Александър Урумов към Бриджит О’Лъфлин: Вие сте адвокати на дявола, на които ние плащаме!

Александър Урумов към Бриджит О’Лъфлин: Вие сте адвокати на дявола, на които ние плащаме!
Ние, християните, подкрепяме човека в хомосексуалиста, вие, джендър-активистите, подкрепяте хомосексуалиста в човека. Ние, християните, подкрепяме жената в лесбийката, вие, джендър-активистите подкрепяте лесбийката в жената. Адвокати на дявола, на които – на всичко отгоре – ние, „от бившите комунистически страни“ плащаме от джоба си. И по този повод нека попитаме съвсем конкретно: Как така Вие, госпожо/господин О’Лъфлин, си позволявате да говорите с такова презрение и с такава назидателност на народа на една суверенна европейска страна?! България плаща всяка година над 1 милион евро членска вноска в Съвета на Европа! Ние ви плащаме на вас, а не обратното!

 

Чудехме се откъде идва външният натиск върху България за задължителното приемане на доброволната Истанбулска конвенция.

 

 

И сякаш съвсем навреме тези дни от тайнствените мъглявини на брюкселско-страсбургските възвишения изплува едно лице и дори благоволи да се обърне към нас, българите.

 

Достойна награда за нашето упорство.


Това е г-жа/г-н Бриджит О’Лъфлин, началник на експертната група за действие срещу насилието над жени и домашното насилие.
Дълго и специализирано наименование, чиято английска абревиатура е GREVIO.

 


Става дума за същото това GREVIO, което е институционализирано в Истанбулската конвенция като мониторингов механизъм над всяка страна, подписала този документ.


Две раздразнени фрази, изречени от г-жа/г-н О’Лъфлин пред български телевизии се откроиха над всичко.


Ето първата от тях:


1. „Общото между противниците на Истанбулската конвенция е, че идват от бивши комунистически страни, а днес са силно повлияни от религиозните си възгледи“.

Уважаема госпожо/господин О’Лъфлин,
Питаме ви – не е ли дискриминационно да делите гражданите на Европейския съюз на бивши комунистически и на бивши некомунистически?


Презрение ли влагате в отношението си към нас, източноевропейците? Презрение заради един исторически факт, за който западните страни имате пряка вина с разделението на Европа след Втората световна война?

 

Забравихте ли, че ние – източноевропейските страни – бяхме подарени на Сталин от вашите тогавашни политици, в резултат на което по принуда станахме комунистически, та да може днес самозабравили се еврочиновници да ни наричат бивши комунистически? Еврочиновници, на които ние плащаме заплатите?!


И тогава пак никой не ни е питал дали искаме да станем комунистически – съветските танкове тогава не поискаха разрешение – така, както вие днес нямахте никакво намерение да ни питате за вашата Истанбулска конвенция.


Отнасяйки се все пак с уважение към вашия избор да подчертавате „бивши комунистически страни“, добре ли е на свой ред да отговорим, че идеолозите на Истанбулската конвенция идват от бивши колониални или бивши фашистки страни и се ръководят от агресивни феминистки или антихристки възгледи.


Така добре ли е да отговорим? Може ли?
А може ли също така да сме вярващи – или както вие се изразявате, религиозни? Или нашата вяра също ви е проблем в Страсбург/Брюксел? А смятате ли да въведете Конвенция срещу християнската вяра?
Звучи нелепо, разбира се, поне на този етап. Но тя и Истанбулската конвенция не звучи много разумно.


И вторият ваш цитат:


2. „Често мъжете имат повече сила, повече физическа и икономическа сила - това е естествено. Но те често имат повече авторитет и стоят по-високо в йерархията от жените.“


Имат повече авторитет?! И това какво общо има с насилието над жени?! Това ли ви е проблемът – авторитетът на мъжа?! Нямате проблем с физическата или икономическата сила на мъжа, но имате проблем с неговия авторитет?! Затова ли един ваш поклонник/поклонничка издигна лозунг пред българския парламент: „Спокойно, бели хетеро мъже! Днес рушим само патриархата!“


Омразата към мъжа ли е това, което ви води?


Авторитетът на мъжа ли е това, което искате да унищожите?


Това ли е истинската ви цел?


Защото все по-ясно става, че вие не искате да издигнете жената, вие искате да принизите мъжа.
Да съсипете естествените авторитети, да преформатирате семейството, да бръкнете в основите на творението.
Бъдете сигурни, че това е амбициозно-нелепо и гарантирано неизпълнимо намерение.

 

Това не успя да го направи дори и комунизмът, дори и фашизмът.
Макар че като става дума за фашизъм, има една малко известна фраза на Бенито Мусолини, който още в началото на своя замисъл заявява:
„Фашизмът ще бъде църквата на всички ереси!“


Днешната църква на всички ереси е джендър-идеологията.

 

Това е новата религиозна система на човешкото безправие, маскирано като човешки права.
И това е голямата разлика между учението на Христос и вашето учение. Включително и в джендър-областта.


Ние, християните, подкрепяме човека в хомосексуалиста, вие, джендър-активистите, подкрепяте хомосексуалиста в човека.


Ние, християните, подкрепяме жената в лесбийката, вие, джендър-активистите подкрепяте лесбийката в жената.
Адвокати на дявола, на които – на всичко отгоре – ние, „от бившите комунистически страни“ плащаме от джоба си.

 

И по този повод нека попитаме съвсем конкретно:


Как така Вие, госпожо/господин О’Лъфлин,

си позволявате да говорите с такова презрение и с такава назидателност на народа на една суверенна европейска страна?!
България плаща всяка година над 1 милион евро членска вноска в Съвета на Европа! Ние ви плащаме на вас, а не обратното!

 

Затова вие, които се предполага да сте наши служители, как така си позволявате да ни третирате по този обиден начин, едва ли не като ваши подчинени! Как така си позволявате да влизате в ролята на господари – вие, назначени чиновници, които ние издържаме!


И като става дума за чиновници, може ли да попитаме на какво се дължи факта, че всички осем работещи във вашия отдел са жени? Осем от осем. Това не е ли обратна дискриминация? Вие, които искате жените да бъдат равнопоставени не сте счели за нужно да равнопоставите нито един мъж сред вашите подчинени. Защо?


Защото лицемерието е една от иконите в църквата на всички ереси.
Но бъдете сигурни в едно – нито ще приемем да построите вашата църква на всички ереси в България, нито ще ви позволим да разрушите ценностите на вярата в храма на нашите сърца.
Истанбулската конвенция е категорично отхвърлена от сърцата ни.

 

Източник: epicenter.bg

 

 

 

 

Коментари

  • Писна ми.

    18 Яну 2018 18:42ч.

    Писнами от евро-ароганти, като тази женичка на снимката. Браво на автора!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Амира

    18 Яну 2018 18:52ч.

    Отличен текст! Г-н Урумов, поздравления!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ;-)

    18 Яну 2018 19:01ч.

    ПОЗДРАВЛЕНИЯ за статията Ви, а не конграчулейшън! Пишете!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • легисти

    18 Яну 2018 19:04ч.

    Изключително силен текст! Браво, разплакахте ме, господин Урумов!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан

    18 Яну 2018 19:29ч.

    Поздравления! По-точно, трудно може да бъде написано! Само май плащане не 1 млн, а 1 млрд евро годишно на ЕС...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пенчева

    18 Яну 2018 19:35ч.

    Прекрасен текст,роден от сърцето на един достоен българин!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гери

    18 Яну 2018 21:08ч.

    Поздравления и от мен г-н Урумов! Много би ми се искало тази особа да прочете написаното от Вас!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Идеалист

    18 Яну 2018 21:26ч.

    Правата на жената не са целта на тази Истанбулска конвенция, истинската цел е с нея да влезе подмолно обезличаването на поколението. Не можаха да го сторят с наркотиците, в се още не са готови да сложат чипове в мозъците ни. Искат да го направят с възпитанието. Хората най уважават и почитат Майка си. Виждал съм много смъртници жени и мъже, които в предсмъртния си час зоват майките си за помощ. Не търсят баща си. Това е великата привилегия на жената. Чудото да си майка и да даряваш живот. Другото е Содом и Гомор!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ивайло

    18 Яну 2018 22:56ч.

    С голямо удоволствие прочетох статията ! Чудесна е !!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Айде, айде!

    18 Яну 2018 23:32ч.

    Силно и право в десятката! Само за едно се съмнявам. Едва ли вноската ни в СЕ само 1 млн. За всичко останало - браво!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димитър Петров

    18 Яну 2018 23:59ч.

    Статията на г-н Урумов е образец на култура и възпитание. Браво!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Васик

    19 Яну 2018 0:18ч.

    Цитат от НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ДЕЙСТВИЕ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА РАВНОПОСТАВЕНОСТТА НА ЖЕНИТЕ И МЪЖЕТЕ (2010 г.) на Министерството на труда и социалните грижи.----- https://www.mlsp.government.bg/index.php?section=POLICIESI&I=409 ---- 40. Популяризиране чрез възможностите и отговорностите на Министерство на образованието, младежта и науката на програми за равнопоставеност на половете (т.н. “джендър” обучение, даващо познание за социалните измерения на пола). Отг.: министърът на образованието, младежта и науката Срок: постоянен --- Смях в залата - ВМРО бори джендъра, той бил налаган от Министерски съвет още 2010. Как ли се е получило това? Кой управляваше 2010? Същите като сега. Да не са получили амнезия???

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • …авторитет?! И какво общо има това с насилието?…

    19 Яну 2018 1:18ч.

    Има, разбира се! За какво ти е да имаш авторитет, ако няма да го трансформираш в насилие? И освен това — би ли имал ти какъвто и да било авторитет пред когото и да било, ако не внушаваше поне малко СТРАХ със самото си присъствие? А „страх“ се култивира чрез насилие… Чрез какво друго?…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да питам!

    19 Яну 2018 2:28ч.

    Нали тази Конвенция е доброволна? Защо изобщо трябва да се обсъжда? И колко ДЪРЖАВИ в света са я приели? Колко? Не в Европа! В света?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Г-жа/Г-н О’Лъфлин

    19 Яну 2018 2:48ч.

    чисто и просто си заработва заплатата, събира точки за пенсия. НЕ Я ИНТЕРЕСУВА точно какво се иска от нея, ще каже каквото трябва да каже, ще си получи заплатата и това е. Не помните ли онова писмо на Георги Марков, писателят десидент, в което той покрусено разказва на приятеля за колегите си от ББС-радио? Заради огромното му разочарование го убиха, уж с червен чадър... Представяте ли си да допуснат да се върне в БГ и разкаже каквото е осъзнал за блестящия свят от другата страна на оградата... ВСИЧКИ евро-чиновници това правят - казват и пишат точно каквото началниците им искат да е написано, за да си получат заплатите и един хубав ден да излязат в пенсия...Това се отнася и за българските евро-дупетати. Бриджит си знае, че е жена, но ще пише с gender-neutral език И ЩЕ ВЪЗПИТАВА ДЕЦАТА ВИ ТАКА... и това чак до Второ Пришествие (или докато излезе в пенсия) - което се случи по-рано... А презрението към нас и е вродено. Както и на старата лисица Уинстън.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Beobachter

    19 Яну 2018 3:57ч.

    Прекрасно и Поздравления!!! .... Но мен ме интересува друго: - Чия рожба е този одиозен отдел, какви права са му делегирани, как е създаден и какви са задачите му. .... Разбира се, не е нужно да се рови в дълбочина. По делата им ще ги познаете. .... Слуги на сатанистите, на паразитите, на разрушителите!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Одобрявам...

    19 Яну 2018 10:37ч.

    ...разбира се, казаното, но все пак не бива да се забравя и греши, че България внася не 1 милион като членска вноска в ЕС (което е едно нищо), а около 1 МИЛИАРД евро.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    19 Яну 2018 12:35ч.

    Поздравления ! И с благодарност за високо издигнатият глас ! ...."Ние, християните, подкрепяме човека в хомосексуалиста, вие, джендър-активистите, подкрепяте хомосексуалиста в човека.".... Убийствена фраза, но перфектна дисекция на анатомията на двете "тела".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    19 Яну 2018 12:39ч.

    RE : Одобрявам... на 19.01.2018 в 10:37 Става въпрос за различни неща , това за което Вие пишете е бюджета на Европейски Съюз, а това за което пише авторът е Съвет на Европа. Двете нямат общо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Халев

    19 Яну 2018 13:14ч.

    Мнозина в България стоим в пост и молитва срещу тази мерзост и за А. Урумов в частност!!! "Но понеже слугата ми Халев има в себе си друг дух, и той напълно Ме последва, за това него ще въведа в земята, в която влезе, и потомството му ще я наследва" (Числа 14:24)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пламен Младенов

    19 Яну 2018 13:16ч.

    Брилянтна отстояване на християнските ценности браво. Брилянтен Александър Урумов. Браво .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    19 Яну 2018 18:19ч.

    Да, не знам как могат да направят нов превод, след като те се борят за две различни неща едновременно в тази конвенция, срещу насилието над жените и срещу насилието над джендърите от женски пол, "gender-based violence". Това е непреводимо. В израза "насилие основано на пола", те не използват думата за женски биологичен пол, sex, а думата джендър. А за тях джендър е жена, която със сигурност се държи като нещо друго, не точно жена. Насилието според тази конвенция е дори, ако по някакъв начин ти не я възприемаш като джендър еди какъв си, а като нормална жена. Може да не си я докоснал, но ако й намекнеш, че не е добра майка или ако се опиташ да й отстъпиш място в автобуса, може да я засегнеш. Защото си извършил насилие над джендъра й - "gender-based violence". Тук имаме пълна забрана за възприемане на жената и мъжа като такива, забрана и да възприемаме децата си като момчета и момичета. За да не им предопределим джендъра. В текстовете има заповед да се работи с неправителствените женски организации задължително, да се слушат те и държавите да са подчинени, както е казал автора, на този орган Гревио. Законът ни задължава нашите собствени НПО, които ще ни следят, задължително да бъдат част от световна мрежа, а не суверенни. Но най-важното - има директна заповед да се заличават всички традиции, включително верски убеждения, които може да включват "gender-based violence". Т.е., ако в библията пише, че мъжът е главата и жената трябва да го слуша, този текст трябва да се забрани. Т.е., конвенцията се поставя като авторитет над вярата на хората. Страните също така се задължават да разпространяват знанието за този документ и неговите догми, особено чрез женските организации. Задължаваме се да спазваме това в образованието, спорта, развлекателната индустрия, медии. Ако всички тези правила включваха единствено насилие над жените, би било чудесно. Но насилието над джендърите е кошмара тук. Лично аз не мога да нарека Гошо или Пешо момиченце с къса косичка, ненавършило пълнолетие, което иска да му викам на мъжко име. И това ще бъде "gender-based violence". Всъщност с подписването на това, ние няма да пазим жените, а ще ги забраним!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хм...

    19 Яну 2018 20:01ч.

    Кой финансира множащите се сайтове и пишещите в тях? От любов към истината ли е, от алтруизъм, да подарим безплатно истината на народа или както винаги обслужваме този, който си е платил? Достатъчно е да бидим против кого се пише и ще разберем, кой дава парите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • В. Николова

    19 Яну 2018 20:18ч.

    Изтрили са ми два коментара . Защо ? Нали има свобода на словото , а пък и аз не съм призовавала към насилие и писала с омраза . Само споделих наблюдения между децата , хората от бившите комунистески страни и "процъфтяващия" Запад .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не всяка феминистка е лезбийка, но всяка лезбийка се натиска да се нареди в шпалира от феминистки.

    19 Яну 2018 20:57ч.

    Сред феминистките има и добри жени. Една активистка на феминисткото движение наскоро ме срещна във фитнес клуба, където аз се отвреме на време се опитвам да се отърся от всекидневната си досада (породена от психиатричния свят, в който живеем), а тя пък беше отишла там, за да поразвие малко мускулатура, защото искаше да се зареди с тестостерон. (Думите „мускулатура“ и „маскулинум“ — мъжко начало — имат общ латински корен!) Принципът е: КОЛКОТО ПОВЕЧЕ МУСКУЛНА МАСА — ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ТЕСТОСТЕРОН. И така — феминистката се оказа добра жена. Тя ми разясни, че няма нищо против мъжете (нека да си живеят момчетата!), но че има нещо много против Природната Несправедливост, която прави жената да е „контейнер за продължаване на рода“. Вие, казва, имате априорното право на ГРУБОСТ! Един мъж може да бъде безцеремонен, да не се интересува от каквото и да било друго, което не касае работата, с която се е заел. Не казвам, че това непременно е агресивността, която според стандартните представи дава облика на мъжествеността. Но при вас е така — когато се захванете с нещо, вие можете да си позволите нищо друго да не съществува за вас. Причината за това е вашият тестостерон, който се изработва от мускулите ви, когато ги натоварвате. Ние — точно обратното. Каквото и да се случи, с каквото и да се захванем, никога не ни напуска обсебеността от самосъзнанието, че сме жени, че сме пол, че посредством нас се извършва възпроизводството на човешкия вид. Това е една невероятно угнетителна мисъл и смисълът на нашето феминистко движение е да поставим в каменно русло стихията на нашата свръхчувствителност. Да станем непоклатими като вас, да не трепваме при всеки тембър на мъжкия глас, който може да бъде ласкав и любезен, но може да бъде и брутален и арогантен. Разбираш ли? Ние се стремим към еманципация, но не към еманципация на книга — както е било досега. Стремим се към еманципация, конструирана върху всички реални предпоставки… Ние искаме да сме като вас. Да сме равностойна партия, която решава кога е време за секс, а не да чакаме с трепет да ни поканят, или пък „да ни се размине и този път“. Защото еднакво мъчителни са и двете: и да се случи и да не се случи. Дори и когато не ни обръщате внимание, загдето сме жени (или го правите по задължение), това също е точно толкова катастрофално, колкото когато си поискате грубо и дори посегнете да ни насилвате. Ще речеш, че сами не знем какво искаме. Може и така да е, но ние сме човешки същества като вас, които за съжаление са имали нещастието да бъдат обременени от Природата с една нежелана и изтощителна чувствителност, която ви кара да гледате на нас като на създания — втора категория. Ето, аз търся решението на проблема в интензивния спорт и те уверявам, че разковничето е тук. Чувствувам как изработения от предизвикателството на спорта мускулен тестостерон се разлива в мен и ме кара да възкръсвам…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Познавам един трансджендърен човек

    20 Яну 2018 1:14ч.

    Родена е жена, цялото си детство се е чувствала неловко в рокля, винаги носела панталони, съжалявала че не е момче... Порастнала. Съжалявала, че не е мъж, мечтаела да си смени пола... Смени го - подложи се на операция за смяна - присадили и каквото няма, отрязали каквото не иска... пусна си и брадица (с хормонални инжекции и това е възможно!), смени си името ... И след толкова необратими интервенции ОТНОВО се чувства зле! Оказа се, че (липсата на) самочувствието и не зависи дали носи панталони! Напълно объркан човек, и тотално уязвим! Не смее да погледне хората в очите! Такава личностна криза е истинска трагедия - и за човека, и за близките му, и за обществото.... С новата конвенция ще отварят широко вратите за цяла група нещастни и сбъркани хора... като изпълнителката Кончита... На кого му липсват брадати певици?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    20 Яну 2018 12:46ч.

    По повод феминистката във фитнеса. 19.01.2018 в 20:57 И двата пола имат своите страхове и своите комплекси. Мъжете имат не по-малки страхове, понеже и изискванията към тях са по-големи. А жените винаги забравят, че по-голямата отговорност е и повече стрес. Мъжът ще отиде на фронта, ако се наложи, ще положи живота си за семейството си, ще търси да го закриля. Самото ни съществуване тук е борба да заявим и отстоим себе си в агресивна среда. Проблем имат хора с розови мечти и в повечето случаи жените прекаляват с розовото. Светът е агресивна среда не заради нашето естество, мъжко или женско, а заради наличието в него на сили, които са ни естествени врагове. Те тровят душите и вдъхват страховете, а не самия човек. Всъщност в стереотипите и традициите има натрупана вековна мъдрост, заедно с множество предразсъдъци. Но предразсъдъците се убиват чрез любов, няма никакъв друг начин. Когато тръгнеш да правиш нещо и си чувствителен към добрия вътрешен глас, който ти казва, няма да направя това, защото ще нараня човека. Този добър глас оформя съответно мъжа от мечтите на жените, благороден и смел, той оформя и жената от мечтите на мъжете, вярна и мъдра. Духовните учения са тези, които настройват човешката душа на честотата на доброто. Те ти откриват добрата страна на мъжкото и женското естество, а не злата и изкривената. Именно отклонението от учението за любовта е променило хората към егоизъм и експлоатация на близките му. Потъпкването на естеството ни изобщо не променя нищо, освен да ни направи още по-нереализирани и отчуждени от онова, което трябва да бъдем. Но ако не искаш да гледат на теб със зли очи и ти не гледай със зли очи на призванието си, на пола си, на другия пол, а погледни с добри очи и с почит на инвестираната в теб мъдрост.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Dan Angelov

    20 Яну 2018 17:14ч.

    Защо авторът се обръща към О'Лъфлин с "госпожо / господин"?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йордан Бояджиев

    20 Яну 2018 20:37ч.

    Аман от джендъри! - Но кой им дава дума и им постила килимче? Едно време главорезите са подкарвали жените и децата, които са пленявали-пред себе си, като жив щит за да превземат дадена крепост, за да не могат защитниците да стреля по бандюгите!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Епicеntър

    21 Яну 2018 22:50ч.

    Аvтоrът и тоj eдiн дженdър

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Няма да стане

    22 Яну 2018 12:27ч.

    Тази ли иска да ми вземе душата за Рогатия? Няма да стане О Мъфин!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    22 Яну 2018 23:18ч.

    Явно има печатна грешка! Таксата ни за членство в ЕС е над един милиард евро годишно, а не едн милион! От еврофондове при най-успешно използване, можем да усвоим 1.2-1.8 милиарда евро годишно-при това ако еврочиновниците ги удобрят! Така, че печалбата ни е 200-600 милиона евро като чиста математика. В действителност голяма част от парите се крадат от наши и чужди чиновници, инвеститори и строители или се влагат в безмислени проекти, като стадиони в села в които няма кой да играе в тях, защото младите отдавна са избягали в града или извън Родината! Всичко това ще продължи до 2020 година и край-ставаме само донор на ЕС. Така, че ЕС ни направи най-бедните в Европа и не само, а ние за благодарност ще изхранваме техните чиновници с над милиард на година! Е на това ако не е безумие!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kiril

    28 Яну 2018 19:56ч.

    Я, тая варварина на наша издръжка смята, че Люксембург и Лихтенщайн са бивши комунистически страни ли, НЕратифицирали конвенцията?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи