Ален Делон: Няма нищо по-хубаво от жена, която прилича на жена

Ален Делон: Няма нищо по-хубаво от жена, която прилича на жена
От съблазнителя в "Под яркото слънце" до ролята на баща в пиесата "Обикновен ден", с която тръгва на турне с дъщеря си Анушка, Ален Делон въплъщава вечната мъжественост, неподвластна на времето, която преминава през него със сила и убеждение. Интервю с Ален Делон публикува "Мадам Фигаро".
<p><strong>- Случва ли ви се да се питате къде са мъжете?</strong></p> <p>- Кой пита? Жените? Наистина познавам някои, които казват, че вече няма мъже&hellip; Те са по-малко, защото все повече жени се превърнаха в мъже. Жените се бориха, за да имат права, постигнаха това, което искаха, много добре&hellip; Но защо трябва да се държат като мъже, защо искат да приличат на тях? Не разбирам.</p> <p><strong>- Разбирате ли, че жените искаха да имат права?</strong></p> <p>- Разбирам го, но до известна степен. Трябва да се внимава с границите, с равновесието между мъже и жени. По мое време казваха, че не е работа на една жена да се бори. Ако утре се борят, ще го правят като мъже&hellip; Не съм сигурен, че ще спечелят. Сега се опитват да заличат различията, но това, което отличава един мъж от една жена, е красиво.</p> <p><strong>- Мъжете и жените вече до такава степен са неразличими, че могат да бъдат сбъркани&hellip;</strong></p> <p>- Беше време, когато на улицата мъжете и жените се различаваха, днес вече не се знае кой кой е. Ролите са по-малко определени, понякога дори се разменят, както с отпуска по бащинство. Освен това, като че ли се подразбира, че е едно и също да бъдеш с човек от другия пол или от същия. Това вече е сериозно! Не съм против гей браковете, не ми пука, но съм против осиновяването на деца. Ще ми кажат, че трябва да се адаптирам и да живея с времето си&hellip; Е добре, много зле изживявам тази епоха, която банализира противоестественото. Дори и да ме обявят за стар глупак, това ме шокира!</p> <p><strong>- Живели сте във време, в което възпитанието на момчетата е било различно: емоциите, чувствата се проявяваха по-малко&hellip; Бяхте ли възпитан в култ към мъжествеността?</strong></p> <p>- До крайна степен, заради обстоятелствата! Бях дете на любовта, но родителите ми се разведоха, когато бях на четири години. Всеки от тях тръгна по своя път и имаше деца. Аз бях по средата: единия ден при единия, на другия ден при другия. Накрая ме дадоха на приемни родители, абсолютно изключителни, на улица &quot;Дьо ла Терас&quot;, във Френ. Живеех във вътрешността на затвора заедно с децата на пазачите <em>(приемният баща е бил пазач в затвор - б.пр.)</em>. Това беше друго време, друг живот, по-безгрижен от сегашния.</p> <p><strong>- На 17 г. се записвате доброволец в армията. Разпределен сте във военноморската част в Сайгон, в разгара на войната в Индокитай. Какво ви даде този опит?</strong></p> <p>- Дължа всичко на армията. Нямаше да съм това, което съм, ако не беше армията. Тя ме научи на ценностите, нужни за изграждането на един младеж, на един мъж: уважение, дисциплина, смелост&hellip;</p> <p><strong>- Мислите ли, че с премахването на задължителната военна служба, френското общество се лиши от един необходим ритуал на посвещение?</strong></p> <p>- Допуснахме грешки: през 1974 г. намалихме възрастта на гражданското пълнолетие от 21 на 18 г. Днес хлапаците говорят за правата си, преди да са научили задълженията си. И премахването на задължителната военна служба, която беше полезна за много момчета. Те имаха шанса да намерят рамка, да бъдат обучени, да се сблъскат с авторитета, да придобият ценности&hellip; Не е грешка на младите, но колко са разпуснати те днес и правят каквото си искат? Какво ще стане с това поколение, което не е научено да уважава другия, мъж или жена?</p> <p><strong>- Имахте ли мъжки модел в младостта си?</strong></p> <p>- Преди армията? Никой. В армията моят модел бяха висшестоящите: командирът Колме, генералите&hellip; Исках да приличам на тях, дори и да знаех, че това е невъзможно, защото нямах нужното образование. Не бях офицер, а войник.</p> <p><strong>- Бащинството помогна ли ви, за да се изградите като мъж?</strong></p> <p>- То беше едно допълнение, но армията ме направи мъж.</p> <p><strong>- Синът ви Ален-Фабиен каза пред &quot;Пари мач&quot;, че вие сте го направили мъж. Какво ви дава този комплимент?</strong></p> <p>- Както ви казах, що се отнася до мен, армията е тази, която ме направи мъж. Всеки може да си прави заключения.</p> <p>&nbsp;</p> <p><img alt="" src="/uploads/editor/ALAIN-ROMY.jpg" style="height:400px; width:600px" /></p> <p><em>Ален Делон и Роми Шнайдер</em></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>- В края на 1957 г. бяхте в афиша на първия си филм, &quot;Когато е замесена жена&quot;. Каква роля изиграха жените в живота ви?</strong></p> <p>- Дължа живота и кариерата си на жените. Когато на 22 г. излязох от армията, те ме научиха на всичко. Беше очарователно за един млад мъж, свикнал с момичета на своята възраст, да бъде обичан от по-възрастни жени, които са научили всичко в живота. Брижит Обер и Мишел Корду са самата същност на женствеността, така както Мирей, Роми или Натали <em>(актьорът говори за своите големи любови - Мирей Дарк, Роми Шнайдер и Натали Делон - б.пр.)</em>.</p> <p><strong>- Това са впрочем жени, които се изплъзват на стереотипа за подчинената съпруга&hellip;</strong></p> <p>- Нито подчинени, нито доминиращи. Това са жени със силен характер, които нямат нужда да утвърждават своята мъжественост. Това е толкова красиво, една жена - жена, която не се опитва да заличи това, което е. Днес жените са запазили женските си качества, но по-прикрито. Това е жалко, защото няма нищо по-хубаво на света от една жена. Това съм си мислел винаги. Една истинска жена, която прилича на жена&hellip;</p> <p><strong>- Като Мис Франция?</strong></p> <p>- Да. Те все още въплъщават образа на утвърдената женственост. Всяка година това е като глътка въздух, озовавам се сред 25 или 30 млади момичета, които въплъщават абсолютната женственост <em>(Ален Делон е член на журито на Мис Франция - б.пр.).</em> Те не се опитват да бъдат нещо друго. Това е прекрасно.</p> <p><strong>- Вие познавате киното, създадено от мъже за мъже. Какво се промени най-много оттогава?</strong></p> <p>- Наистина това беше друга епоха, друго кино, което показваше хубавата страна на ченгетата, крадците, авантюристите&hellip; Истински мъже, често въплъщавани от актьори, които идваха от никъде. Комедийният актьор има призвание и се учи млад, в школи. Актьорът е избран заради силния си характер, който поставя в услуга на киното. Актьорът е случайност: аз съм случайност, като Лино Вентура, който идваше от кеча, или Жан Габен&hellip;</p> <p><strong>- Къде са днес наследниците на Габен, Вентура?</strong></p> <p>- Аз не ги познавам. Тези, които остават, се адаптират, като Депардийо. Но вече не е същото.</p> <p><strong>- Какъв мъжки образ излъчва днешното кино?</strong></p> <p>- Не мога да ви отговоря. Във всеки случай, не този, който аз познавах. Това е неясно! Преди имаше мъже и мацки. Силни личности. Днес има каквото поискаш. Вече не се мечтае. Мисля, че киното вече не кара хората да мечтаят. По мое време, когато гледахме Кари Грант да целува Ингрид Бергман на екрана, мечтаехме. Сега почти чуваш да казват: &quot;О, видя ли, той прилича на Пиеро!&quot;. Минахме от героите, на които искахме да приличаме, към героите, с които можем да се идентифицираме&hellip; Вече няма модели.</p> <p><strong>- Мачистка ли е кино-средата?</strong></p> <p>- За днес не знам, защото ходя рядко. Тя беше такава преди 40-50 г., главно при режисьорите. Освен Лилиана Кавани, която правеше много силни филми, имаше много малко жени. Мелвил беше ужасен мачо, той снимаше с мъже за мъже. Това се промени.</p> <p><strong>- Радва ли ви това?</strong></p> <p>- Има добри и лоши филми, големи режисьори или не. На една снимачна площадка режисорът е шефът на филма, без значение дали е мъж или жена. Някои жени имат повече талант, отколкото мъжете.</p> <p><strong>- Никога не сте бил режисиран от жена. Така ви харесваше?</strong></p> <p>- Много исках да работя с Лиза Азуелос или Майвен. Казах им го. Несъмнено нямаше да има голяма разлика от това дали снимам с мъж. Може би чувствата, които можеха да поискат по-добре да изразя&hellip;</p> <p><strong>- Познавате ли своята женска страна?</strong></p> <p>- Не. Често са ме питали. Не знам коя е женската ми страна.</p> <p><strong>- От повече от 50 г. вие въплъщавате вечната мъжественост. Как го усещате?</strong></p> <p>- Надявам се, че заслужавам това определение&hellip; Трогва ме, наистина ми доставя удоволствие. Аз съм такъв какъвто бях, същият мъж&hellip; Смущава ме най-вече думата &quot;вечен&quot;. Дори когато някои хора гледат стари снимки, ми казват, че нищо не се е променило, че съм още по-хубав отпреди <em>(смях).</em> Това е чудесно. Кога ли ще спре?</p> <p><strong>- Какво е пожеланието ви мъжете и жените да се преоткрият?</strong></p> <p>- Знаете ли какво е казал Фелини точно преди да умре?: <em>&quot;А! Да бъда влюбен още веднъж!&quot;</em>. Да мислиш за това и да го изречеш в мига, в който си тръгваш, е вълнуващо, нали? Трябва да вярваш, че това е най-хубавото нещо на света. Толкова добре го разбирам! Днес сме във време, в което вече не можеш да кажеш на един мъж: <em>&quot;Пожелавам ти да обичаш жена&quot;</em>, но да обичаш истински, искрено, това е, което си струва. Няма нищо по-важно!</p> <p>&nbsp;</p> <p><img alt="" src="/uploads/editor/alain-delon.jpg" style="height:400px; width:602px" />&nbsp;</p> <p><strong><em>Ален Делон</em></strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><em>Превод от френски: Галя Дачкова</em></p>

Коментари

  • хамалин

    25 Юли 2013 5:37ч.

    Гепардът!(Голямо благодаря на Галя Дачкова)Една глътка чист въздух. Още един път Голямо балгодаря.(Роми казва,че е била пред полудяване, когато го е сварила гол с друг гол мъж.Това го казвам с предвиден риск,какво изръсих.Интересува ме психологията, а не жълтото)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Галя Дачкова

    26 Юли 2013 5:42ч.

    И за мен беше удоволствие!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • с.п.

    27 Авг 2013 18:21ч.

    най-великия на всички времена !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пенчу

    04 Sep 2013 23:23ч.

    Тоя си е прикрит педераст!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • guschtera

    19 Окт 2013 21:16ч.

    Nico e jena, nemska manekenka i imat sin dvamata, Ari, koito Alen nikoga ne e priznal ofizialno. No maikata na Alen Delon go otglejda.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анастасия

    17 Юни 2014 17:01ч.

    пише се \&#039;\&#039;глътка въздух\&#039;\&#039;,иначе страхотно интервю!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • iva sredkova

    18 Юни 2014 5:33ч.

    Един от най великите артисти ! Прекрасно интервю !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kiril Kirov

    18 Юни 2014 9:06ч.

    Edna epoha v kinoto.Nerazdelna chast ot jivota mi.Idol na milioni hora po sveta,osobenno na nejnata chast ot chovechestvoto.Kakvoto i da kajem za Alen Delon vse e malko.Bez nego svetat na kinoto,a i ne samo niama da bade sastiat!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ерих Фром

    18 Юни 2014 20:02ч.

    Трябва да има паравоенни лагери, където всеки мъж и жена от 20 до 30 годишна възраст да прекарват 1 седмица на дисциплина борба и самоотверженост. доброволно разбира се.. Всеки има нужда такова нещо. тази нужда от модел, самодисциплина, и усещане за родината като семейство.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ерих Фром

    18 Юни 2014 20:14ч.

    Една седмица в практика с фектовка, танкове, бъгита, колоездене, стрелба, дълги преходи, игри и състезания във всички дисциплини, оцеляване. Една седмица през целият летен сезон.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цветанка Тодорова

    30 Юли 2014 16:09ч.

    Извън темата, но все пак: това на снимката не е дъщеря му Анушка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Илиана

    31 Юли 2014 2:49ч.

    Да, снимката е сбъркана, това е актрисата Марин Лорфелен /снимката е от Кан/... но иначе статията много ми хареса..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Спиноза

    31 Юли 2014 17:06ч.

    Не, не е прикрит педераст, макар и прескачал на другия бряг, си е мъж, така както всеки пе\&#039;ерас\&#039; с жена и деца не става мъж. Сексуалните практики не определят половата идентичност, това става още преди да се родим. Но вече няма такива филми, френското и италианско кино се американизираха и станаха боза, никога не са правили толкова слабо и политкоректно кино.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Спиноза

    31 Юли 2014 17:15ч.

    Не, не е прикрит педераст, макар и прескачал на другия бряг, си е мъж, така както всеки пе\&#039;ерас\&#039; с жена и деца не става мъж. Сексуалните практики не определят половата идентичност, това става още преди да се родим. Но вече няма такива филми, френското и италианско кино се американизираха и станаха боза, никога не са правили толкова слабо и политкоректно кино.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • косю косев

    01 Авг 2014 4:25ч.

    Ерих Фром- каква е тази една седмица! Две години гонка, кашимерия, строева подготовка,пълзене като гущер по хлъзгавата броня на танка с обувки с металви цинтове! Действия по зенитното оръдие- Забой- Отбой при 38 градуса при заповед- Химическа атака- Газ , чорапи, наметало! Товариш, стоварваш АТЛ- а със снаряди! Ей туй му се казва казарма!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Спиноза

    01 Авг 2014 6:49ч.

    Косьооо, Ален Делон се е бил в Индокитай, отиличил се е със смелост и упоритост; Първа Индокитайска война (1946-1954), малко се говори за нея, защото не са се били американци а французи, но не е по-млко жестока, след тежкия разгом на французите при Диен Биен Фу, Виетнам извоюва независимостта си. Били са тежки и жестоки битки, твоите Забой- Отбой при 38 градуса при заповед- Химическа атака- Газ , чорапи, наметало, с а си пионерски лагер! Ален Делон може да говори за себе си като за мъж.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мира

    13 Окт 2014 23:31ч.

    Истинският мъж ! И то мъж, който добре познава жените, голям любовник, голям сваляч ! Видно е че, притежавайки финес, чувственост, мъжественост и класа... а не като нашите яки фитнес момчета, дето е пълно с тях навсякъде....придружавани от силиконки и празноглави лигли.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктория

    13 Ное 2014 17:36ч.

    Един от най-великите актьори...и все пак възприятието му за жените....хич не ми харесва....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мария

    26 Ное 2014 22:10ч.

    Още един пример за това,че на старини всички стават много големи моралисти,дори ако не са били такива в младостта си.Този човек определено се е замесвал в доста авантюри и с двата пола,за да дава такива оценки.Бих ги приела напълно,но не от него...Довел е всички жени с които е живял до пълна разруха и отчаяние,а сега говори за жените с толкова добри чувства ?! Това старческа деменция ли е,не знам. Жалко,харесвах го много преди години,но не и след като попрочетох някои неща за него.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Quest

    08 Юли 2015 4:57ч.

    Вярно е, че жените все повече започват да приличат на мъже - и като фигура, и като излъчване и като поведение. Няма начин - щом искат не само равни права, но и да се състезават с мъжете, неизбежно ще започнат да приличат на тях - битието си казва думата. Отначало го видях в Щатите - там жените направо приличат на гюлехвъргачки с манталитета на строителни работници, а по-късно забелязах тази тенденция и във Франция и други европейски страни. Американският модел се възпроизвежда навсякъде - хвърляне на жените в работната сила, конкуренция с мъжете, превръщането им в нещо друго. Каква е ползата и смисъла от всичко това - ами като начало, намаляване на стойността на работната сила. Сега връщане назад не може да има. Положението с дефеминизирането на жените е толкова трагично, че един мой колега къде на шега, къде на истина заяви: \&quot;Ако трябва да избирам да се оженя за адвокатка или бивша проститутка, ще избера втората. Поне ще прилича на жена\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    08 Юли 2015 14:27ч.

    До Quest. Трябва да знаете, че на жените никак не им е приятно да се държат като мъже, правят го по принуда, тона е въпрос на оцеляване. На мен ми се е налагало да се държа като строителен работник в ситуация на неизбежна самоотбрана просто защото всички мъже, които можеха да ме защитят, се бяха скрили в миша дупка. А приятелчето, което не харесва адвокатката, погрешно си мисли, че проблемът е в нея. Нека да я люби до припадък, да я накара да се чувства специална и желана, да предложи ръката и сърцето си, но при условие тя да изостави професионалното си \&quot;развитие\&quot; и тя ще заприлича на жена. Малко биха устояли на такава атака, все още не са размити напълно границите между половете. Ама мъжете станаха едни плюнчовци, не знаят как се ухажва една жена. Този, който предпочита проститутката, или е страхлив, или мързелив, или е импотентен,или и трите едновременно. Нека се ожени за проститутка, пък ако иска може и на другия бряг да мине.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моторист

    08 Юли 2015 14:33ч.

    Щях да се напикая от смях докато четох и статията, и превзетите мнения. Дали щяхте да сте толкова благи, ако ви беше известно, че Ален Делон започва кариерата си като урежда млади момчета за ген. дьо Гол? Дали той самият е любовник на тогавашния френски президент не е съвсем ясно, но по-скоро и за кратко - да. Толкоз за \&quot;големия мъжкар\&quot; Делон е достатъчно. Сводническата дейност и сексуалните услуги на младия Делон е оценена подобаващо и начинаещият актьор започва да получава все по-главни роли след обаждания \&quot;от най-горе\&quot;. След края на президентството на дьо Гол Делон вече си е създал достатъчно собствени връзки и с влиятелните мъже, и с влиятелните жени във френското кино, като използва вече наученото във връзката му с дьо Гол, та кариерата му не е застрашена. Толкоз и за \&quot;големия актьор\&quot; Делон, към когото всички съвестни критици винаги са изпитвали само погнуса. Та това е кратката история на мъжката проститутка Ален Делон, който като много други свои колеги от двата пола прави забележителна кариера във френското кино. А сега си пуснете някой плиткоумен филм с Ален Делон и му се \&quot;насладете\&quot;, но само ако не повърнете от отвращение :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    08 Юли 2015 17:35ч.

    Не ме интересува личния живот на Ален Делон. Не знам дали изобщо има друг начин (освен описания от Моторист) да направиш кариера в киното, колкото и съвестни критици да има. Що за животно е съвестния критик не знам, и те са хора и те са зависими, но това е друга тема. В нашия случай друго е важно - какви са днес образите на мъжа и жената в киното и в живота. Ценното в това интервю са истините, които казва Делон. Това са неща, за които скоро ще ни бъде забранено да говорим или най-малкото ще ни глобяват. Например:\&quot;Е добре, много зле изживявам тази епоха, която БАНАЛИЗИРА ПРОТИВОЕСТЕСТВЕНОТО. Дори и да ме обявят за стар глупак, това ме шокира!\&quot;. От това разбрах, че Франция е в много по-напреднал стадий на разложение от нас. Между другото има един филм с Ален Делон, който не е съвсем плиткоумен - \&quot;Двама мъже в града\&quot; с Жан Габен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • peter

    08 Юли 2015 21:30ч.

    Oven d Edinburgh talant no ruka ima xora be nikakuv moral koto bulga gadosti

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моторист

    09 Юли 2015 0:11ч.

    Крива краставице, отговарям ти само защото много харесвам това, което пишеш. Далеч съм от филмовите среди и не мога да преценя дали си права за пробиването в киното. А що се отнася до казаното от Делон за мъжете и жените, то ми звучи неискрено и фалшиво след разкритията във Франция за жизнения път на този човек. Що се отнася до противоестествените залитания напоследък - всичко е временно, и това ще отмине. Махалото ще отиде в другия край, иначе не може и да бъде.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Роро

    09 Юли 2015 0:50ч.

    Мотористе, айде недей да съдиш! Направи и ти такава кариера, без да хапеш отстрани като ударено псе. После прави изводи, но първо стигни този хубавец - ей, тая поплювковщина ще ви съсипе!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    09 Юли 2015 1:50ч.

    До моторист. Няма да отмине от само себе си, трябва да го изхвърлим, но като гледам няма да стане скоро, махалото се движи твърде бавно. Противоестествените залитания не са просто мода, която ще отшуми за няколко сезона. Те са част от войната срещу човешките общности, срещу човешкото изобщо. Виж само какво става у нас. Българският законодател от години обгрижва хората, които не желаят да встъпват в брак, дава им всякакви права и социални придобивки, до такава степен, че вече някои семейства се развеждат, за да ползват същите материални облаги и улеснения. Ако продължава така, скоро семейният кодекс ще отпадне като ненужна материя. Българското семейство загива по законодателен път. Аз познавам човек, който живее с майката на детето си, но не знае как да я нарича. Тя не му е нито съпруга, нито приятелка, затова когато говори за нея, използва само притежателното местоимение \&quot;моята\&quot;. На този фон натрапването на гей-парада изглежда повече от притеснително. Видно е, че ще има силен натиск отвън (САЩ и ЕС) и отвътре (медийната пропаганда) да приемем противоестественото за естествено. Вече се говори за необходимост от гей-пропаганда сред подрастващите!!! Освен всичко друго сега преобръщат и изначалната ни представа за родителството, неслучайно БиТиВи има рубрика \&quot;Професия родител\&quot;. Това е оксиморон. Или си родител, или си платена детегледачка, няма средно положение, но нас просто ни подготвят за времето, когато децата няма да се отглеждат от биологичните си родители. Знаеш ли, че в България вече има отнети деца от самотна майка, която живее в бедност, и дадени на приемно семейство? Не е ли извращение държавата да плаща заплати на приемни семейства, вместо да дава тези пари на нуждаещите се родители? Ако нашето общество не окаже бурна съпротива, ще дойде време, когато бракът ще отпадне, ще се размножаваме като животните, а децата ще се отглеждат от професионални детегледачи педерасти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    09 Юли 2015 2:05ч.

    До Моторист. Ако това, което казваш за Ален Делон е вярно, той наистина е фалшив. Няма как да си едновременно проститутка и мъжкар. Но по-добре да чуем истината от устата на един лицемер, отколкото изобщо да не я чуем. Във Франция вече е забранено със закон да се говорят някои истини. Надявам се,че ме разбираш правилно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нели

    09 Юли 2015 4:52ч.

    Най-неотразимата мъж в два века!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • pravata kraszavica

    09 Юли 2015 5:59ч.

    ei pobarkanqci kvo vi e napravil 4oveka ta go usrahte.napravete nesto podobno posle prikbazvaite palno nuli.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моторист

    09 Юли 2015 7:04ч.

    В никакъв случай не твърдя, че залитането към педерастията ще отмине скоро и от само себе си. Силите, които предизвикаха появата на това явление - налагане на противоестественото за нормално под маската на свобода и загриженост, са могъщи. Недей да ме питаш защо са го направили - нямам никаква представа. Посмъртно не мога да си го обясня. Единственото, което ми идва наум е, че трябва да се доубие това, което наричаме \&quot;Средиземноморска цивилизация\&quot;. По исторически причини към нея включвам и цивилизации, които исторически произхождат от Гръко-римско-германо-славянските древности - цяла съвременна Европа, Северна Америка, Русия, християнството като цяло, може би. Наистина не мога да си представя защо е нужно това. Отношението и практикуването на хомосексуализъм може да се възпита, не във всички случаи човек се ражда такъв. Нямам предвид нещастните хора, които са се родили такива, разбира се, те нямат вина за грешките на природата. Та това правят днес - принудително възпитават широка хомосексуална маса. И не само ги възпитават, но плащат на напълно нормални момичета и момчета за да се снимат в хомосексуално порно. При това-бесни пари, на които не можеш да откажеш. Тези филми не могат да се откупят чрез разпространение, сигурен съм, че тази индустрия работи на загуба. Някои плаща огромни пари за разпространението на хомосексуализма. Пак казвам - не знам защо. За какво им е? Що се отнася до махалото, то ще се мести бавно. Предполагам, че ще трябва да мине поне едно поколение след \&quot;заразеното\&quot; с хомосексуализъм. Но също така нямам никакво съмнение, че това е исторически временно явление. Може би налагането със сила на хомосексуалната култура и практика (нали си спомняш как преди две седмици САЩ обявиха, че ще се борят за да наложат хомосексуалните бракове в цял свят - какво ако не фашизъм е това?)е в някаква връзка с новопоявилите се изследвания, че репродуктивните способности на младите мъже в Северна Америка са на опасно ниски равнища - броят и подвижността на сперматозоидите им са недостатъчни за да имат деца. И това се отнася до огромен процент от младите мъже май не само в Америка. Ами изкуственото нашишкване с фаст фууд, то не е ли от същата категория масови въздействия?! Може би единственото що-годе приемливо обяснение е намесата на фармацевтичната мафия - повече болни, значи повече печалби. Наистина не знам . . .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моторист

    09 Юли 2015 7:17ч.

    Крива краставице, Делон не е просто проститутка, той е най-елитната възможна проститутка. Това е важно. Гледал съм \&quot;Двама мъже в града\&quot; и това е мисля единствения филм с него, който не можах да пропусна. Макар, че ме заболя врата - през цялото време местех поглед в оная част на екрана, в която нямаше образа му. Чудя се как прекрасен, макар и твърде еднообразен, актьор като Габен се е съгласил да се снима с нещото Делон.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моторист

    09 Юли 2015 7:22ч.

    Последно за тая вечер. До Роро. Кариерата ми не е лоша, направил съм в България това, което никой с моята професия не е успявал. Не че съм доволен напълно, разчитам да направя още много. А, забравих - работата ми е да съдя, да давам професионални оценки, та няма как да избягам от нея и в почивката си :) Лека нощ на всички!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Lola

    09 Юли 2015 8:31ч.

    На първата снимка Alain Delon е с мис Франсе 2013 - Marine Lorfelin ....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • калина

    09 Юли 2015 13:46ч.

    Това е най-хубавия и първият истински мъж, който съм харесвала! Гледайте Зоро - неговият е истинският! Да е жив и здрав и щастлив!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Marchello

    09 Юли 2015 19:48ч.

    Велик! Поклон! Липсват ни героите му, беше много красив свят...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    09 Юли 2015 23:11ч.

    До Моторист. Казваш, че не знаеш защо се прави всичко това. Аз мисля, че целта е да ни управляват по-лесно. Когато загубим напълно своята идентичност, ние ще станем като животните - ще отстъпваме безропотно пред този, който ръмжи най-силно. Съпротива няма да има, просто защото, няма вече да има с какво да я аргументираме, няма да има какво да отстояваме.Ето виж мнението на чугун по въпроса, за мен е ценно: http://glasove.com/politika/53112-uspeshen-gej-parad-i-poslanikyt-na-velikobritaniq-be-tam

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моторист

    10 Юли 2015 5:11ч.

    Здравей, крива краставице. Прочетох внимателно това, което си ми пратила от чугун. Звучи логично и е интересен поглед по проблема. Аз обаче съм марксист и това обяснение не ми беше съвсем достатъчно. Каква е целта на \&quot;лишаване на хората от идентичност\&quot; (по чугун) за мен остава неизяснено защото не виждам икономическия интерес от това за тия, които дърпат конците (то какви конци, цели корабни въжета) на процеса по лишаване от полова идентичност. Дори и ти самата да не си привърженичка на марксизма, ще трябва да се съгласиш, че точно икономически и финансови интереси трябва да стоят зад всичко това, иначе ми се губи смисълът. А изглежда друго. Разпространяването на хомосексуалните практики ще има като краен резултат реално намаляване на раждаемостта и на населението като цяло, т. е. ще намалеят работниците и трудът ще трябва да поскъпне. Нарочно обобщавам картината, защото в едри щрихи ще е по-ясна идеята ми, надявам се. Следователно, ако усилията за разпространяването на хомосексуалните практики са насочени към цялото население на земята, то на мен тяхното икономическо обосноваване ми се губи. Това, което сега се вижда е, че въпреки декларациите на практика хомосексуалната агитация засяга предимно бялата и жълтата раса - предимно последователите на християнството, които досега имат най-значими икономически успехи. Особено сред последователите на исляма хомосексуализма си остава дълбоко скривана екзотика и аз не виждам никаква съществена възможност за увеличаване на хомосексуалните практики там и в бъдеще.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моторист

    10 Юли 2015 5:18ч.

    Извод се налага сам по себе си. Хомосексуалната атака, поне така изглежда, е насочена към икономически най-проспериращите общества, като нейната цел е изглежда намаляването на работната сила в тия общества от средите на бялата и отчасти на жълтата раса, на последователите на християнството, и замяната им с работници, които са последователи на исляма, примерно. Както видяхме обаче цената на труда при тази замяна едва ли ще намалее особено. Така продължава да ми се губи икономическият смисъл от цялата операция.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • анонимен

    10 Юли 2015 16:11ч.

    какви филми имаше някога ален делон марчело мастрояни софия лорен роми шнайдер жан габен бриджит бардо това са артистите от нашето време с техните филми сме израстнали ами фанфан лалето отнесени от вихъра

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ГУЦА

    11 Юли 2015 6:01ч.

    Прав си,хамалко, Ален Делон се подвизаваше в киносредите като (лошо прикрит) Бисексуал.Изключително противоречва личност,амалгама от от хубаво и лошо,красоти и свинщини.Вероятно най-красивият мъж в световното кино.Бих го нарекла посредствен актьор.Но има поне една великолепна роля-ДВАМА МЪЖЕ В ГРАДА-прекрасна Партнершафт с Големия Жан Габен(май винаги, някой,който играе себе си,налучква нещата най-добре).Да,и ГЕПАРДЪТ и РОКО.Под крилото на титана ВИСКОНТИ беше добре режисиран, но цената беше известна.Траволта си го каза(призна) най-добре-няма как да изкатериш върховете в този занаят(само в тоЗ ли?), без да изчукаш куп лакоми началнически задници.Изборът си твой.От друга страна Ален има славна биография на жесток тип(убиец),уви,не само като екранен герой.Службата като наемник в Индокитай го е направила истински мъж,но там е започнал с истинските убийства.През 60те нашумя историята с жестоко убитите телохранители-югославяни,чийто обезобразени тела бяха открити в чували на сметището.В сътветната биографична книга обвиненията бяха директно адресирани към Ален.Ако в България лъв стори номер едно е любовта на карловско-пловдивската стрина Драга и правешкия чобан,то в световното кино най-красивият дует май са Ален и Роми(с много яка асистенция на Лиз и Ричърд).Това е много лична история и никой няма право да съди другите,вероятно изчерпване на любовната страст или типичното мъжко бройкаджийство, лов за поредната хубавелка,но предателството на Ален е било коварно.От този момент тръгна свличането на Роми Шнайдер към дъното.Трагичният и край е известен.Отиде си само на 44 г., а можеше още толкова много да даде на киното(затова Ален Делон е особено мразен в германския ареал).Както май бях споменала при предишното публикуване на по-горния материал(не е лошо гожа Дачкова да вади от архива някои интересни статии),през 1975,по повод 40 г. си юбилей,Ален Делон беше казал,че ако следващите 40 г. от живота си прекара така \&quot;скучно\&quot;,не си струва да ги живее изобщо.На 8 Ноември тази година ще изтекат въпросните (втори) 40 и те май бяха доста печални за този затаряващ мачо.Още 40 едва ли са предвидени,но май посбръчканият Зоро няма какво повече да ни каже.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • МАРКС: КАПИТАЛИЗМЪТ ВОДИ ДО ОТЧУЖДЕНИЕ

    12 Юли 2015 5:06ч.

    Религията е опиум за народите, книгите също, киното също, телевизията също, сексът...... .... .... Малките умове обсъждат човеци, средните умове обсъждат събития, големите умове обсъждат идеи. (преди 150-200г. опиумът е убиец на болка, пенкилер, но и антидепресант и успокоително)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Химическа атака- Газ , чорапи, наметало! 

    13 Юли 2015 0:46ч.

    Забрави ръкавиците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • шшшт

    14 Юли 2015 9:14ч.

    Гушкал се е в момчета и мъже, през войните страшни. Но е разбрал истината, открил е жената, разбрал е за естествените неща. А какво е естествено? Естествено е предназначеното да е по предназначение. Гребенът, косата реше, косата е за разкрасяване и за естествена шапка. Банални са рекламите с разголване и със секс намеци. ТЕРОРИЗМЪТ Е БАНАЛЕН... \&quot;Религията е опиум за народа\&quot; е крилата фраза, която е промулгирана от Карл Маркс през 1844 г. Маркс употребява израза \&quot;опиум за народа\&quot; като определение на религията, дадено в критиката на Хегеловата философия на правото от 1844 г.: „ Религията е въздишка на потиснатата твар, тя е душата на един безсърдечен свят, както е и духът на едно бездуховно състояние. Тя е опиум за народа. “ Крилатата фраза се опира на две понятия, използвани предимно в положителен смисъл от тогавашните либерални мислители - опиум и народ. Определението следва традицията на Просвещението, което осъжда злоупотребата с народната вяра в божествената справедливост така, както осъжда и злоупотребата с опиум извън медицинското му приложение, т.е. да притъпява болката при рак, операции и тежки болестни състояния. Фразата със сигурност е заемка от Хайнрих Хайне, който няколко години преди това пише саркастично срещу Лудвиг Бьорне за илюзиите му относно \&quot;лечебните свойства на религията\&quot;, така: „ В чашата с горчилка за човешкия род тя капва няколко сладки, приспивни капки духовен опиум от любов, надежда и вяра. “ Според Маркс и предхождащия го Хайне, и религията, и опиумът са оправдано добри, но стават неоправдано зло, употребят ли се свръхмерно като единствено средство за обяснение и решаване на реалните житейски проблеми на хората - опиумът за страдащия човек, религията за бедстващия народ. Поради което, изводът е, че трябва да бъдат ограничавани в разумни дози и използвани само в краен случай. КОГАТО НЕЩО Е БАНАЛНО, ТО ГУБИ СИЛАТА СИ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • edna

    14 Юли 2015 13:50ч.

    Гледала съм го като дете в няколко филма през 80-те и на много базисно ниво не ми е въздействал и не съм го усещала никога като истински мъж. Позите не са ми били достатъчни, за да ми въздесйтва по такъв начин. Иначе красавец - да. Не знам - някак си истинският мъж притежава и някакво благородство, някаква доброта (макар че може да бъде и много лош), някакво великодушие и широта на душата, каквито този не излъчва никога и по никакъв начин. Що се отнася до истинските жени и мъже - те са на изчезване, а когато наистина ги срещнем, са обект на подигравка... Някак си не е модерно да показваш силата на сексуалността на собствения си пол. Сякаш е срамно...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Читател

    30 Авг 2015 23:07ч.

    Не пишете глупоси и простотии...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • DXХ

    06 Sep 2015 10:04ч.

    Страхотен актйор ,кво ве притеснява при положение че вие половината сте катерици

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Eдна българка

    07 Sep 2015 2:24ч.

    Marine Lorphelin не е актриса - тя беше Мис 2013 - единствено под ръка с Делон, тя би могла да претендира за някаква роля.. Единствено той може направи жената до него такава, каквато на него му се харесва.. именно затова винаги е напускан от прекрасните си жени... Но това е най-добрия актьор на всички времена и рано или късно прекрасните му жени му прощават..Alain Delon никога не е спирал да търси да се влюби отново! Видях го в Монако пред един хотел.. Магията е невероятна - времето спря! - в една невероятна жега през месец август, когато почти всички дами се опитваха да се разхладят с ветрила - ТОЙ се появи на стълбите като само за секунди постави ръка в джоба си погледна някъде високо към неговия хоризонт и реши да слезе много бавно - нещо като оргазъм : изневиделица се появи лек полъх и развя бялата му риза, в косите му изгря слънце и огън огря лицето му - Ален Делон свали тъмните си очила и сякаш изненаден се усмихна и продължи да гледа някъде само напред и нагоре! - Това беше Бог, който се появи пред мен само няколко секунди по стълбите за да влезе в колата си.. По късно имах удоволствието да мога да го приближа само за няколко минути.. по време на вечерния симфоничен концерт в Двореца на Принц Алберт Втори.. Преди да си помисля : „Господи? - бих искала да го поздравя само и да му кажа, че е моя идол в киното.. че имам приятелка в България, която се казва Наталия и бих искала единствено един автограф за НЕЯ„ .. Гледах го а той вече ме бе усетил - бях зад него - обърна се и ме намери с поглед.. Смутена го поздравих! - „Познаваме ли се, - каза той?„ - Аз ви гледам непрекъснато по малкия екран .. родена съм в годината на първия ви филм и още не съм намерила мъж като вас!„ - „Защо да търсите, когато Ален Делон би могъл да ви пожелае приятна вечер?„ .. Той се наведе към мен и ме хвана за лакътя с думите : „какво пиете вечер след симфоничен концерт като този и то в такъв прекрасен Дворец? .. (Господи! - aз, която единствено мога да пия шампанско.. и която от една глътка се напивам.. поставих ръка на гърдите си : - единствено шампанско, но съпругът ми винаги казва „от глътка Ирина е пияна„ .. - Приятно ми е да го чуя, приемете за него моите поздравления! - Вече съм пиян! - но мога ли да Ви поканя на глътка шампанско преди последния бис?.. - „ С удоволствие! Ще ви намеря в залата? - отговорих„ .. ( След дворцовите концерти, принца на Монако кани всички артисти заедно със своите скъпи гости на чаша шампанско и монегаски барбаджуан..) - „Ще ме познаете - ще нося две чаши и ще ви предложа .. само! - глътка от нектара, който ви опива?".. - „Ще бъда много щастлива!„ - се усмихнах и се опитах да се ръкувам с него.. - „Удоволствието ще бъде мое!„ - стисна ръката ми в двете свои и прокраде за мен път през тълпата.. Единствено Ален Делон може да ви направи щастлива само за една нощ! .. Обожавам жълтата си рокля!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Здравеца

    07 Sep 2015 4:10ч.

    Уважителната форма "Ви" се пише с главна буква. Няма ли грамотни в това издание!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Christian Bakalov

    08 Sep 2015 7:11ч.

    Star glupak! Sam si go kazva, ima li drugo za komentirane!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • PonchikDap

    18 Sep 2015 22:55ч.

    Здрасте! iq options erfahrung бинарные опционы стратегии отзывы сроки бинарных опционов бинарные опционы алгоритмы удачной торговли http://vintage-cafe68.ru/opcionnye-birzhi.php http://msucareerfest.ru/reyting-brokerov-opcionov.php http://appliedbiosystems.ru/ivan-podgornyy-binarnye-opciony-otzyvy.php

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • AntonyDap

    10 Окт 2015 6:32ч.

    Здарова! бездепозитный бонус бинарных опционов работа в интернете бинарные опционы ирина демина бинарные опционы http://adtechno.ru/binarnye-opciony-skalpiruuschie-strategii.php http://zareformu.ru/binarnye-opciony-strategii-zarabotka-s-malym-depozitom.php словарь бинарных опционов http://sablinov.ru/wforex-binarnye-opciony.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Stefka Krasimirova

    30 Яну 2016 18:42ч.

    За мен е велик и точка,гледах филмите му и ме караше да мечтая....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    10 Март 2016 10:19ч.

    Готино интервю. Става ми жал колко извън веремето живее. Останал в младостта си. Но изборът си е негов, нека е жив, здрав и да прави още добри роли!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Biss nova

    11 Sep 2017 20:24ч.

    Отврат!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи