Антиджендър N1 влиза в листата на ВМРО

Антиджендър N1 влиза в листата на ВМРО
Александър Урумов, който пръв поведе публичната борба срещу Истанбулската конвенция, влиза в листата на ВМРО, съобщиха от централата на партията. Урумов ще бъде част от гражданската квота на патриотичната формация за предстоящите европейски избори.

 

Александър Урумов стана известен с радикалната си позиция срещу джендър идеологията и с последователната си борба срещу всички опити за налагане на джендър практики в училищата и детските градини. Снимка: Фейсбук

 

Популярен писател и драматург с шест книги и седем пиеси, номиниран за наградата Аскеер за драматургия, Александър Урумов е активен блогър с християнски консервативни убеждения.

 

През 2018 г. той основа неправителствената организация БОРД – Българска организация на родителите и децата, чиято основна цел е борба с агресивния хомосексуализъм и с еднополовите бракове, както и отстояването на традиционните християнски ценности в българското общество.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Още от Култура и общество

Коментари

  • Helleborus

    20 Апр 2019 11:04ч.

    Ако господинът и респективно ВМРО имаха християнски разбирания, никога нямаше да подложат българското семейство на такъв тормоз. Те вечно говорят за циганите, обаче когато приемат рестриктивни закони, те се прилагат и върху българите. Така че хора, които трябваше да пазят българското, всъщност започнаха да го атакуват така, все едно то отговаря на характеристиките на най-малограмотния и агресивен циганин. Нещо като автоимунните заболявания, когато имунния механизъм уж атакува нещо опасно в организма, но всъщност атакува целия организъм и го разболява. За тяхно сведение ще им кажа, че практиките, които се опитват да въвеждат, на запад не се въвеждат поголовно. Има социални работници, които познават конкретно семействата в риск, обаче се тръгва от това, че за едно дете не се полагат грижи в самия му дом или има насилие. При това става дума за наистина крайни случаи, когато майката е наркоманка или проститутка или социопат, когато в семейството има мъж с криминално досие за насилие, педофилия или друго. Затова те ходят периодично по домовете, за да видят дали детето е изкъпано, дали в хладилника има нещо, дали родителят е изобщо адекватен. И правят тези предписания конкретно за такъв родител, че ако не иска детето му да бъде отнето, то ще посещава детска градина, а родителят ще посещава пък някакви курсове или лечение или нещо, което ще го превърне в нормален родител. В този случай посещението на детска градина се изисква само защото там може да видиш дали буквално детето е живо, дали не е гладно, мръсно или малтретирано. Но дори в тези случаи, за атестирането се събира комисия, в която участват социални работници, семейни лекари и педагози, които познават семейството. Само че ВМРО прилагат такъв подход към целия наш български народ, все едно всички сме атестирани за педофили и наркомани. Аз не виждам нито нещо патриотично, нито нещо християнско, нито нещо хуманно в хора, които третират народа си като сбирщина социопати и не желаят да ограничат държавната репресия до определена конкретика. Изразът „който не ХОДИ на училище“ не фигурира в международния списък с престъпна дейност, където по целия свят сума деца се образоват и без да „ходят“ някъде. Силно се надявам достъпът на такива фашизирани елементи до живота ни да бъде ограничен, те може да се харесат само на хора, които имат големи цигански общности и не им пука, че ВМРО ги третират като тях, защото те самите нямат капка въображение, да поискат друг живот, извън кафеза. Фашизирани казвам, не защото някой си е направил нелепа снимка, а защото се престъпват основни човешки права, при това правата на най-добрите ни семейства да правят добри неща за народа си и за домовете си. Това не е християнство, християнството не дава основания на който и да било човек да ограничава свободния избор на другите и да канализира живота на всички, никой християнин не е правил това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ванче Михайлов

    20 Апр 2019 11:08ч.

    Успех Сашо! Победата е наша!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • От БСП

    20 Апр 2019 11:34ч.

    Изборът на Александър Урумов е страхотен ход на Каракачанов. След влизането на "истанбулеца" Станишев в листата на БСП - столетницата няма да може да се възползва от опозицията срещу ИК. Така им се пада на БКП-то. Жалко за Корнелия Нинова - беше на крачка от успеха.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Редови социалист от 3 поколения

    20 Апр 2019 12:30ч.

    За жалост сте прав. Корнелия победи за ИК а сега победи връзкарчето Сергей ... Не мога да приема неговите идеи. Противоестествени са! Имам деца и искам те и техните деца да не ги учат на хомосексуализъм в детската градина. Мъчно ми е за БСП.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ивайло

    20 Апр 2019 12:39ч.

    Мислех да не гласувам, но заради Урумов може би ще отида до урните...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    20 Апр 2019 12:49ч.

    Проблемът на ИК се състоеше в монопола над мисленето, че тя искаше да въведе идеологическо религиозно понятие чрез официален документ, за да го наложи над всички, та да принуди всички да считат себе си за джендъри. Т.е. хора, чийто биологичен пол не е от значение за тяхното поведение. Но не е проблема на тази идея, тя ще продължи да вирее в главите на самите джендъри, които ще продължат да пренебрегват биологичния си пол и съответстванище на него душевност и естество. Проблемът беше в монопола, че ще се отнеме волята на всички. Обаче това е същността на лявата идея, държава монополист, която определя всичко в духовната сфера, тя дава детски градини, дава образование, дава възпитание, т.е. позволява й се да монополизира пространството, защото й се позволява да забрани свободните инициативи. Затова ми е чудно защо левите не се противопоставят на този недемократичен път, по който една частна идея се налага над всички, а се противопоставят на самата идея. Ако не е тази идея, ще бъде друга, пак ще я измисли един човек и вие ще я спазвате. Всичко това по-приемливо ли става, ако идеята е на Нинова или Джамбазки? А къде са вашите идеи, вашата инициатива? Докато държавата е монополист, ще се явяват постоянно лобита, с които ще трябва да се борите. Разрешаването на проблема с ИК изобщо нищо не разрешава, доколкото всички леви партии са съгласни, че човекът трябва да е зависим от чиновника и да бъде обгрижван като бройлер.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kuncho

    20 Апр 2019 14:20ч.

    Стига кадри на ДС!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • консервативен либерал

    20 Апр 2019 15:38ч.

    Ако ще и Махатма Ганди да вкарат русенските "войводи", пак са си търгаши и безпринципни коКалиционери. След патриотичната им схема с паспортите, последва и патриотичното ограбване на данъкоплатеца с Ф16. Може би пък заради последното да не слизат от всички медии, голямо лансиране, голяма работа. Джамбазки бил най-активния депутат. Нека даде един пример какво народополезно дело е докарал докрай в Европарламента. Но матриала е като кучето на Павлов, каквото му подадат казионните медии и няколко по-големи сайта, кълве като зомбиран. На БСП пък в челото на листата им са журналист-соросоид-журналист-соросоид. Гробарите - там работата е ясна, завлякоха каквото могат , сега ще гледат да крепят положението и минимизират загубите. МаГАрешки и "демократите" въобще не ги смятам - първият корпоративен придатък към гробарите, вторите пък псевдодесни психари на тема русофобия и евро-и амеронагъзурщина. Затова на принципа най-малкото зло смятам да пусна или за Атака, или за Възраждане. Може и за някой от инициативните комитети, има интересни имена.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Харесвам и чета

    20 Апр 2019 15:55ч.

    Редовно какво пише. Тия горе преливат от речта на омразата. А ако Урумов го нямаше травеститите щяха да обясняват на децата в детските градини че човек сам избира от кой пол е.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гран плас

    20 Апр 2019 16:20ч.

    Е, и какво от това ? Ще гледа Брюксел на картичка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    20 Апр 2019 16:29ч.

    20.04.2019 в 15:55 А сега ще им обясняват други работи. Но пак няма да те питат дали си съгласен и пак няма да ти позволят сам да си възпитаваш детето. Ако вярваш повече на такива хора, отколкото на себе си, жалко за децата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво за Урумов

    20 Апр 2019 17:09ч.

    Един истински българин!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Абе, луд ли си? До: Helleborus на 20.04.2019 в 12:49

    20 Апр 2019 17:53ч.

    Не знаеш ли, че лявото и дясното са условни понятия? Не си ли чувал: "По делата им ще се съди"? Какво е това твоето налудничево фъфлене - У-лево, лявата идея (???!!! Коя е тази лява идея в главата ти???!!!) монополизирала пространството, държава монополист, джендър идеята не била лоша, защото ако не била тя, щяла да бъде друга - лош бил недемократичния път по който се налагала... Нещата са много по-елементарни - или си боклук или не си. Ама това как се представяш - ляв или десен боклук, - това не променя качеството на боклука, а само опаковката му. Важна е матрицата на клоаката, а тя се нарича КАПИТАЛИЗЪМ. Всъщност, Иисус Христос, като проповедник на комунизма, като Син Божий, живял в обществото на комуната на своите ученици, т.е. в комунизъм, като пътят към Бог Отец и единосъщ с Него, към кои Го отнасяш - към левите или към десните? Как гледаш на идеята да си антикомунист и да следваш пътя, истината и Живота на Иисус Христос? Осъждаш ли Иисус Христос, т.е. осъждаш ли Бог, затова че е комунист? Ляв ли е Бог или е десен? Шизофреник ли си? Лекуваш ли се?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До троловете на Сорос

    20 Апр 2019 18:57ч.

    Мразите го защото ви би кат тупан на сватба. Бяхте зинали уста да лапнете още няколко милиарда, но ви се изплъзнаха. И сега боли. И го мразите. И го плюете, но да помните Урумов и една шепа хора би биха яко на ваш терен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лъч надежда

    20 Апр 2019 19:27ч.

    Урумов ще спаси света от травеститите! Трябва да го пратят консул в Единбург, като за начало. Там има едни мъже, дето носят поли.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тихомир Томов

    20 Апр 2019 19:37ч.

    Който е решил да гласува за Урумов да го направи префенциално , защото хюмнето Джамбазки точи лиги ............................

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • стария

    20 Апр 2019 20:24ч.

    Думата' хюмне' е специфична. Тихомирчо я знае ,защото са го проверили лично. И той е влюбен в своя манаф.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • lukcho

    20 Апр 2019 20:34ч.

    България тясна за новите задачи на агент 'Абел" е...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • едно обикновено сравнение

    20 Апр 2019 21:01ч.

    С тумбак войводата е като със станишев. Няма "отТърване". Урумов вероятно ще съжалява за приетото предложение. С уважение към личността му. Ако искаха да направят нещо за България, отдавна не трябваше да са във властта - изпълнителната. Не нам тия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Серафим

    20 Апр 2019 21:44ч.

    Джендърите сега черна магия правят Урумов да не влезе в Европейския парламент. Ама ако влезе жална ви майка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Така е!

    20 Апр 2019 23:31ч.

    Прав си, Серафиме, напрао "ждъ ги зъколи" кат един истински Русиян.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И сега от МВРо пишат доноси....

    21 Апр 2019 1:01ч.

    Джамбаза НЕ Е гласувал ПРОТИВ Истанбулската конвенция , а се е изнизал от залата . После Барека дето го вкара в ЕуроПарлаМента не бил патриот. Защо не проверявате , кой как е гласувал , ами говорите лъжливи приказки . Урумов направи далавери за милиони в МО. Сега им е паднал кокалът , глозгат , не пускат , ръмжат и хапят .И сейчас пишут доноси , не са свалени от отчет другарете от МВРо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Серафим на 20.04.2019 в 21:44

    21 Апр 2019 6:19ч.

    -: )) Хубаво име ! Библейско ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вундабаааа...

    21 Апр 2019 9:24ч.

    КАРАКАЧАНОВ С МЕЗОНЕТ ЗА 400 ЕВРО НА КВ.М. И НЕДЕКЛАРИРАНА ТЕРАСА 117 КВ.М. https://bivol.bg/karakachanov-mezonet.html От мезонети и баш русенският воевода шкембелия разбира, но за военни работи се видя, че една каска не знае как се слага. Няма значение кой му е в листата щом водач е другият тарикат Ачо Джамбазлъ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    21 Апр 2019 17:11ч.

    20.04.2019 в 17:53 Следи ми мисълта- Христос не е създал комунизъм, а Царство. В това царство има йерархия, която йерархия, посредством въплътения Христос, включвайки множеството хора, които съставляват Неговото тяло (да не се подразбира буквално БПЦ), се реализира и до днес в света. Комунизмът в смисъл на братство и споделяне на блага, се явява в резултат само от подчинението на тази йерархия, защото той е вътрешно състояние на благочестие, което се постига в Царството Божие. От друга страна хора, които си лепят етикета комунисти, забраняват на човечеството да следва тази божествена йерархия, защото те смятат, че държавата трябва да учи и напътства хората, а не Христос. Държавата определя възпитанието и образованието на децата и не само. Заставайки наместо Бога, такъв тип комунисти всъщност стават какви... антихристи. Затова комунистите са най-омразни на християните, тъй като ИМИТИРАЙКИ добрия господар, те отнемат достъпа до истинния Бог. Който достъп се реализира само при наличието на относителна свобода в обществото, в която човешкото същество може свободно да практикува вярата си, чрез свобода в науката, културата и образованието. Няма да ти отговарям на въпроса Бог от коя партия е, надявам се да не си го задал сериозно, защото само ние хората имаме нужда да балансираме недостатъците и залитанията си, чрез борба на различните визии. Съвършенството не се нуждае от баланс. Когато говоря за лявото имам само и единствено предвид онова, което прави и говори левицата в Европа, което според Нинова на 95% съвпада с тяхната визия. Това е водеща роля на държавата точно в тази духовна сфера, в която трябва да я няма, а животът да се движи от граждански НПО. Разбира се, не само на Сорос, а и от автентични наши. Силна държава в културата, науката и образованието, в социалните услуги, означава слабо и зависимо общество, а слабото и зависимо общество изобщо не е християнско.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мисълта ти е подвеждаща... До: Helleborus на 21.04.2019 в 17:11

    22 Апр 2019 18:00ч.

    Не съм писал, че Иисус Христос е създал комунизъм, а че е проповядвал комунизъм и е живял в комуната на своите ученици, т.е. в комунизъм. Сам Христос казва на Пилат, че Неговото Царство не е тук, (на този свят), а в друг свят. В Неговото Царство, което е трансцедентно за нас, земните, не ни е дадено да знаем защо йерархията е устроена по начина, съобщен ни чрез пророците, вкл. и защо Бог е допуснал измяната на Сатанаил. А Христовата Църква е устроена по начин, с който е копирано Неговото Царство. В нашето битие Христовата Църква е посредник между земното царство и Неговото Царство - Небесното Божие Царство. Не ми е известно Иисус Христос да е проповядвал това, което днес проповядват любимите ти НПО, вкл. и тези на Сорос. В Неговото Царство няма избор, т.е. демокрация. Или си с Бог, или си срещу Бог. Или си срещу педерасите и ЛГБТ, или си с педерасите и ЛГБТ. Или си срещу „Истанбулската конвенция”, или си за „Истанбулската конвенция”. Това, че Иисус Христос отменя убиването с камъни на грешните, т.е. това, че отменя закона на великия пророк Мойсей (защото времето на Мойсей и Стария Завет е изпълнено и е отминало), въобще не означава, че Спасителят Иисус Христос толерира грешните - Той умира, за да спаси грешните, но не ги толерира, а им дава шанс за нов живот, след разкаяние и чрез тайнствата на покръстването и причастяването. С живота си Иисус Христос дава пример какви да бъдат християните, а именно - да следват Неговия път изминат в комуната, в която ако имаш две ризи, даваш едната на ближния като християнин в комуна, т.е. като комунист. А онези лъже-комунисти, които разрушиха църквите в християнска Русия, те са атеисти които не разбират, че истинското християнство е и комунизъм (Христовата Църква е създадена от Иисус Христос като комуна и доразвита като йерархическо тяло по подобие на Неговото Царство.) Впрочем, юдаистите и сатанистите, които рушиха църкви и убиваха християнски свещеници, може и много добре да са разбирали, че на дело са анти-комунисти. Да, те са такива, каквито се доказаха след 1989 г., когато за една нощ от "комунисти" станаха анти-комунисти – капиталисти - пак слуги на Сатанаил - чрез силата на парите (Бог не създаде парите, а създаде Човека – гол, не с корона на главата или с хомот на врата.) Колкото до лявото и дясното – писах, че са относителни, защото ако якубинците и корделиерите по време на Френската буржоазна революция бяха седнали от дясната страна в Националното учредително събрание на Франция (1789г.-1791г.), то днешните „десни” партии щяха да се наричат „леви”. „По делата им ще ги познаете.” – така ни учи Спасителят Иисус Христос.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    22 Апр 2019 21:08ч.

    До 22.04.2019 в 18:00 Има някои неточности в мисълта ти, позволи ми да те коригирам, що се отнася до християнство. Царството на Христос Е и от този свят. Разграничаването, което Той прави е между духовния източник на самата власт, че на Него Му е дадена отгоре, от Отец, докато на Пилат му е дадена от Кесаря, който не служи на Отец, поне не съзнателно. Но това не означава, че Божието Царство не се реализира и в земни места. Ако не беше така, нямаше Христос да изгонва демоните, да влезе с бич в храма, да изисква определено поведение от хората тук. Той дойде и беше разпнат като Цар на юдеите, юдеи по дух. Неговите апостоли и ученици станаха не имитатори на някаква йерархия, а част от нея, защото им се даде власт. Хората, които Го следват и днес имат власт. Христовата църква не е посредник между две царства, Царството е едно единствено. Когато споменавам НПО, аз изрично казвам, че се нуждаем от автентични граждански организации, които отразяват нашата визия за света, моята или твоята. Но отново ти обръщам внимание, ние не трябва да имитираме чрез държавата Царството, а само да се съобразяваме с него, защото то е реалност. Ти може да си част от него и така да участваш и в публичния живот, като един добър коректив. Държавата монополист пречи на това. Вярващите хора не живеят в комуна, те живеят в семейство, защото са братя. Но това не става по насилствен начин и не е приложимо в глобален план, ще ти обясня защо. Защо ти си решил, че Царството на Христос не е от този свят, защото съвсем умишлено и по волята на Отца, то не се разпростира над хора, които не се чувстват негови поданици. Поради СВОБОДНАТА ВОЛЯ! Макар то да е реално, то остава отделено от масите, които не са последователи на дело, затова те не го виждат. Точно тази божествена воля да се остави всеки по пътя си, хора като теб не разбират. Волята на Отец е житото и плявата да растат заедно, докато дойде време за жетвата. Затова мен не ме притесняват нито джендъри, нито соросоиди, нито каквито и да било идеологии, ако те не се домогват до изкуствен монопол и ако се задоволяват със своя вътрешен живот. Само монополът е враг на Бога, защото пречи на това самоопределяне, което е важно за всеки човек да направи. Пречи и да се говори, живее и проповядва истината от автентичните християни. Човешки монопол в духовната сфера е равно на антихризъм.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи