За парижките събития

За парижките събития
Дали някой ще възрази, ако кажем, че за сериозните неща е добре да се говори сериозно? Може би не. Но когато трябва да изброим нещата, които ще наричаме „сериозни“ – ето тук вече сигурно ще има несъгласия.
<p><span style="font-size:13px">И тъй, ислямът религия ли е? Който не е съгласен, да каже: &bdquo;Не.&ldquo; Аз пък мисля, че ислямът е религия. Това не значи, че съм или&nbsp; че се готвя да стана мюсюлманин.&nbsp; Но че мюсюлманите вярват, че Бог съществува, смятат Го за свят и се обръщат към Него в молитвите си &ndash; в това не се съмнявам. А какво точно мислят за Него, как го почитат &ndash; това не знам добре. Не съм чел тяхната книга, не зная и езика, на който е написана. Чувал съм, че има разлики между тях &ndash; между мюсюлманските общности, искам да кажа. Но и между онези от нас, които наричат себе си християни, също има разлики &ndash; и в мислите за Бога, и в начина на вярата, и в делата ни. И винаги е имало.</span></p> <p><span style="font-size:13px">И на християнина харесва ли му някой да се изразява подигравателно за Бога и светиите? На мен не. Също така не ми харесва да хулят моя народ, който живее около църквата си; и държавата ми, която ги пази.</span></p> <p>А какво е казано в Евангелието: &bdquo;Правете на другите това, което искате и те ви правят.&ldquo; Значи и обратното &ndash; не им правете това, което не искате да ви правят. Затова и аз не се изказвам презрително за религиите &ndash; нито за исляма, нито за юдаизма, нито за други. И за католиците и протестантите не говоря с оскърбления. Нито за който и да било народ и неговата държава. Защо е нужно? За да покажа, че съм свободен? Аз съм свободен, защото следвам истината. Свободният не унижава хората &ndash; нито с дела, нито с думи.</p> <p><span style="font-size:13px">Ето какво е направил веднъж нашият Бог &ndash; Той ни е пример и като човек.&nbsp; Веднъж седнал при един кладенец и разговарял с една самарянка. А самаряните вярвали в Бога, но не както юдеите. И затова юдеите не общували с тях, дори не ги доближавали. И тя го попитала: &ldquo;Как ти, който си юдеин, говориш с мен, самарянката?&ldquo; А той наистина говорил с нея, и то надълго. Дори учениците Му се учудили. И едно от нещата, които й казал, било: &bdquo;Спасението идва от юдеите.&ldquo; Значи не бил самарянин, нито съветвал някого да бъде. Освен това жената била и прелюбодейка. Той знаел това и й го казал. Но не я оскърбявал, нито й се надсмивал. И тогава самаряните го поканили да остане в техния град &ndash; на гости. И Той останал за два дни.</span></p> <p><span style="font-size:13px">Е, какво да правим? Да се надсмиваме над вярващите, за това, че са вярващи? И ако сред тях се намерят убийци, заради тях да убиваме и невинни (защото сме чували, че вярват като тях)? Да ги ограбваме и в бъдеще? Колко хора загинаха в Ирак от 1991 досега? В Либия? В Сирия? За родените там говоря и за мирните хора. Защо не виждам влиятелните европейски и американски медии да се тревожат за тях?&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:13px">Мога да кажа защо. Защото според множество влиятелните европейски и американски медии едни са повече хора, а други &ndash; по-малко хора. И поради това за едни следва да се скърби, а смъртта и страданията на други са статистика. Как се нарича такова мислене и поведение?</span></p> <p><span style="font-size:13px">Нарича се фашизъм.&nbsp;</span></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

Коментари

  • Sveti

    09 Яну 2015 0:18ч.

    Съгласна съм с Вашия анализ и изводи, г-н Гочев. Моите уважения към Вас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • a

    09 Яну 2015 0:20ч.

    Добър текст - ще те замерят с камъни обаче. Засега словесни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • наблюдател

    09 Яну 2015 0:24ч.

    Стига с този ислям. А погледнете (+18) как се гаврят тези ... с християнството (http://www.huffingtonpost.fr/2012/11/06/une-charlie-hebdo-catholiques-mariage-gay-sodomie_n_2080928.html). Страшно е, когато свободата се превърне в слободия ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Емил

    09 Яну 2015 1:25ч.

    Г-н Гочев, откакто атентатите с хора-бомби или с коли-бомби станаха всекидневно събитие в страни като Ирак и Сирия интересът към тези нивини доста спадна. Както и би се загубил ако всеки божи ден в Париж има атентати с десетки убити. За вашия текст само броят на убитите е важен. Но светът все още не едно голямо село в което всички се познават. Някои събития са по-важни от други, независимо от броя на жертвите. Преди 100 години една единствена жертва в Сараево стана предлог за световна война. Снощи във Франция над 100 000 души запалиха заедно свещ, без никой да им заповядва да излизат на улицата. Да сте чул някой път населението от мюслманските страни да е правило такива протести? Да, когато за първи път се публикуважа карикатурите на Мохамед; Но нито веднъж за 200000те души убити в Сирия. Целта на ИДИЛ е да разпалят война във Европа. Фашистите не са тези които вие толкова лесно обвинявате, без капка съчуствие към хората всекидневно убивани от ИДИЛ и от Ал-Кайда навсякъде по света.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Емил

    09 Яну 2015 1:32ч.

    Г-н Гочев, откакто атентатите с хора-бомби или с коли-бомби станаха всекидневно събитие в страни като Ирак и Сирия интересът към тези нивини доста спадна. Както и би се загубил ако всеки божи ден в Париж има атентати с десетки убити. За вашия текст само броят на убитите е важен. Но светът все още не едно голямо село в което всички се познават. Някои събития са по-важни от други, независимо от броя на жертвите. Преди 100 години една единствена жертва в Сараево стана предлог за световна война. Снощи във Франция над 100 000 души запалиха заедно свещ, без никой да им заповядва да излизат на улицата. Да сте чул някой път населението от мюслманските страни да е правило такива протести? Да, когато за първи път се публикуважа карикатурите на Мохамед; Но нито веднъж за 200000те души убити в Сирия. Целта на ИДИЛ е да разпалят война във Европа. Фашистите не са тези които вие толкова лесно обвинявате, без капка съчуствие към хората всекидневно убивани от ИДИЛ и от Ал-Кайда навсякъде по света.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ето- до това води Православния фундаментализъм-до антизападничество!!

    09 Яну 2015 1:38ч.

    .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • друговерец

    09 Яну 2015 1:44ч.

    ако повече хора по света и то най-вече политиците разсъждаваха,като автора,сега планетата щеше да е съвсем нормално място за живеене-всички беди дойдоха от американските демократи,добре че ГОСПОД който е един за всички все пак управлява нещата иначе....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    09 Яну 2015 1:54ч.

    Папа Бенедикт ХVI цитира в едно свое изказване древен текст, в който се прави сравнение между исляма и християнството. След това го принудиха да се оттегли.Затова си мисля, че на кукловодите сега ислямът им е много изгоден. Горният текст също, иначе е много хубаво написан.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • bоlivia

    09 Яну 2015 2:10ч.

    Съвсем правилно. Основен физически закон: всяко действие има равно по сила и обратно по посока противодействие. Преведено поведенчески в обществен план: - не прави това, което не искаш да ти правят. Не може да искаме да ни уважават, а ние да не зачитаме техните норми и правила. Това не е свобода, а слободия. Въпреки че нищо не оправдава убийството!!! Човешкият живот е над всичко!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    09 Яну 2015 2:58ч.

    Прекрасен текст, поздравления за автора. Още повече на фона на водопада от лицемерие и неискреност който ни изляха на главите от вчера. Поздравления и за Гласове за възможността да го прочетем. Ще си позволя само да допълня с два примера написаното. Да се включа демек. Когато изгориха и доубиха на място почти 50 човека в Одеса, Европа мълча. Когато в Руанда избиха 1 милион от другото племе, Европа пак мълча. Нищо не предприе. Когато главорезите се развихриха в самия Париж, Европа изпадна в шок. Да ви напомня нещо?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Васик

    09 Яну 2015 3:19ч.

    Не е съвсем вярно, че позитивната и негативната форма на златното правило води до едни и същи следствия. Какво означава това? Обратното на --правете на другите-- не е задължително ---не правете на другите--, а --не правете нищо на другите--. В случая разсъжденията са много закъснели, макар че сега френското общество се стреми да демонстрира увереност в правотата си. Аз се съмнявам в две неща. Първо, дали е вярно, че политическата сатира няма никакви морални граници? От прочетеното вчера и днес виждам, че журналистите от въпросния вестник се смятат за абсолютно неограничени в избора на послания. В този смисъл е много спорно дали златното правило е универсално, както смята авторът - кое кара тези журналисти напълно да го пренебрегват? Вероятно защото смятат, че свободата на словото е по-важна от традиционния морал. Второ, дали е вярно, че свободата на словото е по-важна от сигурността на обществото? Независимо дали го осъзнават, тези журналисти излагат на опасност и други хора, освен себе си. Оправдано ли беше толкова хора да умрат, за да се публикуват карикатури на Мохамед гол и т.н.? За мен е съмнително. Какви послания постигнаха тези карикатури, които чрез значимостта си да оправдават смъртта на толкова хора? Ясно е, че френското общество не е в състояние да си зададе тези въпроси в момента, защото е в шок. Но може би карикатуристите е трябвало да си ги зададат предварително.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ММ

    09 Яну 2015 6:08ч.

    След като целия свят е настръхнал и изумен от безмисленото и нечовешко убийство на толкова невинни хора,тоя нещастник се опитва обвини западния фашизъм,понеже се е подиграл с невинната мюсюлманска религия?..И това е доцент в български университет?..След поредицата от смехотворно глупави статии,сега и лигави опити за политическа пропаганда...С добре познат комунистически тон...No more comment..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До ММ

    09 Яну 2015 6:56ч.

    Егати, стилът на РАБОТНИЧЕСКО ДЕЛО си го докарал едно към едно. Да не си доцент Оги Минчев?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Истина

    09 Яну 2015 8:19ч.

    Много добър анализ професоре. Не сме вцърковени затова много хора ще ви нападнат но това не значи че не говорите истината. Простете на тези които ви злословят те се страхуват от това какво може с нас да стане. Е по лошо няма да стане след като мафиоти ни управляват и хора без каквато и да е чувство за чест и доблест. Хората загиват от алчните ни управници така че стига с религии и отвличане на вниманието господа. Нас ни убиват собствените ни ръководители. А че трябва да си пазим границата с Турция и Гърция това е очевадно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поморийски

    09 Яну 2015 8:39ч.

    Поздравления за автора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мия

    09 Яну 2015 9:24ч.

    Съгласна съм с всяка дума от този текст. Браво!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Боката

    09 Яну 2015 12:30ч.

    Авторе, Садам изби повече иракчани отколкото американските бомби. Америка не се намеси в Сирия /и досега намесата там и се ограничава до ограничени удари по Ислямската държави/ и това позволи на Асад да избие стотици хиляди и да прогони още толкова. Фашисти бяха/са Асад, Садам и Кадафи /набързо забравихте колко време ни изнудваше за медицинските сестри/. АлКайда също избива много повече мюсюлмани отколкото християни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ПрофесорЪт

    09 Яну 2015 12:38ч.

    Това, което доцентът забравя, че никой не е задължен да чете някакъв тъп френски вестник с тъпи карикатури. Такива за християнството, за Боко Мутрата и за кой ли не - има навсякъде по интернет, и наказанието не е смърт за това. Доцентът сигурно както и аз даже не е бил чувал за това френско издание, както и 1 милиард мюсюлмани такива. Как може то да ги е засягало? Иначе доцентът сигурно чат-пат е разправял политически вицове. Пожелавам му да не го осъдят за тази работа никога или да го убият както се случи със Сашо Сладура. Защото това е свободата на словото - да имаш право да заемеш позиция, която даже никой от обществото няма да разбере.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ани

    09 Яну 2015 13:04ч.

    Проблема не е в едно нескопосано вестниче с карикатури, което оцелява като прави скандали. То се гаври с всичко и всички. Проблема е в политиката на т.нар. Запад. Той се мъчи да завладее територии, на които живеят мюсюлманите и да им наложи своите ценности. Не знам с какъв акъл го прави и какво търси там, освен суровини. Принципно всичко си беше наред. Мюсюлманите си имаха свои държави и си живееха там, както им харесва. А онези, които бяха отдавна в Европа, бяха свикнали с порядките и не правеха проблеми. Защо им трябваше на САЩ да свалят режими, да пускат бомби и да обучават терористи? И защо сега европейците трябва да дават жертви за техните безумия и агресия и за глупостите на своите управници, които ги забъркаха в тези каши?! Моля, уважаеми терористи, да си правите атентатите пред Белия дом и в американските бази. Не избивайте мирните хора, те не са виновни!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • !!!

    09 Яну 2015 14:29ч.

    Поздравления и от мен на автора!Продължавайте така пък....\&quot;който има уши да чуе\&quot;...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Демократ

    09 Яну 2015 15:03ч.

    Значи някакви, които много вярват в Бога, взимат оръжие и стрелят наред срещу хора които не са нарушили с нищо закона, но може би не вярват в същото. Тези които вярват, смятат че могат да убиват в името на великия си Бог. Толкова са мили и невинни тези Божии агънца. Защото те не са виновни за нищо, напротив - те са прави, а за всичко са виновни САЩ и Европейските им подлоги - в случая французи някакви - журналисти, но може и датчани, защо не? Защото били обиждали нещо, в което невинните агънца били вярвали. Ами те и нацистите вярваха в расовото превъзходство, а чичко Сталин - в световния комунизъм и убиваха в квази размери, а това как се нарича г-н Гочев? Престането с вашите идиотски разсъждения!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чугун

    09 Яну 2015 15:12ч.

    Г-н Гочев, да. Поздравления.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Ани

    09 Яну 2015 15:16ч.

    Само да припомня определението за тероризъм: Политически мотивирано насилие срещу невинни хора. Така че не очаквайте никаква логика, те ще удрят и убиват, където им е по лесно, важното е да има подходящо отразяване в медиите, които те иначе толкова ненавиждат!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 345%

    09 Яну 2015 15:26ч.

    доста простоват текст както всичко писано от този\&quot;автор\&quot;. нека поне опише подигравките и незачитането на мюсулманите от страна на т.нар. от него западни медии и политици. в мюсулманска държава бил ли се ба пиле? я ми кажи знаеш ли, че в египет не могат даже да си ремонтират църквите, без разрешение на властите, което никога не идва. а джамии строят на всяка крачка с държавна помощ. а когато има каквито и да било проблеми в египет, първо започват с избиване на християни. иначе много уважават християните. трябва да си или сляп или много нагъл, за да обясниш мюсулманският тероризъм като отговор на християнски такъв. и то някой, който претендира да е учен и до разбира от религии и философия. другарююю, днес е 21 век. за човеците, т.е. тези които имат ум и съвест, които са почтени и неагресивни табута няма! всеки и всичко, включително и религии, които са архаични, антихуманни, проповядват агресия, убиват, унищожават, рушат, включително и светини на други религии, забраняват други религии, преследват други религии ПОДЛЕЖАТ на свободна критика! ясно ли е? ако искаш да уважават теб и религията ти уважавай другите! това е в пълно съответствие с цитираното от теб от светото писание. преди да кажеш помисли, преди да отрежеш премери, преди да хвърлиш се поспри. никога не си показвай задните части, защото винаги някой е готов и дебне да те.......поздрави подобаващо. мюсулманите в европа не са дошли насила. на времето те се опитваха да я завладеят трайно. в съвременността дойдоха доброволно по икономически причини, но после, придобили сила благодарение на гостоприемството на европейците решиха отново, че сега е момента да я завладеят. какво предлагат и си представят те? кочината, от която идват. те не искат уважение, права, достойно съществуване. те искат да доминират и превърнат всички останали в свои роби. така е и такива са те откакто убиеца-епилептик мохамед е прокламирал т.нар ислям. религия, която проповядва вероНЕтърпимост, насилие до покоряване на всички неверници и други дивотии, които се налагат с нечувана жестокост. няма мирен или умерен ислям. няма меки мюсулмани. оброботката започва от 3 годишна възраст. няма забранени средства. и да си пускаш брада и да се правиши на учен не мож прикри невежеството си. което демонстрирано публично е опасно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хакамиах, който според Кабалата покровителства българския народ

    09 Яну 2015 16:23ч.

    Когато не се знае значението на мярката и целесъобразността на истината, резултатите са все от този род! Бедата идва внезапно като земетресението! Гори там където падне жаравата! С други думи политиката на сините цървули - слугите на сатаната!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Много точно е казано!

    09 Яну 2015 16:33ч.

    Дебилите обаче няма да го проумеят! За съжаление те командват парада и движат историята! За радост от време на време дебилите пропадат в хаоса, който самите те са сътворили. Тези техни поражения се наричат възраждане! Единственото оръжие срещу дебилите е просветения народ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димитър

    09 Яну 2015 17:17ч.

    Съгласен съм с автора и само ще вметна още един щрих. Смятам, а и живота го доказва, че със свободата на словото може да се блудства и злоупотребява както със всяко нещо и от ценност да се превърне в зло. Шокиран съм как ние българите дори нямаме право да наричаме циг-аните с тяхното истинско название защото сме всявали етническа омраза, а тези от запад имали свещено право да се подиграват с вярата на който си искат и това ми било ценност. Според мен това е висша форма на езуитщина.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Демократ

    09 Яну 2015 17:26ч.

    Браво бе Демократ, е това се казва демократ и точно това е западната демокрация. Когато убиват в твоята страна цвърчи и врещи, а когато неговите убиват в друга държава / дори и християнска както Украйна/ тогава ръкопляска. В крайна сметка всичко на демократа минава през неговия бог - парата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Към 345%

    09 Яну 2015 20:56ч.

    Само за информация, на български се пише мюсЮлмани, а не мюсУлмани. Елементарен правопис...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Обективност

    10 Яну 2015 4:29ч.

    Коментарите под статиите за парижките събития гравитират около понятието \&quot;свобода на словото\&quot;. Когато няма единомислие за дадено понятие, най-елементарното решение е да изясним по-общото (родовото) понятие. В случая това е понятието \&quot;свобода\&quot;. Когато изясним какво е свобода и каква е разликата между свобода и свободия, ще можем да разберем и докъде може да се простира свободата на словото. Не познавам религиите. Дори моята източноправославна религия ми е твърде непозната, но ми се струва, че да обвиняваш исляма заради терористите е все едно да обвиняваш християнството заради инквизицията. Всъщност, ислямският тероризъм, както и християнската инквизиция са предизвикани от политически, а не от религиозни причини.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петков

    10 Яну 2015 5:54ч.

    Малко се говори по този въпрос, но всъщност модерният политически ислям (целящ създаването на една държава за всички мюсюлмани, нещо като Османската империя на 20 век) е доктрина, изфабрикувана от английски учени и политици, за да разцепят Индия, когато вече е ясно, че контролът започва да им се изплъзва. Въобще, посочете ми една глобална беда, следите на която не водят към англо-саксите и евреите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Непримир

    10 Яну 2015 6:18ч.

    До Николай Гочев. Вашите думи са: А какво е казано в Евангелието? „Правете на другите това, което искате и те да ви правят.“ ГОЛЯМО ПОДЛЪЗВАНЕ В ПРЕИЗПОДНЯТА, г-н Гочев! ГОЛЯМО ПОДЛЪЗВАНЕ... Вярно е наистина продължението Ви: \&quot;Не им правете това, което не искате и на Вас да ви правят\&quot;, макар за него да не казвате, че го цитирате от Новия Завет. Но ако във Вашето Евангелие е написано първото изречение, то Свещената Ви книга ще оправдава всеки хомосексуалист, който е готов да развращава кое да е срещнато на улицата хлапе, защото един ден ще иска от него като порастне, да стане млад партньор на него - дъртия полуразкапан педал, който го е \&quot;превъзпитал\&quot; в мъжеблудство. Това ли пише във Вашето Евангелие? М?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не падащ по гърба си

    10 Яну 2015 6:35ч.

    Авторът греши! Думите на Христос са: \&quot;Спасението ще дойде от българите!\&quot; Как ще стане това ли? Много просто - американците направиха глупавата грешка да допуснат българи близо до себе си. Зелени карти, туйцък, онуйцък - и ето ти сега: в Америка днес има толкова много българи, че на Цитаделата на Световната Демокрация и е \&quot;спукана работата\&quot;. Няма спасение за американците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Theodore Zhivkov

    10 Яну 2015 11:36ч.

    Ty molodetz

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kristina

    10 Яну 2015 18:05ч.

    Много странно ми се вижда. Влиятелните западни медии не ги било еня за убийствата в Сирия, Ирак, то всъщност, къде ли не в близкия и не толкова близкия изток. Що да ги еня, бе господин Гочев, може на живеещите там да \&quot;не им харесва да хулят техния народ, който живее около църквата си; и държавата им, която ги пази\&quot;. Тези, на които не им харесва да бъдат убивани емигрират на запад. Но защо ли искат да наложат там порядките от които са избягали? Не съм вярваща, намирам всяка форма на религия за нелепа в 21 век, но определено намирам карикатурите в \&quot;Шарли едбо\&quot; за признак на лош, ама много лош вкус. Но или не чета подобен боклук или най-много да напиша коментар, ако знам френски. Не мога да уважавам която е да е религия, ако е представена от педофили, фанатици, лицемерни вярващи, корумпирани свещеници, подстрекатели към убийство и т.н.(Важи за всички религии) Не мога да уважавам една държава, която претендира, че ме пази (ОМГ), знаейки, че управляващите са същите корумпирани, лицемерни, недалновидни непукисти, на които им е изгодно от време на време държавата да се превръща в Родина, която аз да трябва да защитавам или изваждам от тинята, в която те (не без доверието, което съм им гласувала) са я набутали. (Важи за всички държави) Това, което мога да направя, е да уважавам всеки отделно взет човек, независимо от религиозните и патриотичните му разбирания, стига той да прави същото. Мога да се опитам да го разбера, да му помогна, ако има нужда или да не общувам с него, ако ме дразни. Но няма да го убивам. Няма да вляза в дома му и да се опитвам да налагам там моите разбирания. Ако не ми харесва, ще си тръгна. И ще поблагодаря за гостоприемството.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коста

    10 Яну 2015 21:58ч.

    Радвам се, че \&quot;Гласове\&quot; дава трибуна на Николай Гочев. Един от малцината истински интелектуалци в България. Останалите медии са пълни с \&quot;нравоученията\&quot; на вечните десетина истерични кресльовци, които не могат да се похвалят нито с ерудицията, нито с нравствеността на Гочев.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Радан Кунев

    10 Яну 2015 22:39ч.

    Николай Гочев или Миглена Кунева. Изберете този, чиито думи за случилото се ви допадат повече.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мила

    10 Яну 2015 22:47ч.

    Убийството на 12 човека отвсякъде погледнато си е античовешки акт,но... Съвсем по български бързаме да дадем оценка колко е политическо деянието,колко си го заслужават или не журналистите и не спрем поне за миг да си зададем въпроса \&quot;Защо \&quot;,както между другото коментираме и нашите си вътрешни проблеми.Свободата на словото,поне според мен не е \&quot;слободията\&quot;,каквато я наблюдаваме в нашите медии и изпитваме на гърба си тази слободия.Опитът на медиите да манипулират ,да натрапват образи,герои ,действия ,противоречащи на действителността предизвиква не само неприязън и отричане на позицията им ,ами и нещо по-жестоко.Стремежът им да се харесат на богоизбраните е толкова голям,че ги откъсва от реалната им задача да бъдат коректив на същите тези богоизбрани.С други думи казано медиите вече не са онзи авторитет,който би трябвало да бъдат по презумция.Примери колкото искаш у нас - БТВ,НТв Европа ,24ч ,Стандарт ,да не ги изреждам .Как отразиха те събитията в Украйна-чисто едностранчиво,как отразяват нашия политически живот-същата пълна скръб,как отразиха демонстрациите в САЩ- пълно мълчание.Ето това е нашият медиен свят днес.Изборност според силния на деня,манипулация пак според интереса на този силен на деня ,безотговорност ,непросветеност,безхаберие .И като за капак безцеремонност, с която си разрешават да бъркат в душата на човека,забравяйки ,че всяка човешка душа е вселена.Никой няма право да рови в нея с мръсните си ръце или думи ,пък дори и да е добре платен ,обезличен от нагаждачество ,обслужващ мръсни политически игри, ЖУРНАЛИСТ!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Препоръка

    11 Яну 2015 4:16ч.

    За свободата на словото: http://ruposters.ru/archives/11042

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    11 Яну 2015 4:48ч.

    Безсмислено е да се коментират карикатурите на Ш. Е. извън контекста на обстановката във Франция. Истината е, че французите вече са притиснати в ъгъла от мюсюлманите и се чувстват чужденци в собствената си държава. Затова карикатурите не трябва да се разглеждат като \&quot;свободия\&quot; на словото, а като отчаян вик за справедливост. Както е казал един от журналистите преди смъртта си: \&quot;По-добре да умра прав, отколкото да живея на колене\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • съвет

    11 Яну 2015 9:01ч.

    Прочетете първо тяхната книга и тогава,може би,статията Ви ще се получи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гой Фокс

    11 Яну 2015 9:28ч.

    Поздравления за автора!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гочев

    12 Яну 2015 5:24ч.

    Драги ми съименнико, Много ти е сбъркана логиката. \&quot;Не прави това ,което не искаш да ти направят\&quot; Направили им са карикатури.Трябва да очакваме ответни карикатури или осмиване. Вместо това стрелба в главата и още стрелба по други хора ,които нямат нищо общо, нито с изданието ,нито с карикатурите! Това се нарича \&quot;РЕЦИПРОЧНОСТ\&quot; Докога вие левичарите , ще се водите от омразата си към Запада и ще стигате до абсурда да обвинявате Вашите братя Левичари ,само защото са от там. Това е левичарско издание и карикатуристите са известни с левите си убеждения и дори някои са участвали в събитията от 68 година. Последно Научете какво е фашизъм и нацизъм. Нали сте за социалната държава! Скоро в един антиквариат в Италия видях една книга с обков със заглавие: \&quot;Мусолини -Императорът на социалната държава\&quot;

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи