Родител 1 и родител 2: тъжно, грозно и противно

Родител 1 и родител 2: тъжно, грозно и противно
Аз не съм родител 1 и родител 2 на моите деца, а техен баща и това понятие, колкото богато, толкова и дълбоко, е вкоренено в моята култура. Не виждам защо хомосексуалните двойки родители да ми забраняват да се наричам баща. Аз естествено искам да живея в мир в Републиката, стига да не ми налагат терминология, която не е нито моя, нито на огромното мнозинство от французите. А точно такъв е случаят с този идиотски закон.

 

 

 

Това е грозно и тъжно, смъртоносно и антирепубликанско, безполезно и объркано, подбуждано от безразсъдни малцинства, чието главно умение е сплашването, и няма нищо общо с изразяването на общата воля. Това е замяната, гласувана във вторник от Националното събрание, на думите “баща” и “майка” от “родител 1” и “родител 2” в училищните формуляри.

 

Това е грозно: просто родител 1 и родител 2 е много по-малко красиво от баща и майка. Аз не съм родител 1 и родител 2 на моите деца, а техен баща и това понятие, колкото богато, толкова и дълбоко, е вкоренено в моята култура. Вероятно това е най-дълбокият корен на моята култура, първият от моите културни ориентири, най-старият, най-основополагащият: 

 

аз съм син, имам баща и майка, аз съм баща, имам деца.

 

Аз ли съм единственият или всички бащи са като мен? Кои са тези депутати, които преименуват в безкрайно по-малко дълбока, забавна, прекрасна и тържествена моята роля спрямо децата ми и убиват правилната дума, за да обозначат мястото ми в семейството?

 

Родител 1, родител 2 е безвкусно, противно, административно, 

 

изглежда сякаш излязло от номенклатура на Националния институт по статистика и икономически изследвания, която претендира да влезе в съкровищницата на речника. Този абсурден дублет превръща един административен формуляр в нова концепция на макроновите власти за произхода на човешкия живот на детето. Формулярът се опитва да стане плът, да създаде живот с подкрепата на народните представители.

 

Ясно разбирам, че за един формуляр винаги е било много тъжно да остане изолиран в ролята си на формуляр: доколкото се отнася до мен, аз отказвам да му придам божественото достойнство, за което претендира. Но ето народното представителство срещу мен, което иска да стане също толкова значимо като основополагащите митове, Природата, Библията. То решително преименува произхода… 

 

Кога да очакваме литургията на Центъра за регистрация и ревизия на административни форми, канона на Съюза за възстановяване на вноските за социално осигуряване и семейни помощи, космическата сага на партия “Република напред!”? Необразоваността, безразсъдността, мерзостта и нетърпимостта, нужни, за да се стигне дотам, ще останат в летописите като най-ниската точка на парламентарния живот.

 

Това е тъжно и антирепубликанско: 

 

огромното мнозинство от децата, включително и децата на разведените родители, се радват да имат баща и майка, които ги отглеждат и закрилят, обичат, уважават и ги смятат за късмет и дар. Фактът, че някои деца са в положение, при което онези, които ги закрилят и отглеждат не са двойка, състояща се от баща и майка, не отнема на майката и бащата правото да бъде назован правилно и точно статутът им спрямо техните деца. 

 

Смисълът на общия интерес е случаите на хомосексуално родителство, които са малцинство, да бъдат третирани с уважение, учтивост и зачитане, а не мнозинството да не бъде назовано, да изчезне, да бъде заменено. Защото какво конкретно ще се случи, когато се попълва формулярът? Повече няма да имаме право да се наричаме баща или майка. 

 

Не виждам защо хомосексуалните двойки родители да ми забраняват да се наричам баща.

 

Както и не виждам защо да не могат да запишат децата си в училище, упоменавайки се като “родител”.

 

Аз естествено искам да живея в мир в Републиката, стига да не ми налага терминология, която не е нито моя, нито на огромното мнозинство от французите. А точно такъв е случаят с този  

 

идиотски закон.

 

Това е закон на изключване на мнозинството по един фундаментален въпрос; това е шедьовър на агресивната абстракция, типична за войнствения дух на пълно отричане на реалността. Ефектът е незабавен: тази поправка нервира, разделя, презира.

 

Защото, ако училището не ме смята за баща, защо да му поверявам детето си?

 

Именно като баща аз поверявам детето си на училището на Републиката. 

 

По този въпрос народните представители имаха отлична възможност да оставят на администрацията грижата да отвори формулярите си за нови ситуации, възможно най-тактично и умело. Но ето че желанието да робуват на духа на времето доведе до този вот, който ще остане като нова битка, спечелена от войнствената глупост, дълбокия цинизъм и интелектуалното объркване срещу срещу общия интерес. 

 

Авторът, Марен дьо Вири, е френски писател и литературен критик.

 

Превод от френски: Галя Дачкова

 

 

 

Коментари

  • Ханибал Барка

    15 Фев 2019 16:02ч.

    Съгласен съм с всяка запетайка в този текст. Евроболшевизмът започва да взима застрашителни размери. Ей такива закони и безумни тези, които искат да дават безсмислени поправки на агресивните малцинства, които са против здравия разум и против сърцевината на обществото, обръщат нормалните в генетично и интелектуално отношение хора, в ненужно крайни. Природата ни е показала за милиони години, кои са нормалните отношения, науката ни показа, че хомосексуализмът е генетично обусловен и ние го приемаме. Не искам неуважение и насилие срещу такова хора, но не искам и всеки втори филм да дъвчи техните душевни проблеми, не искам хетеросексулните ми деца да бъдат дискриминирани по конкурси, които се печелят не за можене, а само защото някой е гей. Не искам и закони, които отричат самата същност на обществото да бъдат променияни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Роман

    15 Фев 2019 16:04ч.

    Много силно и много човешко изказване. Забележителна проява на здрав разум, от който политическите елити все повече се отдалечават. Браво на Галя Дачкова и "Гласове" за тази публикация!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • FuckEU

    15 Фев 2019 16:47ч.

    В България обаче има милиони гумени глави, които се радват на всичко наложено от Мюсюлмано-Джендърското съюзче и с радост ще приемат да са родител 1 , 2 3 или 4, само и само да докажат, че обичат евро-атлантическите ценности, каквото и да означава това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    15 Фев 2019 16:55ч.

    В скоро време, за да може някой да пътува на Запад, ще трябва да докаже, че е или гей или има поне един роднина такъв. Имаше и една такава публикация някъде в руски или френски медии. Трябва да изровите и преведете и нея. Със сигурност Нинова е или такава или има роднини такива. Както и бившия главен на Дума. Те вече са оттатък, т.е. отричат самата същност на обществото. Нашето, а не тяхното ! Впрочем, те винаги са го отричали.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ххх

    15 Фев 2019 17:09ч.

    Трябва да започнем да създаваме сдружения за защита на нормалните хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • без имена

    15 Фев 2019 17:22ч.

    Sin, ти какъв родител искаш да си-1 или 2? Хайде, избирай не се стеснявай.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    15 Фев 2019 17:33ч.

    Първо попитай Нинова. Или Станишев, или главния на Дума. Тях питай - те ВЕЧЕ са избрали. Не знам защо тук се мълчи по този въпрос.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лъжеш, Sin-чо

    15 Фев 2019 18:20ч.

    Лъжеш. Бегай...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йордан Бояджиев

    15 Фев 2019 19:01ч.

    "Родител 1 и родител 2: тъжно, грозно и противно".... НО ПОЛТКОРЕКТНО!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димитър

    15 Фев 2019 19:06ч.

    Обикновен фашизъм ! Всичко нормално се обявява за ненормално ! Сатани !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ivan

    15 Фев 2019 19:15ч.

    Защо бъркате Нинова!!! Бойкото искаше приемане на истамбулската конвенция и неговите джендъри! Не прехвърляйте вината от болната на здравата глава. И стига с тези хомо - нито могат да раждат, нито са годни за нещо! Трагедии!!!!!!!!!!!!! Аз имам син и това е, а аз съм негов баща!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • То хубаво...

    15 Фев 2019 19:23ч.

    ...да е само това, ами очаквам скоро вместо син и дъщеря да ни карат да пишем дете 1, дете 2....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джендъризмът ни цивилизова по еврогейски, нали?

    15 Фев 2019 19:41ч.

    Реална цифровизация, вече и в най-интимната сфера - семейството. Еврокомисията директивно все повече ще ви се меси във всичко, включително и в личния живот. Ще ви регламентират като норма изкривяванията в пола и преекспонирайки "права" на децата ви, удобно отнемайки ви ги чрез разни еврофондации и социалки, и ще предават децата ви с тях да зобят педофилите сред най-богатите и конфекционално най-привилегированите. Къде е Хелеборус да протестира срещу бруталиите на емроинституциите и еврочиновниците в частния живот на гражданите, оказващи се родители и възпитатели с уж свободен избор и публично независим семеен живот??

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Я пък мислиме, че франция

    15 Фев 2019 19:46ч.

    Винаги се е гордяла със свойте Педераси. Един Марсел Пруст само като си спомниме. Но Англия ги бие с много.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Спас Мотиков

    15 Фев 2019 21:52ч.

    Трябва да свикваме!:))) Скоро във формуляра ще записваме: Номер 35267954, с 1, 863485 и 2, 3587425, Хаааааааааа Простотия!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вие сериозно ли?!

    15 Фев 2019 22:12ч.

    На колко от вас им трябва да пише "мъж" или "жена" в личните документи, за да е такъв/такава? Или ще сте по-малко бащи и майки на децата си, ако сте записани като "родител 1" и "родител 2"?!!! Тотално малоумно изтрещяване!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария Димова

    15 Фев 2019 22:31ч.

    Този между Хининчето и Мотиков е тъпанар до безкрайност на N -та степен. Ако някой ме лиши от правото, радостта и страховете да бъда майка и ме определи като родител с някакъв си номер, няма до намеря спокойствие и ще избухна до небесата. За какъв секс говориш бе, тапънар герберастки ? Става въпрос за изначални ценности, въплътени в човшката същност още от сътворението на света до сега, за чието запазване се борят почтените хора в цял свят. Така де, то си трябва и акъл , и поне малко човещина. те

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Вие сериозно ли?

    15 Фев 2019 23:12ч.

    Виж сега, сладур, ако на теб ти е все едно, дали ще те пишат като маймун 1 или маймун 2, на мен не ми е все едно. И освен това и аз искам да ме пишат, както аз искам, а не както някой. И що, аз нямам ли права или е трудно да се направи по-отворен формуляр, където да се избира между майка, баща, родител 1, 5 10 и прочие? А, как мислиш, отворко? Не мислиш, че точно това е истинската свобода?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Вие сериозно ли ?!

    15 Фев 2019 23:16ч.

    А ако утре някои ти каже, че е все едно, дали те пише с името ти в паспорта или с номер 99991111100000, ти ще се съгласиш ли? Защото напр. утре някой може да се разсърди, че носите едни и същи имена, а номерата няма, как да са еднакви? И какво значи тук някаква си личност и нейното желание? Или само някои са личности, а другите само се съгласяват? И изобщо, какви са тези еднолични закони, които обръщат обществото с краката нагоре? Законът трябва да е справедлив за всички, а не само за някои. Запиши си го на огледалото, човече, та да го виждаш всеки редовно и дано го проумееш някой ден!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Математически анализ

    15 Фев 2019 23:23ч.

    Хайде да си припомни накратко, откъде е тръгнало човечеството. Преди да има каквато и да е държава, в онези първобитни дни е имало семейства и родови общини. Семейства, съставени от мъже и жени, от майки и бащи. Ако не беше така, човечеството щеше да приключи безславното си съществуване още в пещерите и сега нямаше да има, кой да им гледа рисунките. Тези семейни общностти са в основата на съвременната държава, а не обратно. Защото те са създали държавата, а не обратното. Т.е. семейството е непроменливата функция, а държавата е променливата. И който мисли, че като обърне координатната система наопъки и направи непроменливата функция променлива, а променливата превърне в непроменлива, ще успее да построи най великия модел на света, дълбоко се лъже. Най много да построи пясъчна кула и после да се пребие от върха й, докато си вее арогантния перчем и се наслаждава на идиотското си творение... Дотук нещата изглеждат трагикомично. Лошото е, че междувременно падащият от обърната наопъки пирамида ще повлече и унищожи много други хора, та и цели общества със себе си. И ето това вече е трагичното... И накрая никак, ама никак няма да ни е смешно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Quest

    16 Фев 2019 1:17ч.

    Либералите започват реформи, които неизбежно ще взривят първо ЕС , а след това и собствените им държави. Не се усещат, че по същество работят за Путин. Извратеното няма как да просъществува в дългосрочен план просто защото не е нормално.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • desi

    16 Фев 2019 7:04ч.

    ИК е политическо оръжие на глобалната либерална либерастия за постигане на нов световен ред- флуидни общества, проядени от многобройни антагонистични малцинства на принципа: Всеки срещу всеки! Не всички либерали от ЕС са либерасти. Въпросът е- КОЙ КОГО ще надвие. Борбата ни е за идващите поколения.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мери

    16 Фев 2019 9:39ч.

    ДОБРЮТРО!!! Много интересно какво очаквахте от Евросъюза в този му вид и с тези чиновници. Председателят на ЕК не изтрезнява, ходи с различни обувки, занимават се с глупости, наводниха континента с когото не трябва и ядат парите на 28 държави. Европа се управлява от объркани мозъци, които мислят само за пари.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • не трябва да свикваме

    16 Фев 2019 10:21ч.

    Пораженчески съвети... тук ще си прокарат джендеризма у шестък, българите са природно интелигентни, умеят да оцеляват в трудни условия, различават моралното от аморалното и не допускат промени в мисленето си... както се вика и това ще мине без да ни закачи! Точно затова и 30 г. сащ не успяват да ни обработят както им харесва, затова и се опитват да ни пръснат по-света и да ни унищожат като нация, но какъв е ужасът им, че още не са успяли - знаете ли? Самия сорос се е оплакал, че най-трудно манипулира българите, затова и тук е концентрирал соросиадата ма ядец!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • С.К.

    16 Фев 2019 10:38ч.

    Каква повърхностна статия! Нито е тъжно, нито е грозно нито противно. Крайно време беше да се обърне внимание на това!! Вие в кой век живеете?! Пък и как ще бъдеш наречен е една формалност, насочете енергията си към детето си и се опитайте да го "видите" истински - тогава сте истински родител - независимо от това в коя графа ви вписват - това няма никакво значение - една формалност!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • пенкилер

    16 Фев 2019 10:44ч.

    Проблема е че масата народ много малко знаят за тези извращения и едва ли ползват сайтове като гласове. вървят по улиците икафенетата и само попържат и до там.Правилно- родитер №1 или №2- значи 1 трябва да е майката а 2 предполагаемият или законен баща.Трябва нова поДправка- вместо фамилия да се изписва егенето като в Дахау. А дядовците и бабите как ще ги подредят- 3-4-5-6. това "национално събрание" е достаъчно тази "инициатива" да го разпуснат. Явно Макарона не е родител или е с неизвестни родители.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до С.К

    16 Фев 2019 12:17ч.

    Живеем в нашия си век, в нашата си държава! И не сме маймуни да имитираме другите, ако искаш да си като тях - вратата ти е отворена да напуснеш! До пенкилер, макарон няма деца, живее с една баба за прикритие, понеже е педал!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    16 Фев 2019 14:54ч.

    Проблемите на джендъризма се напластяват един върху друг, но преди да разрешим проблема с родител едно или две, ние сме пропуснали да регистираме предхождащия и още по-страшен проблем и това е ПРОИЗВОДСТВОТО на деца. Ако деца не се произвеждаха лабораторно, тези родител едно и две изобщо не биха станали родители. Детето е дадено да се ражда вътре в семейство. А за нас, които не сме животни, това не означава дори просто биологични мъж и жена, а такива мъж и жена, които функционират като семейство, където има мъжка грижа от страна на съпруга и посвещение и вярност от страна на съпругата. Едва тогава детето може да дойде и да се развива в тази защитена и любяща среда. Докато за целите на хомосексуалните се извършва лабораторно производство на деца, като държавата със своята политика предварително е лишила тези деца от възможността да се родят в семействата си. Самото позволение да бъдеш донор на генетичен материал и да зачеваш с такъв генетичен материал, навремето беше първата крачка към нарушаване правата на децата. Но винаги се тръгва от невинните сълзливи обяснения, как самотна жена искала да стане майка и т.н. Съжалявам, но ако си самотна, значи съдбата ти е да си самотна или ще си намериш съпруг или ще си останеш самотна, дете без баща не може да се създаде. Ние сме пропуснали част от тези дебати, по това време ние се занимавахме с мутрите и чалгата. След това се тръгна и с утробите под наем, което вече позволява двама мъже да си наемат и утроба... Производството на деца е престъплението на престъпленията в този случай, все пак това не е ГМО сладка царевица. Съвсем различен е случая, когато истинско семейство има репродуктивни проблеми и зачева инвитро със собствения си генетичен материал. Затова тези законотворци, след като са казали а, трябва да кажат и б. След като е вече позволено на двама мъже да си ПОРЪЧАТ НАПРАВАТА на живо бебе с помощта на чужда утроба и чужда яйцеклетка, изтръгната от утробата на някоя наивна жена, то много по-малкия проблем е как ще наричаме тези крадци на деца.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • абе

    16 Фев 2019 17:29ч.

    Дали малък или голям проблем, трябва да се противопоставим. Прав е Хелеборус за производството на деца. Но да не подценяваме и това как ще ни впишат. Добра идея да се даде избор: ако някой иска да е записан като родител 1, 2, нека да се запише така - ако друг иска да се пише баща , майка, нека да има правото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • избор да има как да се записват

    16 Фев 2019 18:51ч.

    Споровете никого не убеждават. Всеки си е това, което е. Избор трябва да има, как да се записват родителите, като баща или родител 1.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мона

    16 Фев 2019 19:07ч.

    Ако спорът се фокусира върху въпроса: дали да приемем хомосексуалистите с равни права с нашите, отговорът е: ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! Защото, колкото и да се преструваме, че те не съществуват, колкото и да отричаме, че те са малцинство, колкото и да не признаваме тяхната ориентация, това няма да ни помогне на никого, Обяснението, според мен е много просто. Природата, която е част от нас самите и както и ние сме част от нев, през последните векове се промени неузнаваемо. Хората, като цяло и всеки един от нас, нарушава и уврежда трайно тази природа. Самите хора, заедно с природата се променят и увреждат. Така стигаме до увреждането на човешкия ген, който до скоро възпроизводството му бе в мъж и жена. Боблейските герои. Да, ама ето, че тази природа започна масово да възпроизвежда мутанти(а защо не и усъвършенствани хора) и резултатът е третия пол - хомосексуалистите. Те вече са сред нас и съществуват. Доста често подобно объркване в гените възпроизвежда гениалните хора. Това е за утеха, за сега. . Между хомосексуалистите наистина има много гениални, но и между чистия вид-също. Тогава! Могат ли да бъдат тези хора извергнати и отричани?! Изключено! Убедена съм, че Библията ще се пренапише и всички те ще намерят място дори там. Защо ли? Защото са хора като мен и теб и всички останали. Те не са различни, освен сексуално. Тогава защо ни пречат? Защото многото сме ние и ние диктуване правилата? Не съм съгласна с това! Масовостта не гарантира чистата истина. Правилата трябва да са съчетание от всички нас, независимо дали си черен, бял, азиатец, чукче или индианец. Това е като LA LA LAND или преведено на френски ДЕ ЖА ВУ! Животът, светът и Космосът са в непрекъсната промяна и обновление. Човечеството също. България не е самотен остров в света, така че всички тези процеси на джендърство и миграция ще нахлуят и в нашата страна. За сега изкуствено се подържа изолацията на БГ от тези световни тенденции, но не би могло да е за дълго. Защо ли? Защото това са природни явления и нас няма да ни отминат. Така че, излишно се терзаете. Това е закономерност на световното развитие, чито представители сме ние самите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мода да си С.К, да си - все тая

    16 Фев 2019 19:25ч.

    глупости от платен трол не ми се слушат... природата се променя от затоплянето, а хората се променят от болни мозъци, които чрез хормони в козметиката, храната и т.н.им влияят, ма със сигурност не към добро. А сега, зимай си гениалните гениталии и при модерните, ние сме изостанали в развитието си и нямаме намерение да ви догонваме!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Идеалист

    17 Фев 2019 0:59ч.

    Аз пък си мисля, че зад цялата тази работа стоят силни мъжаги с изтънчени жени и прекрасни деца, които учат в специални училища, не употребяват наркотици и спортуват. Хомосексуалистите са само оръдие, средство за налагане на политиката за обезличаване и хомогенезиране на обществото и довеждането му до невъзможност да оказва и минимална съпротива на властниците. Касае се за власт и пари. Не приемайки джендърските измишльотини, ние защитаваме свободата си!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хомосексуалистите са само инструмент

    17 Фев 2019 9:53ч.

    За да се внуши на тълпата, че западното общество е загниващо, а истината и правото са на страната на православния славянски свят. Тъй като комунизмът беше убит от собствения си елит, решил да се прероди в олигарси от капиталистически вид, нещо трябваше да се промени и в пропагандата. Вече не можеш да казваш, как империализмът бил последния загниващ стадий на капитализма, хващаш се за нещо първично и разбираемо - сексуалното. Няма как да твърдиш, че изграждаш най-прогресивния и хуманен строй - комунизма, започваш да се правиш на православен верующ и тръгваш по манифестации. Вместо с лозунги и портрети, с хоругви. Ако не бяха хомосексуалистите, каквито ги има и на запад, и на изток, щеше да е нещо друго, религиозни борби например. Правоверни срещу еретици.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • whit

    17 Фев 2019 11:33ч.

    Думата "родител" произлиза от думата "раждам". Всеки може да изпълнява ролята на майка или баща, но не всеки може да е родител, в това няма нищо негативно, просто съдба.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    17 Фев 2019 11:51ч.

    Мона, правилно ли разбирам, замърсената среда уврежда нашето ДНК и създава трети пол? Ами ти току що нарече всичките му там ЛГБТИК мутанти. Дали те са щастливи да се възприемат като болестна аномалия? Освен това, ние не произвеждаме нашето ДНК, то произвежда нас, нали знаете, „всяко по вида си“. Но това не е най-важното, защото културата не е записана в ничие ДНК, тя се предава от средата. Никой не се ражда нито гей, нито нормален, ние просто се раждаме физически функционални. От там нататък по пътя на наблюдението и отразяването на средата, чрез наставленията на родителите си, ние се оформяме. Затова в общества, където културата съдържа предписания за мъжете и жените гейове няма. Защото детето не може да погледне на друг от същия пол така. По подражание на своето семейство то се заглежда в противоположния пол. Но АКО детето вижда и му се втълпява от малко, че е нормално да изпитва влечение към същия пол, никакво ДНК не може да му попречи, защото сексуалните желания идват от ума, а не от ДНК. Наблюдаването, потапянето в една култура е решаващо, поради тази причина първи хората на изкуството дават гнилите плодове, защото те се занимават да изучават чуждите култури в търсене на вдъхновение. Първи се заразяват хора, които са в голяма степен чуждопоклонници и изключително много бързат да подражават, да изконсумират екзотиката, фактите го доказват. Децата, хората на изкуството и политиците са най-податливи към чужди моди. В този ред на мисли обществото има право да се противопостави на среда, която ще увреди и техните деца. Защото ЛГБТИК се мъчат да изкоренят стереотипа в мисленето, който държи нещата в ред. Както казах, стереотипът оформя, а не ДНК, затова ние си пазим стереотипа, още повече след като вярваме, че той е от Бога. Библията няма да се пренапише, по времето, по което апостол Павел е изобличавал древните гърци, хомосексуални у тях е имало много, „мъжката любов“ не е изобретение на нашия век. И самите гърци никога не са твърдяли, че са така родени, те просто са проповядвали предимствата на тези отношения, това е свободно предпочитание. Човек може да се пристрасти към всичко, има какви ли не „филии“, всички те идват от ума, а не от гените. Аз не отричам, че може да им е трудно да се откажат всеки от своята страст и обсебеност, но без правилна оценка на тези неща, това няма как да се случи. Затова никой не може да забрани на обществото да оценява тези извращения като грях и заблуда, предпазвайки поколенията. Толерантността не означава да лъжем и подменяме културния модел на света, а само да изтърпим свободния избор на всеки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЦИО

    17 Фев 2019 14:16ч.

    1988 бланките в НРБ които се попълваха при изваждане на акт за раждане намаха място за имената на родителите. Срещу баща и майка имаще правоъгълничета за ЕГН. На френското ми брачно свидетелство пише : баща - Петрова ; майка - права линия (несъществува). Пък си живеехте. Никой не се възмущаваше, че е безличностен концлагерски номер. Сега анализирате родител 1, родител 2.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Милиард години до свършека на света

    17 Фев 2019 22:04ч.

    Тезата на Мона е много интересна и прилича на тезата на Стругацки от тази книга. Само че Вечеровски, моят любим литературен герой, не знаеше до какво биха довели промените, но смяташе, че има работа с природен закон, а ние май усещаме какво са ни приготвили ''добрите хора'' ,/ добри по Йешуа/ от тайната Кабала с всички тези промени. Не с Богът на вселената, ''жесток, но не злонамерен'' имаме работа, а с имитатори, които явно са злонамерени. Квантът ''рижо джудже'' не е като квантът ''педал с бебе на ръце''. Някой се опитва да промени природата на Природата, но по гротескен начин, имитативно, социално-инженерски. Началото е инвитрото, според мен. То също е бебе по поръчка и в основата му стоят опитите на Менгеле. Онова аржентинско село, в което се раждат бели и нордически на вид близнаци с ненормална честота, и всички знаят кой е автора на явлението и го назовават по име.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЦИО

    17 Фев 2019 22:17ч.

    В океана на франкофонията да се хванеш за Ерик Земур и Марен дьо Вири ...много трябва да търсиш. Марен дьо Вири е 62 набор, лепеше се на Мишел Олбек и беше ПР при Доминик де Вилпан, президенската кампания 2012 . И двамата с Вилпан са съмнителни аристократи. Тоя е роден и е живял в Болонь Биенкур, парижко по-заможно предградие. По сноби от баш аристократи, по-католици от папата. Мишел Олбек е комерсиален автор, за щандове на гари и летища, тип Амели Натуб. Най-форматираната литература, маркетирана като обратното на. Всичките идеи на Вири са вариации на теории на Олбек. Олбек се прави на интелектуал, а е 200% продукт на системата , която отрича. Това псевдоаристократично и консервативно дясно войнство, виси на ясла в Revue des Deux Mondes. Където се усвояват едни пари, от черни партийни каси. Последно имаше скандал в кръга на Revue des Deux Mondes със съпругата на Франсоа Фийон . Този скандал попречи Фийон да спечели президентските избори и отвори път на Макрон. Разби и врътките, хранилката за заплати и хонорари на Марен дьо Вири. Много ясно, че е бесен на Макрон. Много добре знае , че законът стъпва на министерски постановления и дефакто 30 годишна практика. Но една амалгама със страхове на мода, никога не е излишна. Не бойте се, няма да принуждават нашето министерство да въвежда такива формуляри. А тоя образ Вири на живо, го гледах и слушах септември 2012 на едни протести в защита на католическото семейство. Като изгубиха изборите 2012. Тая песен я припяваше 7 години преди закона, по друг измислен повод. Всяка амбициозна посредственост си търси обществено-социална ракета носител. Остана да преведат и Алан Сорал. Така всички комплотиски теории ще бъдат представени.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • марги

    18 Фев 2019 12:05ч.

    „Колко мило, колко сладко е при мама и при татко...”това овехтяло стихче, вече е предмет на подигравка в " новия модерен свят", засилил се към пропастта на "мултиколтурализма, всепозволената толерантност и извратеност"! Тежко ни!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Люси 100 %

    18 Фев 2019 12:18ч.

    Всъщност сцениарият по Откровението на Йоана си върви както следва - обърквация тотална, набиване в кухите кратунки на тълпата на идиотски идеи, свикване на тълпата с идиотските идеи, чипиране и т.н. до прочистване на глобално ниво от боклука, напластен през столетията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Баба Яга

    18 Фев 2019 17:55ч.

    Дааааа. Светът е легнал във злото! Подмяната започва от далеч...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • абв

    18 Фев 2019 22:01ч.

    Семейството е било производствена единица при феодалното ни общество преди 9 септември 1944 година и често е нямало любов в семейството, но и двамата са работели, като секса ги е сближавал. През социализма семейството беше матриархат от майка и дете, а бащата обикновено правеше дете или две, правеше къща или апартамент, и ако се скараше с жена си, то тя го гонеше от дома и всичко даваха на жената - и имота и децата. Сега 30 години след 10 ноември 1989 година се създаде семейство, което не е най малката стопанска единица, а е домакинство. И мъжът трябва да си избере жена да нагнети в нея любов и да консумира любовта със секс и пак и пак ...цял живот. И да има 3 и повече деца, които се къпят в любовта на майката и бащата, за цял живот, докато смъртта раздели майката и бащата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • абв

    19 Фев 2019 10:35ч.

    Светът се обърна на 180 градуса. Но това не значи, че от двуполови бракове ще се мине към еднополови бракове между гейове или лезбийки, а обръщането на 180 градуса е в отношенията между хората. Човек или прави волеви действия, или оценява волевите действия на другия. Там където преди обръщане на отношенията мъжът правеше волевите действия, а жената ги оценяваше, сега с обръщането на отношенията на 180 градуса жената ще прави волевите действия, а мъжът ще ги оценява. В това се състои обръщането на 180 градуса , а не да има гейове и лезбийки. Просто хората не знаят тази закон за отношенията в динамика и не могат да разберат какво значи обръщането на 180 градуса. А тук има една подробност, че кога ще правиш волеви действия, или ще оценяваш, това зависи от броя на хората в компанията или общността - четен или нечетен. Примерно когато мъжът и жената са четен брой - двама или четирима или шестима - жената трябва да прави волевите действия, а мъжът да ги оценява. А на всички други - мъжът да прави волеви действия, а жената да ги оценява. А когато са трима, петима или седмина, мъжът трябва да прави волевите действия на жена си, а жената да ги оценява. А на всички други в компанията да мъжът да ги оценява, а жената да прави волеви действия. Това не е толкова сложно, но трябва да се знае. А който знае тези неща, все едно е взел атомна бомба в ръцете си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • абв

    19 Фев 2019 11:33ч.

    Може би трябва да се изясни какво е волево действие и какво оценка или реакция. Волево действие е да правиш нещо с волята си, спрямо неодушевен предмет, човешко тяло или психиката на човека. Това е да работиш, да говориш за работа, за наука, за спорт, за психика и т.н. Когато командваш е волево действие. Погледа на жена е волево действие. Да говориш за мъж или мъже е косвено волево действие. Има и най различни други. Оценка или реакция е да реагираш с поглед, с интонация, с израз на лицето, с държане, да се обърнеш и да си тръгнеш е реакция, да задаваш въпроси е предварителна оценка, да правиш комплименти, обиди е оценки, положителни и отрицателни оценки, да говориш за жени е косвена оценка, погледът на мъжа е оценка, има език на тялото, ругатните също са оценки, но груби и цензурни оценки. Оценката е реакция с думи, с втората сигнална система и т.н. Колкото минава времето разбирам колко всеобхватни са волевите оценки и реакциите - оценките. Всичко което прави на този свят човека, са волеви действия и реакции - оценки. Науките педагогика и всякакви други се базират на закона за отношенията в динамика. Военните устави са на базата на волеви действия и реакции, оценки и т.н. и т.н.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лиляна Найденова

    19 Фев 2019 22:21ч.

    Значи ли, че всяко нещо, което има номер може да е родител? Например хладилник със сериен номер 1, той ни дава храна, или печка, тя ни готви? Моля, помогнете да разбера кой е родител!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Улоф Палме

    22 Фев 2019 12:49ч.

    Напълни се света с педали, вегани, еколози и всякаква сволоч. Всичко е за келепира както казва Бай ви Ганя.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бтлгарин

    31 Март 2019 17:47ч.

    На летище Варна за да се включиш във Wifi запълваш анкета с въпроси цел на пътуване, интереси, възраст и т.н. на въпроса пол има 3 възможни отговора: мъжки, женски и друго. Хора събудете се! Не гласувайте за проевропейски партии. Евроценностите не са за нас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи