Христо, бракът е съюз между мъж и жена, а половете са само два. Или защо напускам "Да, България"

Христо, бракът е съюз между мъж и жена, а половете са само два. Или защо напускам "Да, България"
Сега, ден след като излизаш с позиция в подкрепа на "Прайд 2019", аз виждам, че балансът отдавна е загубен. Сам разбираш, че позицията ти във ФБ макар и умишлено да избягва термините "подкрепям" или "подкрепям исканията", се разбира и има стойността именно на подкрепа за каузата на LGBT общността изразяваща се в въвеждане на еднополови бракове в България и полова самоопределеност. Христо, бракът е съюз между един мъж и една жена, а половете са само два. Не знам дали има нужда да казвам това именно на теб. Казваш, че не трябва да позволяваме да ни разделят, но явно, че темата, която ни разделя е приоритетна за много от хората в "Да, България" и "Демократична България", включително в Изпълнителния и в Националния съвет. Позицията ти, макар и да е чрез твоя личен профил, де факто е позиция на Да, България." Това пише в свое обръщение към Христо Иванов Любомир Авджийски, доскорошен член на ръководството на "Да, България".

 

 

 

 

Христо, Hristo Ivanov

 

Май дойде време да си кажем неща, които дълго отлагахме. А сега трябва да ги кажем публично.

 

Когато създавахме Да, България, ние се съгласихме, че ще оставим различията, докато се борим с организираните сили на злото в тая страна - корупция, мафия, зависимости от Русия и т.н. и т.н. Казахме си многократно, че няма да даваме приоритет на теми, които ни разделят. Не само ние двамата, но и много други си повярвахме, че това е възможно.

 

В името на това аз и други членове /тогава/ на Националния съвет на Да, България приехме коалицията с ДЕОС, макар да не споделяхме крайно либералните им цели и приоритети. Единственото, което поисках тогава от теб е да не се използва Да, България, за теми, по които не сме единни - еднополови бракове и "полови (р)еволюции". Приех коалицията с ДЕОС не като морален компромис, защото смятах, че повечето от хората там са почтени и можем да бъдем рамо до рамо в борба с корупцията, оставяйки различията. И от моя страна нищо не се е променило.

 

В името на общата цел не се възпротивих, когато Да, България излезе с позиция в подкрепа на Истанбулската конвенция, макар темата да разделяше обществото по същите признаци. Личното ми мнение е, че домашното насилие не се бори с конвенции, дори не и само с промени в Наказателния кодекс /да, той има нужда от промени/, но с работещи съдебни институции и общество, което е осъзнато и променено духовно и морално. Редица уважавани от нас юристи се втурнаха да обясняват, че т. 53 от Обяснителния доклад, не била това, което е.

 

Но и двамата знаем, че Gender Identity е половата идентичност, която ти сам можеш да избереш независимо от физическия пол по рождение. Тази възможност Конвенцията гарантираше с т. 53 и др. Смятам, че LGBT активистите/казвам този термин с пълно уважение и без презрение/ бяха поставили своеобразна политическа "клопка" - ако подкрепиш Конвенцията, то подкрепяш и въвеждане на възможността за избор на полова идентичност-Gender Identity/не само чрез самия текст на Доклада, но чрез всички последващи промени, които ще бъдат неминуеми/. А ако кажеш, че си против Конвенцията, то ти се поставяш в ролята на някой, който е "за" домашното насилие. Имаш ли избор.

 

Когато през миналото лято ВМРО, ГЕРБ, БСП и ДПС се опитаха да прокарат тоталитарни промени в Закона за вероизповеданията, които бяха тежък удар върху свободата на словото, свободата на събранията, свободата на убеждения, свобода на придвижване, право на труд и т.н. от Да, България и Демократична България не излязохте с позиция, въпреки неколкократните ми подкани. Този момент беше ключов, за да покажем, че се борим за справедливост и срещу тоталитаризма, без да даваме приоритет на етикетите либерали, консерватори, десни и леви. Изпуснахме го.

 

Сега, ден след като излизаш с позиция в подкрепа на "Прайд 2019", аз виждам, че балансът отдавна е загубен. Сам разбираш, че позицията ти във ФБ макар и умишлено да избягва термините "подкрепям" или "подкрепям исканията", се разбира и има стойността именно на подкрепа за каузата на LGBT общността изразяваща се в въвеждане на еднополови бракове в България и полова самоопределеност.

 

Христо, бракът е съюз между един мъж и една жена, а половете са само два. Не знам дали има нужда да казвам това именно на теб.

 

Казваш, че не трябва да позволяваме да ни разделят, но явно, че темата, която ни разделя е приоритетна за много от хората в Да, България/и Демократична България/, включително в Изпълнителния и в Националния съвет.
Позицията ти, макар и да е чрез твоя личен профил, де факто е позиция на Да, България. Не ми се иска да влизам в конкретика защо.

 

И последно - когато излязох от Изпълнителния съвет, а след това и от Националния съвет на Да, България, не го направих публично. Сега обаче публично прекратявам членството си в партията. Знаеш, че правя това с болка, но и без омраза или презрение, макар да съзнавам необратимостта на този акт. Просто в обществените отношения позициите и жестовете имат важно значение. Знаеш, че в продължение на 3 години, дадох достатъчно индикации преди да стигна до сегашното решение.

 

Вярвам, че приятелството ми с теб и общността на Демократична България ще остане и ще се борим отново на една нива по основната кауза, но не и като съработници в една и съща партийна организация.

 

И последно - не бих дал подкрепата си в бъдещи избори за Демократична България, освен ако изрично и ясно не се върне онзи баланс между либерално и консервативно, за който се съгласихме, преди Учредяването.

 

"По отношение на семейните ценности аз съм консерва, по отношение на личните свободи аз съм либертарианец, по отношение на културата аз съм левичар, а по отношение на морала съм екстремист."

 

 

Текстът е публикуван във Фейсбук

Заглавието е на "Гласове"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Христо

    10 Юни 2019 11:39ч.

    Е, да де, но парите не миришат!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ммм, даа...

    10 Юни 2019 11:49ч.

    В случая на Ицето крушата не пада по-далеч от дървото!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гулем сладур!

    10 Юни 2019 12:08ч.

    А кой даде парите за учредяването и съществуването на партията ви? Или още не знаеш?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Кук

    10 Юни 2019 14:00ч.

    Леле, леле! Какви бури, какви тайфуни, какви бурни страсти клокочат в маргиналния напръстник (няма обем за чаша вода)!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    10 Юни 2019 14:36ч.

    Смислено и аргументирано.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • CMEXXX

    10 Юни 2019 14:54ч.

    Аман от от объркани хора, с претенции да управляват общество и държава! А бе, вземе седнете и си изяснете сами за себе си какво искате, какво можете и какво ще правите, пък тогава си предявявайте претенциите пред хората!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария Д.

    10 Юни 2019 16:17ч.

    Много, много компромиси прави Хр. Иванов и някакси по друг начин разбирам целите му, почти противоположно на демонстрираните.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не на стратегията за детето.

    10 Юни 2019 16:32ч.

    Каква конвенция? В Англия няма конвенция, но се "омъжват" мъже и си се борят с насилието и без нея. Значи тая конвенция не е за това. В Норвегия крадат деца от 30 години и се борят с насилието от още толкова. Т.е. нищо не се е променило и там, пак не е ясно, защо им е? Какво само се набутва отново този противоконституционен документ? Какво протестираът с паради. Подгответе проектозакон и го прокарайте както си му е реда. Не изпозлвайте думата брак. Кръстете го дръгоче, защото брак в български е обща дума за религиозен и нерелигиозен брак. Затова трябва друга дума. Действайте и стига сте митингували. В момента се прави опит за вкарване на норвежкото законодателство тип Берневернет. Това е истинска кауза, на фона на която всичко друго няма значение. Текат ежеседмично протести.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • fdsaa

    10 Юни 2019 16:48ч.

    Трябват ти пари ? Опитай късмета си тук !Нон стоп печалби ! нови игри и забележителни джакпоти .Нужен е минимален депозит от 10 евро!Забавление за пичове ! https://bit.ly/2vGdh7g

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги Стоянов

    10 Юни 2019 17:19ч.

    Поздравления за Христо Иванов за принципната и гражданска позиция отстояваща вековните традиционни семейни български ценности и смелостта да я отстоява публично!!! А защо така наречената партия "Да България" подкрепя всякакви чужди идеологии може лесно да се отговори само, като се види кои са им презокеанските спонсори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сарказъм

    10 Юни 2019 18:38ч.

    Основи още едно "дясно" движение и всичко ще е наред. И успех на изборите, разбира се.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Rumpo the Kid

    10 Юни 2019 18:48ч.

    Няма как и ... докрая и душата в Рая.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чичо Косьо

    10 Юни 2019 21:04ч.

    Хората от ДЕОС били почтени, не се възпротивил на подкрепата на Истанбулската конвенция, ама сега с подкрепата на "прайда" се бил загубил баланса между консервативно и либерално (в една и съща формация?)! Господи, откъде се вземат подобни сбърканяци? И кой ще се бори сега със "зависимостите от Русия"? Ужас ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Денев

    10 Юни 2019 21:10ч.

    Много време му е трябвало на Авджийски да стопли очевАдното за дабългаристите и това христото. Значи в главното на тях мяза.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    10 Юни 2019 21:41ч.

    Много хора гласуват в дясно, като преглъщат джендърните теми, защото е ясно, че джендърите трябва да имат права, няма да започнем да ги замеряме с камъни, нали така. И когато така се поставят нещата, човек си казва, добре, нека имат права, нека всеки живее както иска. Само че на втори прочит се вижда как джендърите вече отнемат правата на другите хора, посредством тази уж дясна политика. И на този конкретно етап, е редно да кажеш не. Защото всички имаме права и демократичните партии не могат да бъдат употребявани да отнемат правата на другите групи от хора, за да прокарват само джендърните идеологии. Така че аз разбирам за какво става дума, при мен нещата стоят сходно. Някои хора не заслужават да си на тяхна страна, защото от преследвани много бързо се превръщат в преследвачи и минават мярката. Докато ти се оплакват колко са нещастни и жертви и ги виждаш как се превръщат в безмилостни хищници (каквито са си били и преди това).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Жалък Хр. Ив.

    10 Юни 2019 23:08ч.

    Истанбулската Конвенция е политическо оръжие за установяване на глобално общество, съставено от сексуални фантоми- нито мъже, нито жени. Или и мъже, и жени. Това е манифест за унищожаване на европейската цивилизация, съградена от християнските традиции и семейните ценности. Човешкото тяло е нова стока на глобалния пазар. Дори Папата отрече джендър-доктрината. Жалък Хр. Ив.!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • аха

    10 Юни 2019 23:43ч.

    Повечето български партии са политичеси инженеринг, финансирани и преследващи порочните интереси на олигархически и външни кръгове. И като такива са мъртво родени, но нанасящи непоправими щети на обществения договор, подменящи понятия, идеи, принципи, историческо развитие. Тази партийка е също такава изродена с преждевременно секцио и финансирана от олигархическия кръг "Капитал" и фондацията "Америка за България". Не мога да разбера как нормално и критично мислещ млад човек ще се присъедини, работи и избира такъв тип порочни колаборационни дружества, само като разбере кои са "инженерите" и източниците на финансирането. Който плаща, поръчва музиката. А, конкретно, като по-нов проект, те се включиха в световния тренд да използват малцинства като политически инструмент - платените от чужди фондации "зелени", циганин също с платено НПО, ЛГБТ. Така успяха някак да привлекат общественото мнение. Като нямат идеи, визия, опит как се решават проблемите на обществото ни, търсят, фиксират и хиперболизират измислени проблеми там, където ги няма, използвайки старото римско правило "разделяй и владей". Противопоставят едно или друго малцинство на мнозинството. В опит да качат някой и друг процент. Та, така се стигна до "борба" за доминирането на ЛГБТ правата над правата на всички останали, т.е. за привилегии. Привилегии, които управлението на държавата да установи и пази. А това е несправедливост, която нарушава смисъла на Доктрината за обществения договор между управлението и управляваните. И няма как да примири влизащите в очевиден конфликт претенции на ЛГБТ малцинство за свободи над закона с естествените права на всички останали. Привилегиите никога нищо не са решавали. Така конституционният ред за правова и демократична държава отива зад борда.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Незнайко

    11 Юни 2019 4:45ч.

    На всички трябва да им е станало вече ясно, че и Истамбулската конвенция (като завършек на една дълго прокарвана стратегия) и всички тези странни организации целят да разбият естествените защитни сили на обществото. Мъжете били агресивни и създавали конфликти-да ги скопим ! Жените не били крави да раждат деца и да готвят-свобода за онеправданите! А когато всичко стане така ,както го искат тогава и ще разберем защо са го искали. Само че тогава вместо мъже и жени, които да скочат и да защитят нормалното, ще има самовлюбени и объркани егоцентрици неспособни да реагират правилно, защото не обичат никого и личната им свобода е по-важна от общата свобода. Тогава, когато маските паднат ще е много по-трудно да се борим със злото. Както учи историята , за да се покори един народ или едно общество то трябва първо да се разедини, разложи морално, да се разруши доверието между неговите членове, да се насади усещането че всеки по отделно е по-важен от цялото. После всичко става лесно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вили

    11 Юни 2019 11:26ч.

    Партията малко по малко се разпада, но то още пт началото беше предизвестен крахът й

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мартина

    11 Юни 2019 12:24ч.

    Ице, Ице, добре ти го е казал човека...Ама ти си си мека китка, то се знае, така че позицията ти хич не е чудна. Такива като теб нямат място в политиката.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Eisblock

    11 Юни 2019 13:36ч.

    Незнайко на 11.06.2019 в 04:45 * Не да доизкажа, зачекнатото от теб: Всички тези явни, под фалшив флаг и тайни операции целят само едно нещо: - Драстично намаляване на населенията. И най-вече - в Европа. И тук бе писано, явно или не съвсем, в преводи от статии от различни страни, как борбата е за унищожаване на една от земните раси. ** Колкото до "да(й)-България" самият 'и генезис предопределя последвалите действия. И това не е изненада! Достатъчно е да си спомним коя им бе Акушерката. А тази е част от една цяла глобална банда решила да налага НСР... *** Е, за сега вече Заверата не върви съвсем гладко, но усилията им не намаляват. Дали ще успеят навсякъде и в частност тук, е само въпрос колко силно и масово ще е снишаването на Плебса. Все пак то, снишаването, е едва ли не вече утвърдена и професионално практикувана спортна дисциплина, което пък задава още, множество щекотливи въпроси!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Eisblock

    11 Юни 2019 13:39ч.

    По-горе * " Не " ... моля да се чете: * Нека

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ани

    11 Юни 2019 20:44ч.

    Обяснете му ги тия неща на тоя побъркан псевдо-политик Иванов!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Васил

    11 Юни 2019 21:29ч.

    Да, България никога не е била реална политическа алтернатива. Малко хора се излъгаха, но виждат все по-ясно, че Христо Иванов обслужва интереси по поръчка, не че и успява много.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гери

    12 Юни 2019 4:13ч.

    Няма как да се съюзиш с хора, които се борят извратеното да стане норма и да не те предадат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Продан

    12 Юни 2019 12:16ч.

    За Христо Иванов явно бракът може да бъде и съюз между мъж и мъж! Нормално мислене за кръга "Капитал"!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sonia

    29 Юли 2019 21:48ч.

    Истинската история на Соня: Здравейте всички, Моето име е Соня и съм от Канада, искам да споделя моята истинска житейска история тук заради страданието от същия проблем като мен, бях без дете от 9 години след моя брак, а съпругът ми ме остави. защото не можех да му дам дете и излизах с друга дама, плачех ден и нощ, защото толкова много обичах съпруга си, докато миналия месец видях подобен коментар в интернет, споделен от жена, която иска от хората да се свържат с д-р Огунделе за всякакъв вид помощ, така че бързо се свързах с него, за да ми помогне, д-р Огундели отговори и ми каза, че проблемите ми са свършили, така че му повярвах след 24 часа, той ми каза, че е направил незабавно обаждането ми от съпруга ми ме пита за да му простя, аз го помолих да се върне у дома днес, аз съм най-щастливата жена, защото аз имам собственото си бебе и д-р Огундели върна съпруга ми за мен в рамките на 24 часа със своите правомощия и ми даде билки, за да почистя тялото ми днес собствено дете, казвам това, защото му казах, че ще го направя споделят името му на радиото и в Интернет, за да могат хората да знаят за неговата добра работа, за тези, които искат да му благодарят за мен или за тези, които се нуждаят от решение на техните проблеми, свържете се чрез Email: [email protected]. WhatsApp и Viber Чат: +27638836445.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи