Стефан Данаилов: Моля Нинова да не подава оставка, да поеме критиките и да спаси партията

Стефан Данаилов: Моля Нинова да не подава оставка, да поеме критиките и да спаси партията
"Имам лична молба към Нинова да си оттегли оставката, това ще успокои партията. Има хора, които вече са заявили, че ще си върнат партийните книжки, ако тя остави партията на вътрешната опозиция - насред пътя. Срещу делегати на конгреса има заплахи да не я подкрепят. Този път Нинова трябва да мисли не за себе си, а за партията. Партията трябва да се съхрани, това е най-важното сега. Нинова има качества. Тя е роден лидер. Тя е като танк. И партията ѝ вярва. Заради нея, тя трябва да остане като председател. Не мога да разбера защо е тази омраза срещу Нинова. Учудвам се, че дори след като влезе в листата и сега отива в Европа, Станишев продължава да се изказва остро срещу нея. Сергей ми е приятел, но така не се прави. Той е по-деликатен човек, не очаквах че ще влезе в острия тон. Не мога да си представя мъже да мразят толкова много една жена! Боже, аз не мога да мразя толкова, който ще да е! Какво ще спечелиш от това? Пирински, цял живот е взимал от тази партия, още от времето на Живков и продължава да взима - сега пък за дъщеря си. Това е да нямаш преценка за себе си! Учудвам се и на Асланов - да каже: Аз ви заблуждавах, че печелите напред, за да не ви отчайвам. Той даваше такива прогнози! Може ли такова нещо? Да ни мами! И да му плащаме за това. Ами Дъбов? Елена не показа политическа мисъл. Тя се държеше като разследващ журналист и ни занимаваше непрекъснато с три доклада и две къщи - някакви цифри размахваше, някакви снимки вадеше, от които никой нищо не разбираше. Звъннах на Нинова и я помолих да каже на Елена да се държи като жена. Но... характер! Бях против Мая Манолова за президент, но сега съм твърдо, за това, че трябва да склоним Мая да се кандидатира за кмет на София. Ето, това тя може да го направи чудесно." Това казва Стефан Данаилов в интервю за Валерия Велева и "Епицентър".

 

 

 

- Какво, според теб, трябва да се случи на конгреса в неделя? 

 

- Първо, трябва да си отговорим на въпроса - какво ни предстои да вършим, а не с кого. На нас ни предстоят много важни избори. Каквото и да говорят, в партията има подем, видим подем. И е грехота да се разсейваме с щуротии. Приличаме на един 136-тонен кораб, който 30-40 човека се опитват да го клатят, за да съборят капитана. Ако не дойдем на себе си, това ще се случи. Ако се отиде на война - това, което гласят опонентите, ще бъде страшно! Аз се тревожа Корнелия да не хвърли оставка и да си тръгне - да се откаже от председателството и да напусне ръководството на партията.


- Но тя в момента е в оставка?


- Нинова трябва да оттегли оставката си. И аз я моля за това. Ако не я оттегли и зареже ръководството на партията, какво правим тогава?


- Конгресът избира друг лидер - ето, например Жаблянов като че ли е най-приемливият, медиите го анонсират.


- Какъв Жаблянов? Какъв лидер е Жаблянов? Той е дискредитиран човек! Беше зам.-председател на Народното събрание и го смениха. Разбирам, че колегите от опозицията са си го избрали за председател на партията – е, с него ще цъфнем и вържем! Тогава БСП ще разбере какво означава авторитаризъм! Тези, хора които се спрягат за нейния пост, нито един от тях не е ярък визионер, не стават за ръководители на партията. Да си лидер, трябва да имаш първо харизма, да можеш да поведеш хора. Нинова поведе маса народ, видях го това с очите си. Изправи партията, вдъхна ѝ самочувствие.


Партията не може да бъде тревожена непрекъснато. Много ми се вижда куха целта на цялото мероприятие срещу Нинова. Да, тя направи грешка като си подаде оставката, беше плод на емоцията ѝ, която я тресе непрекъснато и която, както казваше баща ми, някога ще ѝ зарие тъпана.

 

Предупреждавал съм я - да брои до 10 преди да говори. Това е една от грешките ѝ – хвърля се ентусиазирано и емоционално във всичко. Но аз все пак вярвам в мъдростта на делегатите на конгреса – това са мои другари, вярвам в разума им. Да, ще бъдат провокирани от групата на опозиционерите, но не ми се вярва тези 600-700 човека да бъдат толкова объркани и да повярват на тази голяма интрига, която се завъртя около нея. 

 

- А каква точно е интригата?


- Не мога да разбера защо е тази омраза срещу Нинова. Не мога да си представя мъже да мразят толкова много една жена! Боже, аз не мога да мразя толкова, който ще да е! Какво ще спечелиш от това? Пирински, цял живот е взимал от тази партия, още от времето на Живков и продължава да взима - сега пък за дъщеря си. Това е да нямаш преценка за себе си! Учудвам се и на Асланов - да каже: Аз ви заблуждавах, че печелите напред, за да не ви отчайвам. Той даваше такива прогнози! Може ли такова нещо? Да ни мами! И да му плащаме за това. Ами Дъбов?  

 

- Те я обвиняват в еднолично управление. Казват, че не си държи на обещанията ...

 

- Е, какво им е обещала...Това са лични амбиции. Защо Дъбов е против нея, след като на конгреса участва в нейното избиране? Защото не е станал посланик, защото Нинова не е успяла да уговори това с президента. Е, как ще го направи? Дипломат ли е Дъбов, че да иска да става посланик? И затова я обвиняват в еднолично управление! Да, Нинова понякога проявява инат, но тя винаги се води от принципни позиции. Обеща лява телевизия и успя с кански усилия да удържи на обещанието си.....


- Какви грешки намираш в нея като партиен лидер? 

 

 - Не трябваше парламентарната ни група толкова дълго време да е извън парламента. Казах ѝ, че губим от това. Тя имаше своите аргументи, които отстояваше. Прекалихме с времетраенето на това излизане, имаше поводи да се върнем - тя не отстъпи. Попитах я: Ако загубим, какво правим, как ще се върнем – тя беше убедена, че ще спечелим. Освен това тя сложи в устава един „катинар“ за 12 години присъствие в парламента и много силни личности, които бяха знакови за БСП лица, сега липсват в парламентарната група. И Янаки Стоилов липса, и Румен Овчаров липсва, и Петър Мутафчиев липсва. Вижда, че в групата нямаме сериозни юристи, нямаме борци, нямаме авторитети. Младите в групата още не са готови, нямат самочувствието на сериозни политици. 

 

От тази гледна точка, тя сбърка в желанието си да промени изведнъж и парламентарната група, и партията. Стигна до крайности.

 

Но всичко това тръгна от конгреса, на който бе избрана. Тогава е поела ангажименти към тези, които са я избирали, а после не е изпълнила техните желания. А те бяха огромни – да станат зам.-председатели на партията, да почнат да ръководят. Имам предвид и Георги Гергов, и Красимир Янков. Учудвам се как си промени отношението към нея и Антон Кутев, а тя му даде толкова много – направи го председател на комисия в парламента. Имаме две комисии, едната той я води...Застана зад идеята му за културния чек, дори когато много от нас не я подкрепиха, защото не я разбраха... Не казвам, че заради това трябва да си роб и непрекъснато да благодариш, но неблагодарността е силно качество на българина и това се вижда сега.

 

Никога не съм очаквал, че може да се стигне до такива крайности. А те даже не могат да прикрият защо го правят. Недоволни са от това, че изгони двама-трима от Изпълнителното бюро, че лиши десетина от депутатски кресла, отне им права, които някои смятаха, че са им дадени до живот.

- А конфликта ѝ със Станишев на какво го отдаваш? Борба за власт в партията ли е?


- Този конфликт избуя от заплахите на ПЕС срещу нея заради неприемането на Истанбулската конвенция. Нинова беше подложена на жесток натиск, че ще извадят БСП от ПЕС, имаше тежки писма, идваха ѝ на проверки. Нинова се държа мъжки – заяви, че няма да приеме Конвецията и конфликтът тръгна от там. Учудвам се, че дори след като влезе в листата и сега отива в Европа, Станишев продължава да се изказва остро срещу нея. Сергей ми е приятел, но така не се прави. Той е по-деликатен човек, не очаквах че ще влезе в острия тон. 

 

- Допускаш ли, че Станишев има амбиции да се върне като лидер на партията? 

 

- Как ще се върне в партията? Той е забравил къде живее. Сергей да си гледа ПЕС и ЕП, и толкова! Но в БСП има толкова много интриганти, че като нищо могат да натоварят душата му и да му кажат: „Връщай се, връщай се!“ На теб съм ти разказвал онзи случай преди години, когото ги събрах у дома, Първанов и Станишев, да ги сдобрявам. И го помолихме тогава Станишев да освободи партията след толкова загуби, да я освободи от присъствието си. Той не прие това. Само повтаряше: „Не, не,не!“.

 

- Може би и подредбата на листата създаде това напрежение между Нинова и Станишев?

 

- Листата, във вида, в който Нинова я представи, аз не я знаех. Беше редно Станишев да влезе в листата на избираемо място. Тогава нямаше толкова много да скочат на Националния съвет срещу нея. Но явно тя е запалила моторетката, когато е чула предложението му да се гласуват заедно първия и втория в листата. Нинова беше убедена, че влизането на Станишев в листата ще отблъсне много хора.

 

Не знам дали надценяваме персоната Нинова, но много е важно за един лидер с кого се обгражда, с какви хора. Тя даде прекалено голямо доверие на Елена Йончева и много енергия изразходи да я подкрепя. Беше убедена, че Елена е голям удар в политиката.


- Грешка ли беше изтикването напред на Елена Йончева?


- Не голяма, но беше грешка. Защото Елена не показа политическа мисъл. Тя се държеше като разследващ журналист и ни занимаваше непрекъснато с три доклада и две къщи - някакви цифри размахваше, някакви снимки вадеше, от които никой нищо не разбираше. Звъннах на Нинова и я помолих да каже на Елена да се държи като жена. Но... характер!


- Смяташ ли, че част от загубата на БСП на евровота се дължи на това неадекватно поведение на Йончева.


- Разбира се! Нейната агресия отблъсна много хора. Хората не обичат такова поведение. На фона на кампанията, която правеше Бойко, агресията на Елена, беше грешка.


- Борисов си изигра много добре картите в тези избори! Влезе в кампанията и обра позитивния вот.

 

- Гениално! Гениално ги изигра! За 10 дни си направи кампанията. И нашите тичаха много по срещи, Нинова обиколи страната и навсякъде водеше Елена със себе си, но усещането за липса на позитивна европейска перспектива остана.

 

Предупреждавал съм Нинова, че отваря много фронтове. Защо ѝ трябваше конфликта със Сергей? Все пак той е бил толкова години шеф на тази партия, председател е на ПЕС и това пролича в предизборните дискусии. В дебатите той се държеше много професионално. От нашите кандидати той беше единственият сериозен политически говорещ човек. Даже го поздравих за това. А Елена потъна.


- Партията сега е поставена пред два пътя – БСП с Нинова и БСП без Нинова? Кой път да избере конгресът?


- За втори път казвам - имам лична молба към Нинова да си оттегли оставката, това ще успокои партията. Има хора, които вече са заявили, че ще си върнат партийните книжки, ако тя остави партията на вътрешната опозиция - насред пътя. Срещу делегати на конгреса има заплахи да не я подкрепят .Този път Нинова трябва да мисли не за себе си, а за партията.


- Смяташ ли, че Нинова е узряла за този ход – да си оттегли оставката. Като се има предвид нейната принципност, как ще излезе и ще каже: "Правя крачка назад"? Това ще е удар по имиджа й.


- Нинова е морален човек и при мисълта, че трябва да направи това, ми каза: "Те ще ме съсипят!" Питам я: "Кой ще те съсипе?" - "Обществото!", отговори ми тя. Направи сметка - кой си е подал оставката след провалите досега? Сергей ли я подаде или Миков я подаде? Миков беше сигурен, че ще го преизберат на конгреса и затова е тази омраза към Нинова сега. А тя след избирането ѝ за председател не си позволи да каже някои истини за предишното ръководство на партията – за финансови нарушение и т.н., за да запази партията.

 

Сега ѝ казах: „За да запазиш партията, ще си изкараш мандата докрай! Разбира се, че ще те хокат, че ще казват, че е театър, ще търпиш!” Сергей ще ми говори за театър!

 

Виждате цели партийни структури я призовават: „Оттегли оставката!“ Малко ли е това? Нинова да застане отпред, да поеме плюнките, но да запази партията. Нали това казваше досега - да запазим партията, да обновим, да я подновим. Кой ще я управлява БСП? Жаблянов ли, който вече се изживява като шеф на партията.


- Добре, Нинова остава като лидер в БСП и пак ще трябва да работи с тези хора, с тази вътрешна опозиция, с тези 30-40 души, с които ги разделя огромната омраза. Как ще стане това?


- Ще работи! Омразата няма да се промени, но когато знае, че целият отбор стои зад нея, че партията я подкрепя, ще приеме всичко! Редовите членове на партията, които са далеч от интригите, са зад нея. Ако тя отстъпи, тези 30-40 души ще се изкарат по-морални от нея, което е абсурд! Защо не смеят на мен да ми кажат за какво е тази ненавист срещу нея? Казват го на моите близки. Не го разбирам това. Не може партията да бъде заложник на тази тази ненавист!


- Възможно ли е този конгрес да стане конгрес на помирение?


- Иска ми се това да стане, но не съм убеден, че е възможно. Нали с това започна нашият разговор. Или ще излезем от конгреса единни или като глупаците – скарани и обезверени.


- А Нинова в състояние ли е да подаде ръка не тези, които толкова я мразят?


- Тя трябва да го направи, защото те отричат, че тя е подала ръка. Първата стъпка трябва да е на лидера. Длъжна е! Каквото и да ѝ коства, трябва да опита!


- Много е сложно, като се има предвид характера ѝ и настроенията срещу нея!


- Нинова е по-императивна и много хора го приемат това като авторитарен стил, като единовластие, като лидерска партия. Всякакви слухове пускат, за да я дестабилизират. Не мога да повярвам, че в моята партия може да има такива отношения. Но знам ли? За какво е всичко това, редовият социалист не го разбира.


- Казват, че част от опонентите ѝ биха искали БСП да има съвместно с ГЕРБ управление и това е основната разделителна линия в партията.


- Многократно съм чувал, че част от тези хора искат да влязат в управлението на държавата и че им е обещано това, ако Нинова не е лидер на партията. При БСП с Нинова начело, това няма как да стане. Защото аз си спомням като ѝ предложиха да стане шеф на парламента и тя отказа. Даже първоначално и аз мислех, че е добре, но аргументите, които тя извади тогава пред Бюрото бяха железни – ще й затворят устата! И беше права.

Чувал съм, че Борисов по този начин иска да разтури партията, но не вярвам да посмее. Мисля, че вътрешната опозиция сама си пуска тези слухове.


- Има ли шанс БСП на местните избори в София с Мая Манолова?


- Е, това държа да кажа - ти помниш, че аз бях против Мая за президент, но сега съм твърдо, за това, че трябва да склоним Мая да се кандидатира за кмет на София. Ето, това тя може да го направи чудесно. 

 

Само, че ме е страх, че без да говорят твърдо с нея, започват да се обаждат – ние ще я предложим, пък няма да я предложим, което не е добро. Първо трябва да се реши кой ще я предложи.



- Вероятно, ще е по схемата на Румен Радев – чрез инициативен комитет.


- По-добре ще е, но все пак основните поддръжници ще бъдат БСП. Защото чувам, че и Сашо Томов я е предложил, което е голям смях. И Слави Трифонов, което също е несериозно.


- Тъжно ли ти е за всичко това, което става в БСП? 


- Тъжно ми е, разбира се. На стари години, майката ми разплакаха! Горката партия! А пък не мога да кажа, че не се е случило нищо. Как? Барабар с грешките! Пък и ние сме си сериозна опозиция. Тази битка срещу Нинова, респективно срещу БСП, е въз основа на това, че сме сериозна, активна опозиция, че не клякаме пред ГЕРБ.


- Ако си на мястото на Корнелия Нинова - в неделя излизаш пред конгреса и какво казваш?


- Казвам: Другари, грешка направих, че не информирах за подаване на оставката, но от това което се случи в тези дни, съм убеден, че не трябва да си подавам оставката и няма да си подам оставката.


- И една част от залата ти ръкопляска, а другата те освирква или напуска залата. Какво правиш в такава ситуация?


- Продължаваш! Нищо не се променя. Помниш ли на оня конгрес, когато ѝ казах: „Ох, Корнелийо, с този Висш съвет много трудно ще ти бъде“. Помня ги тези думи от трибуната, когато говорих: „Внимавай с обкръжението! И какво ли ще постигнеш с така избрания Висш съвет, защото това са хора, които е предлагало основно предишното ръководство”. Така и стана!



- Правилно ли е сега да се проведе пряк избор за председател преди местните избори?


- Не. Само ще ни разтегне време, защото опозицията ще полудее, ще почнат да правят страшни интриги, партията ще се види в чудо! Прекият избор да си дойде, когато му е времето. Догодина! Ако тя реши да се кандидатира – да го направи, тогава и другите да се кандидатират. Сега трябва да си изкара мандата! Да си извади изводите и да почнем да мислим за местните избори. Нямаме време, бе хора! Няма време, ей го е септември, октомври...



- Защо при вас всички скандали са толкова публични? Ето в ГЕРБ също има драматични промени, но нищо не се чува, Цветанов си тръгна и вече го забравиха.  

 

- Защото сме демократична партия. А в ГЕРБ всичко става вътре тихо, няма А, няма Б. Борисов отсече и за една седмица ефирът забрави за Цветанов. Ние сме друго, ние сме сложна партия.

 

- В годините на прехода, кой е бил най-влиятелният председател на БСП?

 

- Партията имаше най-голям респект от Първанов. Той ги слагаше всички на място и ги респектираше много. Аз си спомням, че като станах член на Изпълнителното бюро, телефоните си ги оставяхме навън, когато влизахме на заседание. Няма ала-бала. Телефонън навън и край. Давам го като пример. Сергей в началото работи така, докато властта не влезе в него, хареса му да е председател на партията и не искаше да си ходи. 


- Толкова ли е сладко това място, какво носи? 


- И да ме питаш, не знам. Освен диабет да получиш – друго не знам.


-  Защо в БСП има такъв хъс за отмъщение към лидерите? Помня Лилов, Луканов, Виденов - изпиха до дъно горчивата чаша.  В началото на прехода Луканов ми беше казал, че това е партия от канибали - изяждат си лидерите. 

 

- Защото така разбираме думата демократични. Като кажем – ние сме най-демократичната партия...и си ядем кокалите. 

 

- Много е жестока при вас битката за властта, братоубийствена е! Дори и когато сте в опозиция!

 

- Властта е отврат, това е най-жестокото нещо. Властта е чудото, което може да те разложи, да те съсипе. А е много ясно, че като те изкарат от властта, си абсолютно никой. Кой си, ако не си на власт? Като стойност, като гражданска позиция, като име? Носи ли нещо твоето име и без да си на някакъв пост? Когато хората не могат да издържат този тест, става това, което се случва в нашата партия. Искам с моя глас да помогна на Корнелия. Заради партията!


- Възможно ли е БСП да се разцепи? Валери Найденов написа: БСП пак е бременна.


- И такива предложения чувам – да ги зарежем и да си ходим. Но аз не напускам БСП! Който иска, да си ходи! Това, което направи Първанов с АБВ, беше грешка. Той не можа да издържи дълго време да не е председател. Казах му: Почини си малко, на бял кон ще те върнат. Отговори: „Не!“ И той си повярва! И какво – взе 0,2%. 

 

Партията трябва да се съхрани, това е най-важното сега. Нинова има качества. Тя е роден лидер. Тя е като танк. И партията ѝ вярва. Заради нея, тя трябва да остане като председател.

 

Източник: "Епицентър"

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Констатация

    14 Юни 2019 10:50ч.

    Щом са я докарали дотам един, макар и голям, актьор да се изявява като висш партиен ментор, значи БСП много са я закъсали....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Б$П е дясна, неолиберална партия, защитаваща интересите на новопръкналата се буржуазия...

    14 Юни 2019 11:11ч.

    Б$П е дясна, неолиберална партия, защитаваща интересите на новопръкналата се буржуазия... “БСП изпълнява много подлата роля да лъже и мами левите хора в България, че в нейно лице те имат политическо представителство. А де факто БСП защитава интересите на капиталистите със социалистическа маскировка и обслужващите ги МОЛове – добре обучени, но безидейни млади слуги на либералното статукво. Което бе нагледно демонстрирано при скандала във в-к „Дума”, когато стана ясно че младите надежди и на ГЕРБ и на БСП се обучават в една и съща ново-създадена либерална политическа школа, от едни и същи преподаватели и действащи политици... Т.е. налага се изводът, че БСП не е нито идеологически наследник, нито някакъв правоприемник на БКП, а е обикновен, създаден на празно поле продукт на политическо инженерство - с цел измама. В БСП няма нищо социалистическо или ляво и че тя е просто един стожер на либералното статукво. Поради това тя не представлява левите хора и истинските социалисти са извън нея, за да не им пречи тя да са социалисти. В този ред на мисли въпросът дали БСП ще стане наистина социалистическа не стои, защото тя е създадена именно за да не бъде никога социалистическа и когато говори за социалност и социализъм, да намига от трамвая, т.е. да прави хората на луди.“

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    14 Юни 2019 11:22ч.

    „Нинова беше убедена, че влизането на Станишев в листата ще отблъсне много хора.“ Точно така се и получи, гласоподавателите на БСП харесват консервативната проруска линия, много е вероятно шантавата им листа със Станишев и с онова непознато момиче от Милениум да е отблъснало хората (така нареченото широко ветрило). Колкото до оставката, няма как да се спре подадена оставка, имиджът на онези, подали пък била отхвърлена, пострада, а един лидер без имидж е нищо. Но не мога да разбера, какъв им е проблема да организират едни избори и да си я преизберат, толкова ли се оказва сложна организацията на пускането на едно листче, по места, не е задължително процедурата да е на световно ниво, тя не касае обществото, а вътрешния им партиен живот. Толкова ли е сложно да се направи една кутия, да се пускат листчета и после да се преброят във всяко населено място и накрая да сборуват резултатите. Нейната преднина ще бъде толкова голяма, че изобщо няма да има смисъл да се отваря разговор за подробностите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    14 Юни 2019 11:45ч.

    14.06.2019 в 11:11 За съжаление партийният живот рядко се гради на принципни убеждения, партии означава групи от познати хора, обръчи от фирми и лобита. Т.е. говорим за устойчиви човешки контакти, за група от приятели и съмишленици, които се познават. Тези приятели искат да останат заедно във властта, водещото не е политиката. Нашата БСП, като наследник на БКП има приятелство по руската линия, те са си стари бойни другари. Така че ако Нинова не беше угодила на проруското лоби в БСП, което следва консервативната политика на Путин, половината й партия щеше да отиде след националистически проруски партии. Станишев се опитва да формира нов кръг, но няма почва за неговата идеология и хора, готови да бъдат конвертирани към крайно либералната политика на ПЕС. Така че политиката на Нинова прави опит да запази електората на БСП. А ако Станишев иска и той да направи нещо, би трябвало той самият да е по-гъвкав и да се откаже от тези сектантски джендърни лобита, които хората се опитват да изолират от властта, поради тяхната порочност. Най малкото не е политически коректно, да вкарваш една секта в политиката, светската държава предполага управление, което не е идеологически изкривено. Така аче ако политиката на Нинова е крива, то на Станишев е направо деформирана и деформираща. Ако няма читава лява европейска политика, прокарвана от почтени и мислещи правилно хора, зависимостта от Русия ще нараства. Но ако има такава политика, зависимостта от Русия ще намалява, защото ние сме европейци преди всичко. Така че Станишев вместо да се бори да изкривява мисленето на хората по мярката на своята малка групичка излезли извън пътя активисти, да вземе да поведе тях в по-добра посока.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нинова е точна както винаги и няма нщо, което е казала и де не се е оказало вярно.

    14 Юни 2019 11:46ч.

    Поне така смятам, защото се интересувам от нея. Тя е нещо ново и съвсем различно от досегашните висши партийни кадри в БСП. Тя даде надежда, че БСП може да се превърне в истинска опозиция на ГЕРБ и мафията. НО какво правим със старите кадри, които са се впили като кърлежи в партията и чиито връзки с ГЕРБ и Борисов са обществена тайна? Именна тия връзки, а като се прибави и Станишев, който поне за България е напълно провален като политик спират хората да гласуват за БСП. ТОВА Е МНОГО ТРУДЕН ВЪПРОС И НЕ ЗНАМ КАК И МОЖЕ ЛИ ДА БЪДЕ РЕШЕН. Във всеки случай без Нинова партията едва ли ще събере 10-15% вот. Те не разбраха ли, че за тях няма кой да гласува? Познавам хора, които щяха да гласуват за БСП и само вписването на Станишев в листата ги спря.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мдя

    14 Юни 2019 12:35ч.

    Бати Сергей одъртя, но не проумя, че между театрото и реалността има известна разлика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Само не можах да разбера какви `критики` трябва да поеме Нинова?

    14 Юни 2019 12:36ч.

    Тя ясно каза, че присъствието на Станишев в листата на БСП ще доведе до спад на симпатизантите на БСП. и ОЩЕ ПО-ЯСНО ИМ ГО КАЗА, ЧЕ АКО ТОЗИ ЧОВЕК Е В ЛИСТАТА, ТЯ ОТКАЗВА ДА НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА КРАЙНИЯ РЕЗУЛТАТ. Те се направиха, че не са я чули и днес, когато БСП ЗАГУБИ ПРОЦЕНТИ ТОЧВО ЗАРАДИ Станишев ЗАПОЧВАТ ДА Я КРИТИКУВАТ. Точно те, които набутаха Станишев в листата и му платиха преференциите. Тия подлеци сега се правят на света вода ненапита ни лук яли, ни лук мирисали и започват да обвиняват Нинова. Ако заради някого БСП успя да вкара още един депутат в ЕС то това е Нинова. После изпратиха Дърева да лее крокодилски сълзи срещу Нинова. Но забравят, че Дъревица не е фактора, от който ще се впечатли електората. БСПейците, които винаги ловко успяваха да НЕ спечелят избори, за да не си развалят рахатлъка с Борисов. Не знам Дърева дали я гони старческа деменеция, или заедно с останалите старчоци смята, че по-добре да бъде съсипана БСП ако не се наложат?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Марина Илиева

    14 Юни 2019 12:39ч.

    Стига Ламбо вече! 30 години го играеш обединител,но само с голи приказки не става.Политиката не ти е силната страна и го знаеш.Не лидерите на БСП ти искаха подкрепата.Ти сам им я даваше.До момента в ,който дойде следващият.Преди 10 ноември най близките ти хора бяха първите секретари на партията по страната.Ако масата на Иван Вазов може да говори......Не всеки има право да чете морал...Ти също!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • jggi

    14 Юни 2019 13:31ч.

    Добър артист, глупавчовек

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "За какво е всичко това, редовият социалист не го разбира"

    14 Юни 2019 13:31ч.

    Редовият социалист за разлика от Ламбо добре го разбира БСП е в състояние на несъвместимост, не междуличностна, а принципна. Линията на несъвместимост е между лявото тяло и дясната глава и това продължава вече 30 години. Тялото може лесно да си намери водач, докато главата ще си остане без тяло, освен ако не припознае ГЕРБ за такова. Нинова не трябва да оттегля оставката си. Само пряк избор на председателя на партията може да възроди БСП.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не мога да си представя мъже да мразят толкова много една жена!

    14 Юни 2019 13:34ч.

    Ами толкова я хвалихте, че била имала топки, сега пък жена. Изяснете се най-сетне.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Редовият социалист какво разбира, е без значение

    14 Юни 2019 13:43ч.

    Редовият социалист или вярва, че това с демокрация, НАТО, ЕС, са крачка назад, две напред, по Ленин, и един ден пак ще строим социализъм, или е в партията заради бизнеса си и кариерата. Нинова пък се бори за премиерски пост, пресметнала, че като се прави на Сидеров, ще привлече избиратели и хич не се интересува от идеи и идеология, ръси ефектни фрази и дотам. Направо я закривайте тази партия, станала е почти като ГЕРБ, дето са събрали всякакви, от бивши комунисти до чисти фашисти заради далаверата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    14 Юни 2019 14:13ч.

    с тези приказки губите и местните избори наесен

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наташа,София

    14 Юни 2019 14:25ч.

    Точно така др.Данаилов.Прав сте.На мига Нинова трябва да спаси партията от себе си!!!Да сте жив и здрав!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бе тя хубаво ще спаси партията от себе си

    14 Юни 2019 14:32ч.

    ама партията с тия герговци и лизачи на борисовски задник как ще спасят партията от затриване? До там го докарахте Борисов и Плевнелиев да ви хвалят Станишев. И даже не се срамувате.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бойка,Банкя

    14 Юни 2019 14:57ч.

    БСП е в дълг към Данаилов.Къде добре,къде не но остана в БСП.Можеше да последва много свой колеги и да отиде в СДС,ГЕРБ....След много напън стана и министър.В този момент Нинова,личната и пиарка “мадам”В и други подобни трябва да запазят достойнството на актьора Данаилов и да не допускат да се изживява,като живата съвест на партията,защото не е!!!Хората го обичат и нека го запомнят млад,красив,усмихнат,а не да се чудят какво иска да им каже и чрез него кой им говори всъщност...Безобразие!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Elena

    14 Юни 2019 15:10ч.

    Обичам си го тоя Стефан Данаилов! И по-умен се оказва от всички ви! И по- обективен! Защо не го полушате?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Валерия Велева, дето точеше баници на “болния” Баце

    14 Юни 2019 15:20ч.

    сега провела пиар акция за новата си клиентка. Известен артист, с добро име, толкова е познато, по цял свят го има. Харисън Форд за Тръмп, Де Ниро за Хилъри, Депардийо за Путин, Рамбо при Баце.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Връщане назад няма

    14 Юни 2019 17:36ч.

    Не може Нинова да си оттегли оставката. Първо, не е такъв човек и второ, ако го направи, ще я изядат. Има някои неща, за които Стефан Данаилов е прав. Прекалено много се раздухаха нещата около Истанбулската конвенция, като че ли това е най-важното нещо. Трябва да има някакво помирение. Но за да подаде ръка, Нинова трябва най-напред да спечели отново лидерското място в партията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "удобни и безродни"?

    14 Юни 2019 19:10ч.

    Бат Серго , що не си гледа здравето и бъднините близки ? Нещо хем риба хем рак му е приказката . Да го духат таратора старите мекерета , опозиция на Нинова в тази партия, която приватизираха заедно с Гоцето и родения в Украйна и забогатяха покрай това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    14 Юни 2019 19:14ч.

    RE : Марина Илиева на 14.06.2019 в 12:39 : Поздравления за написаното в поста Ви !!! Моето мислeнe също е в тази посока. Трябва корава женска ръка и вън плъшоците от трапезата. С липса на благодарност за нестореното за народа им, докато имаха силата да направят нещо и за него и за бъдещето ни. А не да позволят да се случи това , което е вече 11 години и сега да помагат то да продължи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Трябва, трябва коравата мъжка ръка на Корнела

    14 Юни 2019 19:55ч.

    да въведе железен ред в редиците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Трябва, трябва коравата мъжка ръка на Корнела на 14.06.2019 в 19:55

    14 Юни 2019 20:55ч.

    Сер гей или Мо ника ? Или мухо бойко ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отговорен

    14 Юни 2019 21:29ч.

    Браво на Ламбо! Честен, искрен. Вдигна добре топката. Не мисля, че Корнела трябва да си оттегля оставката, но съм силно скептичен дали някой ще може да я изяде след думите на Ламбо. Т. нар. оставка не е нищо друго освен " с тия повече не може да се направи" и искане на вот на доверие. Как точно ще се материализира това ще видим скоро.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 14 Юни 2019 21:30ч.

    Време е др.Данаилов да се смири.То не бе Лилов,Виденов,Първанов,Станишев и сега Нинова.Това,което прави за нея сега го правеше и за тях.За др.Живков да не отваряме дума...Предстои сърцераздирателна сценка в НДК на конгреса.Нинова е готова той да стане за посмешиште,но тя да е първа.Отвратително.Разбираемо на него му липсва славата и много не му мисли.Жалко,никога не е късно човек да стане зарезил!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отговорен

    14 Юни 2019 22:51ч.

    на 14.06.2019 в 21:30 : По-горе Ламбо ви казва колко сте жалки, увъртолени в дребния си битовизъм. А иначе той винаги е правил само едно - най-доброто за партията, според както го разбира. Продължавайте да плачете. Ако само замалко отидете при редовите, не в "Санкт Петербург" и тая, оная ловна хижичка в подбрана компания, при редовите ... ще се върнете трудни с близнаци ! Хич няма да ви е до конгрес.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Артист ли е, не знаеш

    15 Юни 2019 4:24ч.

    кога е той, кога играе роля. С това си вадят хляба, наемат ги, да се правят на други. Разузнавач, цар, мафиот, сваляч.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • gosho

    15 Юни 2019 10:57ч.

    Както винаги - Ламбо е на върха! Абсолютно съм съгласен с него! Псевдобесепарите трябва най-после да бъдат изхвърлеин, или нас обикновените хора ще изхвърлите! Гергов, Божинов, Михов, Дъбов и другите да се махат! Особено Станишев - знам много хора, които не гласуваха за БСП на изборите заради присъствието му в листата!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нечлен на БСП

    15 Юни 2019 15:52ч.

    ....моля Оставката да не подава Нинова...критиките да поемат Нинова....партията да спаси Нинова....направо си е молебен за Нинова,но не за БСП...още по-малко за идеята, предадена от сегашната БСП...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • София

    15 Юни 2019 20:01ч.

    Елена нямала политическа мисъл , а Нинова къде беше , нали за това е лидер да задава насоки , но явно не става ! Срамота е да вините , който и да било от кандидатите , които издигнахте , защото БСП си имаше ръководител и той загуби изборите , а не Елена Йончева , благодарение на която много хора гласуваха за вас !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 15 Юни 2019 21:23ч.

    Двете дружки Велева/мадам В/ и Нинова измагериха завалията Стефан и му вкараха в устата думи от които свестната му жена Мери ще се обърне в гроба.За нея Велева несъществуваше.Публично я унижи и изгони.Това обаче не попречи на /“мадам”В/да се докопа до мастера след нейната кончина и заедно с Нинова да го направят за кашмер.Нека с тази гадна постъпка да не се гордеят.Ще дойде видовден за тези,които лошо мислят и лошо правят!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Името ми е Червен

    16 Юни 2019 8:32ч.

    Едно много разумно становище: https://bstv.bg/news/diskusionen-klub-s-velizar-enchev-15-06-2019-gost-tasko-ermenkov-deputat-bsp-zablgariia?fbclid=IwAR1NKMafmISF_KW8aMhMGv6vtvBtdAiIbVa_UuEDk1JBnvHGyqoNnAWHi2c

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не може така

    16 Юни 2019 11:23ч.

    Камакът е хвърлен и каквото ще става, ще стане! К.Нинова поне прави нещо, а Ст.Данаилов и така и вака. Не бива така. Но каквото сме надробили, това и сърбаме!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 18 Юни 2019 15:19ч.

    А колко години се търкаля в БСП Ламбо?Той не е старо лице.Млад е та дрънка.Последователна позиция своя никога не е имал.От близък на Лилов,през Жан Виденов,после Първанов,После Станишев и сега опре до Нинова.За всички тези си късаше бялата риза на конгресите и думите му едни и същи.Сега ги отрича,плюе и обича само Нинова....Пардон,преди 10 ноември обичаше Т.Ж. и най-вече първите секретари на партията по страната.Те вършеха много работа....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • JJJ

    19 Юни 2019 8:47ч.

    Артистите цял живот изричат чужди мисли и се опитват да представят, да влязат в кожата на един или друг литературен, измислен, герой. Те са професионално деформирани, поради което не трябва да им се иска мнението по какъвто и да било въпрос. Какъвто и отговор да дадат, винаги ще оставаме с впечатлението, че това е мнението на един или друг от героите, които са пресъздали. На Данаилов най- му отиваше ролята във филма "Дами канят". Както и да го дават, каквото и да каже, пред мен е инструкторът за любител шофьори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи