Защо Гърмен няма да гръмне

Защо Гърмен няма да гръмне
Панаирът между българи и цигани е досадно повторение на банални клишета и евтина предизборна игра
<p><img alt="" src="http://glasove.com/img/news/52062_RGIYfvOJcIh0UDOLb8rrOyk15Eg3FC.jpg" /></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Така нареченият конфликт в Гърмен е досадно повторение на банални истини, които всички знаем, но от които медиите и политиците винаги се изненадват, когато дойде време пиеската да се повтаря. Това е пошло театро, а не истинска политика, нито истинска журналистика, нито истинска новина.&nbsp;</p> <p>Разбира се, че цигани безнаказано мародерстват из селата в България и превръщат в разруха всичко по пътя си. Кражбите и битовата престъпност са направили практически невъзможен нормалния живот на много места в страната. Разбира се, че циганските гета са незаконни. За това обаче не са виновни циганите, а администрацията в България, която не работи и въобще не се интересува от друго, освен да бъде преизбрана или преназначена, за да не работи и през следващия мандат. Разбира се, че гневът на хората в Гърмен не е автентичен, а всичко това е предизборна игра. Част от започналата кампания за избор на кметове и общински съветници, който предстои през есента. Разбира се, че незаконните строежи в ромската махала няма да бъдат съборени. Разбира се, че&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>кражбите и зулумите ще продължат.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Разбира се, че нито на българите, нито на циганите ще им стиска да се ударят истински - сериозно да пуснат кръв, а не да се разкарват с охлаждащи лепенки срещу махмурлук пред камерите и да покажат, че работата е сериозна, защото и едните, и другите ги е шубе. Страх ги е да се сблъскат мъжки и с достойнство, защото българите са етнически българи, а циганите са български цигани. Ошумульосването и лакейския характер са основни и най-изконни български черти.&nbsp; Нож в гърба винаги, но истината в очите никога. Подли сме и за това и гражданския гняв ни е подлярски, конюнктурен. Спомнете си подлите протестъри, които днес се закачиха за постове и на държавна заплата. От 15 секунди репортаж се разбра, че хората в Гърмен ги бива само да се заканват на маса или както стана модерно напоследък - по телевизора. Това важи за населението на България като цяло. Въобще не им влизам в положението и не им съчувствам, защото не го заслужават. А не го заслужават, защото на изборите (били те местни, национални или президентски) ще изберат същата администрация, която не преследва крадците и разрешава незаконното строителство и по време на мандата няма да им мине през ум да я пресират или да изискват нещо от нея, освен, ако няма избори и самите политици не ги мобилизират да излязат срещу някого или нещо, както е в случая с Гърмен. Разбира се, че преди президентските избори догодина ще гледаме същите кадри и ще правим същите коментари за някое друго населено място. А после, преди парламентарните избори, когато и да са те - пак и пак... Минаха десет години откакто Волен Сидеров влезе в парламента с този трик, стана милионер, излъга маса народ, че ще направи циганите на сапун (образно казано) и си живее като Симеончо, благодарение на тоз изтъркан сюжет, но най-подтискащото е, че номера още се харчи. Петър Москов подхвърли една реплика срещу циганите и стана известен, че и рейтингов.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Всичко това е страшно досадно и&nbsp;изглежда все по-гротескно.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&bdquo;Напишете жалба&ldquo;, каза министърът на вътрешните работи, а известен анализатор коментира в студиото, че това е единственото адекватно поведение на Руми Бъчварова, която била много готина. Как да гледаш сериозно на тази бутафория? Нали всеки средностатистически българин знае, че когато стане кражба, най-глупавото е да извикаш полицаи, които да се чешат по главата, да ръсят простотии и да те овъртолят в писане и документация, основната цел на която е да прикрие безпомощността на властта. Никой не пише жалба и не подава сигнал, защото знае, че е загуба на време, че и унизително, защото хем са го обрали, хем са го превърнали в писар. Самият Бойко Борисов е прозрял, че от&nbsp; МВР нищо не става, та им сложи Румяна Бъчварова за министър, но хората в България все още не схващат, че властта ги взема за мезе, защото&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>не чувства заплаха от тяхна страна. И защото наистина ги смята за прости.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Нещо повече - властта знае, че ако не прави нищо, има по-голяма вероятност да я преизберат на избори. Най-смешното е, че главоломната кариера на Бойко Борисов в политиката се дължи на медийния мит, че е голям борец срещу престъпността и е единственият човек в държавата, който може да въвежда ред. Този мит стана на петнадесет години, а Бойко управлява България с незначително прекъсване през последните пет от тях. Преди това беше кмет на София и главен секретар на МВР. Неговата партия ГЕРБ държи по-голямата част от общините в България и извинението на Румяна Бъчварова, че това са проблеми, трупани с години, не е извинение за нея. Тя, нейният началник и ГЕРБ имат основен принос за въпросното натрупване и няма никакви изгледи нещо в отношението им към управлението на държавата да се е променило. Те не управляват, само дават вид, че го правят за&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>няколко минути в новините вечер.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Страната очевидно се разкапва, но не виждам истински разтревожени хора от това. Всички са заети в симулация. Управляващите симулират, че са държава, гърменци симулират, че са граждани, а водещите на предавания симулират, че са журналисти. Само кражбите на циганите са истински, както и незаконните им гета. Това няма да се оправи, докато не се откажем от навика да превръщаме всичко в телевизионна бутафория и не започнем да гледаме на живота, държавата и на самите себе си по-зряло и по-сериозно.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

Коментари

  • observer

    30 Май 2015 2:11ч.

    Така е, уви. И не от вчера. Т.н. Старозагорско въстание събира една стая хора, не гръмва и една пушка, само бесилките на турците са истински. Така е и с Хвърковатата чета, която хвърка, реже лентите на въстанието, прави изявления, пали селата на българите за да ги ентусиазира, а когато се появяват турците, прехвръква над Балкана. Няма да се лее кръв, освен българска. Времето наближава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добри

    30 Май 2015 2:13ч.

    Дачков изобщо не си в час, даваш наизустени квалификаций за българите, които имат за цел да понижават самочувствието ни. Ела,поживей малко в чужбина, в Германия например където живея аз, и направи сравнение, и тогава пиши кой е лакей. Много е лесно с твоите пари само да гледаш с остър поглед и да се мислиш за велик

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петър Волгин

    30 Май 2015 2:17ч.

    40 000 ДЕКАРА ЯГОДИ, РАЗДЕЛЕНИ В 40 ОБЩИНИ, ЩЕ ОСИГУРЯТ ПОНЕ 20 000 РАБОТНИ МЕСТА, И ВСЕКИ ЦИГАНИН ЩЕ МОЖЕ ДА ЗАРАБОТИ 20 СТОТИНКИ ЗА 2 МИНУТИ - ЗА КИЛО НАБРАНИ ЯГОДИ. 4 ЧАСА ДА РАБОТЯТ НА ДЕН, ЩЕ СИ ДОКАРАТ 20 ЛЕВА НА ДЕН, НА ЧОВЕК.. а държавата ще си докара 40 милиона евро на година данъци. 500 000 ЛЕВА ЗА 250 ДЕКАРА, КАТО СУБСИДИЯТА ЗА ЗЕМЕДЕЛСКИ ПРЕДПРИЕМАЧ. тоест нищо не струва, а иска инициатива.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ами …..дааааа!

    30 Май 2015 5:17ч.

    Нека пишат жалби, омбудсманът иначе няма да има какво да чете - и той деца храни. После работата ще я поемат компетентните органи, на които им е през органа, но и те имат деца. Докато разследват компетентните органи ще изтече информация към заинтересованите лица и те ще се укрият в чужбина, докато заинтересованите медии си докарат някой лев отгоре заради вдигането на тиража. Хранителната верига е доста дълга и досадна за описване, участниците в нея многобройни и резилтата винаги еднакъв - няма резултат. Скандали много, а и ние бързо ги забравяме. Няма как да помним всичко, защото накрая е едно и също. Кучето си върви, а кервана си лае. Кака се ожени, а Бойко - президент!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дядо Ташо

    30 Май 2015 6:42ч.

    Сори пич, ама в най-важния аспект не си прав и най-лошото е че минаваш умен и честен. Дачков, казваш: \\\&quot;За това обаче не са виновни циганите, а администрацията в България, която не работи....\\\&quot; Напротив пич и администрацията е виновна и циганите са виновни. Администрацията е съставена от българи и не работи точно защото е съставена от българи, както и защото е съставена от българи затова оставя циганите да правят каквото си искат. Както се казва това е въпрос на манталитет и у едните и у другите и този манталитет беше придобит при комунизъма, социализъма и тошовизъма. 45 години държавата се грижеше за циганите като майка кърмилница, а за българите беше мащеха. Може циганите да бяха мързеливи, необразовани и без занаят, но нямаше човек от тях който да беше безработен и при това на добре платена работа, нямаше циганин който да да си плащаше тока, водата или данъците и който да не можеше да си построи къщата без строително разрешение, където си поиска, даже държавата сама го насочваше към свободни терени където да го направи. Така израснаха огромни гета с помоща и грижата на БКП и комунистите. А през това време 90% българите бяха принудени да спазват закона под страх от загуба на живота или на имуществото. Много повече българи стояха без работа наказани от БКП за тяхното свободомислие, отколкото цигани или турци. И така се придоби манталитета на тези общности- циганите станаха безстрашни и безконтролни и си искат всичко постигнато при комунизма и демокрацията, която пък премахна жителството, а българите от тогава имат манталитет на страхливи и безволеви хора, на които само държавата може да им каже какво да правят, само държавата може да им реши проблемите. И сега цигани и комунисти са безконтролни и безсъвестни, а българите са страхливи и безволеви. Администрацията е съставена от малко комунисти, тъй като те повечето не са в администрацията, а са бизнесмени, и от българи. Българите и в администрацията макар и повече са безволеви и страхливи, а комунистите разпознават циганите за духовно свои хора със същите права като тях и затова ги пазят. А да се справи човек и с циганите и комунистите трябва насилие, а българинът както вече повторих няколко пъти е безволев и страхлив, а такива хора не могат да извършват насилие. Ако българинът беше справедлив, смел и свободен той нямаше да позволи нито на комунистите, нито на циганите да го грабят нито него, нито държавата. Как можеш да се справиш с един комунист ограбим стотици милони от държавата и купил прокурори, полицаи, съдии, политици които в 90% също са комунисти?? Ами ще трябва да ги разстреля всичките иначе няма да може да им се противопостави. Как може да се справиш се един циганин, който в действията си няма спирка, не уважава нито твоята личност, нито тази на семейството ти, нито признава твоята собственост, нито живота ти???? Ами трябва го убиеш, тъй като никога няма да спре да отива да ограби, да изнасили, да убие и ако не ги направи днес, ще го направи утре и това е толкова сигурно колкото и смъртта. Ами като българинът не може да убива как искате да се справи той с комунистите които ограбиха цялата държава, имоти и финанси и с циганите, които го грабят и убиват всеки ден????

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • .

    30 Май 2015 6:49ч.

    Политическият и обществен живот в България е театър достоен да носи наименованието \&quot;Сълза и смях\&quot;, който се радва на най-широка публика - целия български народ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поморийски

    30 Май 2015 7:17ч.

    \&quot;Ошумульосването и лакейския характер са основни и най-изконни български черти.\&quot; - за Дачков това важи, доказан безгръбначен тип, пребоядисвал се неведнъж. За обобщение не става, повечето българи са читави хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дачков, точно пък ти нямаш никакво право да раздаваш морални квалификации!

    30 Май 2015 8:41ч.

    Защото именно ти си продажник и лакей от особена величина (е, за професията си). И не се заблуждавай, твоите почитатели са най-вече фашизоиди-расисти, които никак няма да харесат каквото и да било оправдаване на циганите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    30 Май 2015 16:07ч.

    един народ се познава колко пари струва като му видиш улиците другарю доооооооооооооообреф:живеееем в германия тавариш4 добрев ну не сме явно прочели i чували за мишо колхас нiто зъ разбойниците нъ Шилера (прочети байно швейцарската литература:там съ го написали орътъ защо е станало тукъ че теееееееееееее а не ние произвеждъме ролекс)(браво на г-н Д:холяда пъти браво от мен:право в очите на bg селяндуриятъ:скачъ като ужилинъ)(i сиктир на bg простотиятъ като е билъ факт и по времето на цар борис 300)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mihail Ivanov

    30 Май 2015 16:42ч.

    Истината е,че сме се обърнали на зайци в сърцата си. Даваме го ербап пред камерата и когато подкрепяме разни групи у \&quot;Фейсо\&quot;, но се напикаваме когато трябва да се борим мъжки и да имаме топки в критични моменти. Обърнахме се на баби, които си гледат достулука. От друга страна за да изберат някой,който е свикнал само да краде , се заселват циган. Така, че да помогнат на местния партизанин,който още не се \&quot;накърмил\&quot; от цицката на Държавата.Едно време направиха Цветелин Кънчев \&quot;известен\&quot;, след случая с \&quot;Красна поляна\&quot;. Сега правят това с Илия Илиев от ДПС. Случайност? Едва,ли. Кинтите за купените гласове се разпределят именно сега. Останалото е пушилка.Изход? За сега не виждам такъв. Със страхливци и роби, промени не се правят. Манталитета им трудно се променя.....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добри до хамалин

    30 Май 2015 17:28ч.

    Хамалин ти си под нивото на хамалин. Една държава произвежда това което и позволят да произвежда, днес на България и домати не и разрешават да произвежда, внасяме ги от Турция, а Шилер може и дегенерат като тебе да го прочете, но той не ти е помогнал да изложиш ясно твоята объркана теза

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дачков, не съди по себе си за другите

    30 Май 2015 17:50ч.

    Не е вярно, че ги е страх да се сблъскат мъжки. Ти просто лъжеш. И гневът на хората е автентичен, и боят е истински. Фалшив е само твоят патос.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    30 Май 2015 17:59ч.

    Добри до хамалин :... днес на България и домати не и разрешават да произвежда, внасяме ги от Турция...:другарю Добреф аз хамалинъ след тази мисловностъ съм дотук :(въ bg има около 10 базисни митъ:умопомрачителни глупости:които требе дъ бъдат изкоренени за дъ се даде европейски шанс на bg селяниятъ)пърият беше:работи мамъ зъ дъ не работиш,другият е:bg билъ на географски кръстопътъ:един друг все оште върлувъ в колективното тъпънгерско bg съзнание,че се некой нi прееееееееееее4i) (кумунизмъ на бай добревци е вечен) :пак ште се потретя другарю добреви4(който ме разбрал:разбрал):който имъ ум и се разходи по една улицъ било в танганайкъ или будъпештъ знае от раз за какви оръ иде реч (айде иди се шибай по интелектъ)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петър Волгин

    30 Май 2015 18:08ч.

    Ф.Д.Р: Данъците в крайна сметка са таксите, които плащаме за привилегията да бъдем членове на организирано общество. Taxes, after all, are dues that we pay for the privileges of membership in an organized society. — из обръщение от 1936 Администрацията в България е 2 пъти по малко от тази в Естония, и четири пъти по-малка от тази в Германия. Дясното иска да има държава като преди 100 години. И Я ИМА!! КАКВО, КАК Е БИЛО В ГЕРМАНИЯ ПРЕДИ 100 ГОДИНИ, РАЙ????

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • mun4o za Dobri

    30 Май 2015 19:44ч.

    Ами ти бе, нещастник! Такива измекяри като тебе, с хиляди в Германия и Европа, ти на какво дължиш самочувствието си?? Германците гледат на вас като на боклук, само си въобразявате нещо, и час през час тука допълзявате! Освен музикантите на България, там всички сте едни лайна, нищо повече! Видял съм ви с очите си, при какви условия \&quot;живеете\&quot;!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sos

    30 Май 2015 19:51ч.

    Razkapana Bulgaria ...ujassssssss

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • mun4o

    30 Май 2015 20:05ч.

    Един такъв като Добри, \&quot;живее\&quot; в Англия, на всеки три-четири месеца идва в България на зъболекар!! Чака докато му изгният напълно зъбите! Там няма ли зъболекари бе, питам го аз, а той вика - много е скъпо! Че нали много печелите бре, какво стана? Ето такива цървули са преобладаващо българите в чужбина!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • МУУНЧО, бре, чети!

    30 Май 2015 21:32ч.

    Не Англия , а Германия, ба, бе цървулино - наш роден, наш истински глист! То верно, че квалификацЙЙте на Добри са едни - ман, мани, ама ти ти тъпако атакистки кво се прайш на интилИгент. Аз съм последният, който ще ръкопляска на Дачков, но този път е пипнал статията. Особено това за бялата Златка с празните топки- набедения осеменител на Гаджева

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добри до Мунчо

    30 Май 2015 21:39ч.

    Мунчо ти за какво се бориш, българските студенти са на второ място по численост от чужденците в Германия, голяма част от българите са на добри професионални позиций, Германия не е Англия, не си в час

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • плюйте българите за да си заработите хонорарите

    30 Май 2015 22:37ч.

    Каквото и да направи българина, все е лош. Ако се възмущава от циганите, е нетолерантен. Ако се гнуси от циганите, е расист. Ако не се бие с циганите, е страхливец и лакей. Ако се бие с циганите, пак е страхливец и лакей, понеже боят не бил истински.Колко умрели трябваше да има,за да признае Дачков боят за истински? Дори и да умрем в борба за правата си, Дачков пак ще ни охули.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    30 Май 2015 23:45ч.

    Днес на Черешова задушница група мъже и жени с неизвестна националност обрали попа на Мирчево в църквата под носа на българската жандармерия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бре, Добри, бре братко, в съвременния български има двойно И за множествено число.

    30 Май 2015 23:58ч.

    Извинявай, но може и да си набор на Кобурготски , та говориш архаично с комбинацията И-Й. Като например уйца гърбвий. Да си жив и здрав. И не се сърди на Мунчо - он си знае маалата и волен. И Кремъл.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    31 Май 2015 0:46ч.

    Някога през мрачните комунистически години, когато думата ром означаваше сиртна напитка, циганите имали работа и дори ходели на училище. Но взели и ей така убили едно момче, сина на някакъв изтъкнат комунист в Пловдив. Тогава дошли милиционери от Пазарджик и Хасково и ги били с дни и седмици. Години наред жителите на Столипиново не смеели след това да се покажат в центъра. А когато дошла демокрацията и ги изгонили от работа, циганите, вече роми, разказвали с носталгия - Бай Тошо биеше, ама даваше и работа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • adres

    31 Май 2015 4:26ч.

    Цитат: \&quot;Всички са заети в симулация. Управляващите симулират, че са държава, гърменци симулират, че са граждани, а водещите на предавания симулират, че са журналисти....\&quot;САМО ЕВРОПЕЙСКИТЕ ПАРИ СА ИСТИНСКИ, ПЪТИЩАТА ИСТИНСКИ, ЛЕНТИЧКИТЕ АКО ЩЕШ....УВАЖЕНИЕТО И ОДОБРЕНИЕТО НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ СТРАНИ, ДОВЕРИЕТО ОТ СТРАНА НА МВФ И СВЕТОВНАТА БАНКА И...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Циганите не са тези, ...

    31 Май 2015 17:30ч.

    ... които превърнаха България в неолиберална, анархокапиталистическа, олигархична кочина. Циганите не са тези, които докараха 5.3 милиона българи да \&quot;живеят\&quot; под прага на Екзистенцминимума. Циганите не са тези, които присвоиха 100 милиарда $ държавни пари от 1989 година насам. Циганите не са тези с най-големите хотели и с най-дебелите коли. Циганите не са тези, които прокудиха 2.5 милиона българи в чужбина. Циганите се опитват да оцелеят в неолибералната, либертарианска анархия и будят обществото тука, защото на българите им внушиха, че това е нормалното положение. Браво на циганите!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво на циганите! Единствените, ...

    31 Май 2015 17:48ч.

    ... които се борят за нещо и го отстояват! Българите са сива електорална необразована маса, която се използва за легитимиране на олигархичната неолиберална анархокапиталистическа кочина и на необразованите индивиди, ставащи \&quot;политици\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Каква администрация и държава в ...

    31 Май 2015 17:55ч.

    ... нашата неолиберална анархокапиталистическа кочина, в която всичко е оставено на Невидимата Ръка на Пазара и неговата чудодейна, самолековита сила?! Когато преди 25 години се въведе дяснолибералният англосаксонски капитализъм по американски образец, за да се образува новият елит, то се направи за свиване на Държавата за сметка на Пазара и на Индивида, които били подтискани от Държавата. По това, което важи и днес, интересите на Индивида и на Пазара водят до просперитет на всички.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Каква администрация и държава в ...

    31 Май 2015 17:56ч.

    ... нашата неолиберална анархокапиталистическа кочина, в която всичко е оставено на Невидимата Ръка на Пазара и неговата чудодейна, самолековита сила?! Когато преди 25 години се въведе дяснолибералният англосаксонски капитализъм по американски образец, за да се образува новият елит, то се направи за свиване на Държавата за сметка на Пазара и на Индивида, които били подтискани от Държавата. По това, което важи и днес, интересите на Индивида и на Пазара водят до просперитет на всички.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чезаре Ламброзо

    01 Юни 2015 5:07ч.

    Ключовата дума в статията е симулация. Стара българска рефлексия. Симулация, сламени човечета и прекарани. Политиците в България са сламените човечета. Значителна част от т.нар.журналисти са също сламени човечета. Естествено прецаканите в България са мнозинство(т.нар. народ), като при тях характерна черта е самозаблудата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    01 Юни 2015 14:56ч.

    bg колективното съзнание (в него влизат:мiсловност повiдение културъ възпiтанie)e една големъ шльооокавицъ (...)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата на клишето

    01 Юни 2015 17:19ч.

    Клишето, както се изразявате, не е банално, а е зловещо. Зловещо е отношението на управляващите към хората в България, които аз не ги деля на цигани и българи, а ги смятам за хора с еднакви човешки права. Управляващите също не ги делят, но по друг признак ги обединяват, признакът е в \&quot;полезност за самите управляващи\&quot;: (1) Българите - Полезност като данъкоплатни единини, полезни за плащане на държавните дългове и пълнене на бюджет и фондове, от които ( изплащане на дългове, бюджет и фондове), управляващите да крадат безмерно и безцеремонно. (2) и цигани - полезни като гласоподавателни единици, полезни за установяване / укрепване във властта на вечно управляващите, чрез която да крадат българите и в страната и в емиграция. Какво \&quot;решение\&quot; е решението да юрнеш всичката \&quot;власт\&quot; да събаря къщиците на циганите? Какво решение е това да оставиш хора, без покрив, да оставиш деца без всякакъв шанст за училище и по-добро бъдеще един ден. Никакво, но за управляващите Единствено правилното и вярно решение с оглед Полезността на единиците за самите управляващи. Това Е Решението, с което е решаван въпросът до сега и с което Решение циганите са употребявани по предназначението, което са им отредили управляваците(виж (2), за да могат да постигат (1). А Румяна Бъчварова е редно да помисли да подаде тя самата молба до Господ, но истинския Господ, а не Мамон Борисов, за опрощение на греховете си, които са 1. Безчовечно отношение към творенията божи - хора, българи, цигани и про. хора 2. Лъжи нагли 3. Алчност, основа на основите за нея и мъж й 4. Горделивост и надменност 5. Отнемане покрива (дома, макар и беден коптор) на ближния си 6. Леност и нищонеправене поради некомпетентност и зла умисъл 7. Гняв към желанието на хората да живеят мирно и човешки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • държавата таксува роби

    01 Юни 2015 19:06ч.

    напълно споделям мнението на автора, много точен анализ. дори и 10 човека да го оценим си е струвало да го напише- важно е качеството.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи