“Прекрасният нов свят” срещу “1984”: дилемата е фалшива

“Прекрасният нов свят” срещу “1984”: дилемата е фалшива
„Запазването на териториалната цялост на Украйна може да се постигне само с федерализация”, заяви вицеканцлерът и министър на икономиката на Германия Зигмар Габриел в интервю за вестник Welt am Sonntag. „Териториалната цялост на Украйна може да бъде съхранена само в случай, че в областите, където мнозинството са руснаци, бъде направено предложение за федерализация. Стабилната концепция за федерализация ми се струва единственият подходящ път”, заяви Габриел.
<p>Русия предложи това още преди няколко месеца<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>преди украинските управници да избият хиляди невинни хора в собствената си страна! В интерес на истината Европа, а най-вече Германия и Франция<span style="font-family:times new roman">,</span> не споделяше с ентусиазъм американската наглост по отношение на Русия, но военните престъпления, които извърши Киев над цивилното население в Одеса, Луганск и Донецк<span style="font-family:times new roman">,</span> минаха под безучастния поглед на Европа и невиждана по размаха си за Запада медийна пропаганда. Върхът на циничността на Щатите и марионетните им украински власти бе опитът да се спре хуманитарната помощ от страна на Русия, който бе предшестван от набеждаване, че руснаците са виновни за сваления пътническия самолет MH17. Доказателства за това така и не бяха изнесени, а разследването изведнъж потъна в мъгла. При конвоя с помощи бе направен опит да се разиграе подобен сценарий. Украинците лъгаха съвсем безцеремонно пред тв камерите, че камионите превозват оръжие и че се управляват от обучени руски командоси, които ще се присъединят към сепаратистите.</p> <p><strong>Впрочем всички свикнахме да наричаме сепаратисти хората, излезли да защитават живота на семействата си...</strong></p> <p>Западните и българските медии не показват никакви снимки и кадри от кланетата, извършвани от украинската армия, а трезвото поведение на Путин и Москва се нарича агресия. Точно като тукашните протестъри. Бесове. Ако Русия бе такава, каквато я бълнуват едноетажни и меко казано<span style="font-family:times new roman">,</span> нередовни в главата политици като Маккейн и Сара Пейлин<span style="font-family:times new roman">,</span> третата световна война отдавна да беше почнала и свършила, а с нея и света. Въпреки огромните усилия на американската администрация и европейската скопена либерална бюрокрация това да се случи, то все още не е станало. Сега си обяснявам много неща от историята. Нерешителната и разпокъсана Европа<span style="font-family:times new roman">,</span> пред чийто равнодушен поглед и скрита симпатия се разгръща фюрерът, който я поглъща.</p> <p><strong>Героизмът на руския народ и християнският му дух</strong></p> <p>(по време на войната Сталин възобновява строежа на църкви, които сам е унищожил, защото вижда, че християнската вяра мобилизира духа на съпротива), който спира Хитлер.</p> <p>Преди време заради комунистическата пропаганда и съветските филми в петък вечер тази патетика винаги ми е била досадна и смешна. Сега оценявам онова, което са сторили. Как да се присмееш на блокадата на Ленинград и Седмата симфония на Шостакович&hellip;<span style="font-family:times new roman"> </span>Чак сега успях да разделя в представите си слетия със Сталин и болшевишката диктатура образ на руснаците от проявата на руския дух и героичната му заслуга Европа днес да съществува. Либералната пропаганда прави грешка, впрочем съвсем съзнателна, като представя Путин за новия Сталин. Понеже нямат аргументи в казуса Украйна<span style="font-family:times new roman">, </span>непрекъснато вадят доводи от миналото, за да изкарат Путин и Русия лоши, а Запада добър. Днешната ситуация е съвсем различна от онази преди 25 години, когато комунизмът рухна.</p> <p><strong>Днес не е на дневен ред утопията на Оруел, а антиутопията на Олдъс Хъксли.</strong></p> <p>Прекрасният нов свят, който насила иска да направи всички демократични и щастливи, но в замяна на това да ги остави без дух и идентичност.</p> <p>Мефистофелската тема обаче ни се предлага всеки ден, незабележимо<span style="font-family:times new roman">,</span> на час по лъжичка<span style="font-family:times new roman">, </span>през медията и затова не усещаме сериозността на избора, който трябва да направим. Да не говорим, че за мнозина той вече е направен вместо тях. Глобализмът и транссексуалността, налагани от либералите<span style="font-family:times new roman">,</span> целят именно това<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>унищожение първо на родовата памет, чувството, че исторически принадлежиш по кръв на даден народ и неговата история, а от там и на паметта въобще. И удар по антропологията, унищожение на човешкия образ, историята на собствената ти идентичност на човек<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>мъж или жена. Когато от мъж станеш жена, а после решиш пак да станеш мъж, превръщайки се в актьор на онтологично ниво, който само сменя маските, всъщност преставаш да си човек, защото</p> <p><strong>губиш себе си и не знаеш кой точно си.</strong></p> <p>Когато свършат представлението<span style="font-family:times new roman">,</span> актьорите излизат от образ и се връщат при себе си. Само те си знаят какво им струва да се превъплъщават в чужд човек и колко трудно е да пазят вътрешно равновесие и цялост на идентичността си<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>говоря за призваните. Впрочем голяма част от тях са нещастни във вътрешния си истински свят, според мен именно защото често им се налага да го напускат, да бъдат други и да забавляват другите. Светът навън ги опустошава.</p> <p>Възражението срещу диктатурата на хомосексуализма единствено от морализаторска гледна точка е плитко<span style="font-family:times new roman"> </span>и не много убедително, какъвто е морализмът въобще<span style="font-family:times new roman">. </span>Имам предвид морализма, оставен сам на себе си, без религиозни основи и християнска свобода отгоре<span style="font-family:times new roman">. </span>От християнска гледна точка похотта е грях, независимо дали става дума за хетеросексуалните, но промискуитетни хора<span style="font-family:times new roman">,</span> или за хомосексуалните, които твърдят, че са открили любовта. И в двата случая</p> <p><strong>похотта е разрушителна</strong></p> <p>и води до вътрешно обезобразяване и опустошаване на душата. Възражението срещу хомосексуалността и налагането й като норма от либерализма е възражение срещу загубата на човешката идентичност. Срещу обезобразяването на човешкия образ, като накърняване на самото естество на живота, а според християнството и на неговия източник<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>Бог, Който е Личност, а не безжизнена абстракция или идея за отвлечено добро.</p> <p><strong>Възражението е срещу цялостното обезобразяване на човешката и божествена структура на живота.</strong></p> <p>Пошлостта и кичът са само външните признаци на дълбоката изопаченост на човека и неговата тайна. Педерастията винаги е кичозна в своята манифестация. В дълбочина обаче хомосексуализмът е трагичен и християните трябва да се молят за хората, които носят тежестта на това изпитание. Друг е въпросът за превръщането му в норма.&nbsp; Това не може да се приеме с усмивка и аплодисменти, както им се иска на либералите. Реакцията <span style="font-family:times new roman">&bdquo;</span>срещу&rdquo; е задължителна и дори е дълг на Църквата и на всеки, който нарича себе си християнин. Легализацията на греха е един от белезите на настъпилия ад. Хомо<span style="font-family:times new roman">-</span>, метро<span style="font-family:times new roman">-</span>, транс<span style="font-family:times new roman">-</span> и прочее сексуалности, които днешната култура налага като модел на поведение<span style="font-family:times new roman">,</span> не са нищо друго освен отнемане на човечността. Това няма нищо общо с идеалистичната ни представа за западната демокрация, каквато имахме преди трийсет, двайсет, че и петнадесет години. Диктатурата на пазара не е по-добра от диктатурата на пролетарията.&nbsp;Днешната пълзяща либерална хегемония,&nbsp;идваща предимно от Щатите и много напомняща по идеология света на Хъксли<span style="font-family:times new roman">,&nbsp;</span></p> <p><strong>обещава на хората да им отнеме човешкото, за да ги направи свръхчовеци.</strong></p> <p>Мечтата на всички е да заприличат на Дейвид и Виктория Бекъм (впрочем с няколко корекции Виктория спокойно би могла да бъде Дейвид и обратното). Цялата политика и култура на днешния западен свят е да внуши на всичко живо, че това е успешният човешки модел, пример за подражание. Онези, които противопоставят този модел на онзи, който помним от комунизма<span style="font-family:times new roman">,</span> бъркат<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>и двата модела не стават и са за боклука. Това, че комунизмът рухна, не означава, че западната демокрация е победила. Напротив<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>днес тя руинира пред очите ни и изглежда, че никой не може да направи нищо. Днешната опасност идва не от Москва, а от Вашингтон.</p> <p><strong>Либералната диктатура е опасна сега, а не Русия на Путин, </strong></p> <p>опитваща се просто да запази някакво достойнство, а чрез Църквата си и някакви ценности. Бъркат онези, които виждат само повърхностния, идеологически пласт на тези неща. Слепи са за дълбочината, а отвращението и истинския потрес, което православието всява в либералите<span style="font-family:times new roman">,</span> си заслужава цяло изследване<span style="font-family:times new roman"> &ndash; &bdquo;</span>Името ми е легион!&rdquo;<span style="font-family:times new roman">.</span></p> <p>Разбира се, че не идеализирам нито Путин, нито Русия, в която впрочем бих отишъл само по крайна необходимост. В Чечения руските войници също избиваха невинни деца и жени, но тогава Америка потупваше руснаците по рамото и ги наричаше партньор в борбата срещу тероризма. Да съдиш настоящето по това, което си запомнил от миналото обаче<span style="font-family:times new roman">,</span> понякога може да те вкара в сериозна грешка. В Украйна всичко започна от Щатите и те носят най-голямата вина за днешната криза там. Виновна е и Европа, че им поддаква и продължава да казва на черното бяло и с безучастен поглед да гледа как украинските власти, които ще присъединяват Украйна към ЕС<span style="font-family:times new roman">,</span></p> <p><strong>извършват военни престъпления.</strong></p> <p>Но под повърхността на тази явна несправедливост има и нещо друго<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>потресът от модела на живот, който се опитват да ни наложат и който описах по-горе. Този инстинкт трябва да бъде чут. Това, че днес у нас го изразяват хора с леви убеждения или традиционно симпатизиращи на Русия<span style="font-family:times new roman">,</span> не трябва да пречи на онези с десни, антикомунистически възгледи и хора, които имат памет за злото на комунизма<span style="font-family:times new roman">,</span> да си отворят ушите, очите и ума и да чуят, видят и разберат какво се случва. Най-лесно е сами да си слагаме барикадите и сами да си определяме от коя страна се намираме, но животът винаги е по-сложен, а усещането, че си в комфортна интелектуална позиция<span style="font-family:times new roman">,</span> е първото предупреждение, че си минал в територията на неизбежната глупост.</p>

Коментари

  • Яворе,а като минеш в неизбежната глупост и продължиш нататък,как се казва?!

    24 Авг 2014 1:26ч.

    .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Явор

    24 Авг 2014 1:29ч.

    Дачков, ти луд ли си?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лили

    24 Авг 2014 1:29ч.

    Чудесен анализ на Епохата на Водолея. Какво ли има още да видим, страхувам се, че ние, с трезвите глави, сме безсилни пред лъжата и манипулацията, които са в основата на всяко зло. Вчера в разговор с иначе образована доста по-възрастна позната с десни убеждения се опитах да изразя подобно мнение за украинските злощастни събития. Почти ме напсува и побягна. В този момент с 20 години закъснение схванах значението на понятието \&quot;сини комунисти\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И все пак–

    24 Авг 2014 1:34ч.

    един добър \&quot;поглед\&quot; ,равносметка и анализ! Поздравления!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • smb

    24 Авг 2014 1:39ч.

    Браво Дачков!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Milena Miteva

    24 Авг 2014 1:46ч.

    Много хубав коментар,за съжаление не са много хората,които споделят това мнение!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • threat multiplier

    24 Авг 2014 1:48ч.

    Манджа с грозде, което е едва ли не задължение на съвременните журналисти - да турят от всичко, да засилят краските, да направят авторски прочит. Но не е валиден похват за сериозен анализ. И след като анализа не е сериозен, няма какво да му се коментира.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ели

    24 Авг 2014 2:05ч.

    „…хора, които имат памет за злото на комунизма…”. Сега ли се сетихте за това? Къде останаха приказките, включително и в този сайт, „стига с този антикомунизъм”, „пещерен антикомунизъм” ,”какво от това, че този или онзи е бил комунист, хората имат право да се променят” и пр. и пр.? Разбрахте ли сега защо у нас, а предполагам и в другите соц.страни се прави всичко възможно да се забрави комунизма? Само ние, които сме го преживели знаем какво е, ние можем да го съзрем, когато се задава вече по целия свят, вече от запад и с друго име, но със същите прийоми. Унищожаването на духовността на човека, изтикването на преден план най-ниските му страсти, унищожаването на родовата памет, принадлежността му, всичко това е залегнало в едни Протоколи, писани преди повече от 100 години и които се мъчат да вкарат в теорията на конспирацията. Но е необходимо само да се прочетат , за да се види, че няма никаква конспирация.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нерадостното днес

    24 Авг 2014 2:38ч.

    Олдъс Хъксли описва наистина света, в който искат да ни натикат да живеем. В този свят с помощта на науката се прави опит да се унищожи човешката същност, да се изврати човешката природа, за да може управляващият олигархичен елит да има пълен контрол над зомбирани физиологични единици, загубили напълно правото на своя идентичност. Политиката за натрапване на хомосексуализма не е нищо повече от експериментална манифестация на това колко пластична е човешката природа и колко лесно човешките същества могат да бъдат манипулирани. Индуцирането на хомосексуализъм е напълно възможно и се прави от много години с методите на неврологията, психолингвистиката, оперантното кондициониране и пр. С подобни методи се манипулират и различни други промени в човешкия характер, за да се докаже, че човешката идентичност е безкрайно пластична и дори според някои от т.нар. учени, тя буквално липсва. Както Хъксли, така и Оруел, а и Евгений Замятин, преди тях, предусещат този \&quot;нов свят\&quot; на ужаси и фактически край на човечеството. А ето как Макс Вебер вижда последните хора, на които е съдено да живеят в това нерадостно бъдеще: \&quot;Специалисти без дух, сенсуалисти без сърце; тази нищета си представя, че е достигнала равнище на цивилизация, което не е било достигано никога преди\&quot;. Не е ли това, което почти имаме в днешно време? Но именно тази безнадежност ни е пратена, за да разберем, че без Бог, човек е наистина обречен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цаката

    24 Авг 2014 3:03ч.

    Полезно четиво е предложил авторът. Естествено е троловете да гъгнат мерзопакост, платена гад.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    24 Авг 2014 3:06ч.

    Много правдив и точен коментар на Дачков, особено на фона на или изпростялото, или снобски излиберастялото българското публично пространство. Поздравления! Изключително важно е предпоследното изречение, но надали пещерните русофоби могат да вдянат въобще, че светът е друг, много, много по-различен от закостенелите им представи от късната 89-та...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • потрес

    24 Авг 2014 3:21ч.

    Бах мама му! Абе, тоя върл антикомунист, чието прадаване \&quot;Гласове\&quot; очаквахме някога с нетърпение, тоя ли е писал горното? Невъзможно! Абе, голям пазар се вихри навсякъде - купуват се депутаати, цигаин, журналисти, бивши сини активисти, бивши антикомунисти! Какво сатва бе, хор? Тоя на снимката ми говори, че Сталин осбоводил Европа! Ега ти освобождението! И нас ли \&quot;освободи\&quot; през 1944 г. Червената армия бе, нещастнико? Ти \&quot;освобождение\&quot; ли наричаш кървавия, престъпен и античовешки комунистически режим бе, мерзавецо? Ами, нали Хитлер нападна СССР, защото, червен Яворе, Сталин беше готов да нападне не само Германия, а цяла Европа и това е щяло да стане всеки момент! На границата с Германия са били струпани още от месец май 1941 г. повече от милион въоръжени до зъби съветски войски, близо 4 5000 танка, 37000 бойни самолета, 6 военни болници, оборудвани по последна дума на медицинската техника, особено хирургиите им, един милион и половина шинели, ботуши и войнишки обувки, 250 000 гаубици, 150 000 парашута и т.н. Така че червен Яворе, истината за Втората световна война вече е ясна! Само че, ти като си чел тази истина, явно си бил пиян, при това - много пиян. Да, най-големият изверг в света и военнопрестъпник Сталин, спаси Европа от един друг изверг и военнопрестъпник, който обаче, в сравнение с него, е просто агънце! А обсадата на Ленинград, червен Яворе, е резултата от чудовищните грешки и недомислия на сталинските военни \&quot;стартези\&quot;, и най-вече на чудовищния военнопрестъпник и престъпник срещу човечеството - Жуков! Впрочем, да си се замислял, червен Яворе, защо Сталин не е имал план нито за отбрана, нито за отстъпление? И това е било причината за невижданото, непознато дотогава във военната идстория поражение, което понася Червената армия! Нямали са план за отбрана, Яворе, имали са само за нападение! Просто са били готови да премажат Европа! Ние паднахме в комунистическото робство, но добре поне, че Западна Европа беше спасена от чурвената чума! Между която и кафявата, разликата е само в цвета на рубашките, нали Яворе! И доктрините им, и знамената им са еднакви!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Потрес

    24 Авг 2014 3:40ч.

    Мисля, че си завършен олигофрен!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ошашавен

    24 Авг 2014 3:42ч.

    Да вкараш във война Русия и Украйна, да изкопаеш пропаст между два братски славянски народа си е престъпление, както и да го гледаме. Пита се кой е първопрестъпникът. Струва ми се, че г-н Дачков - умен човек и достоен журналист, в дадения случай е много пристрастен и поради това,заблуден. Случват се такива неща, човешко е.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • a

    24 Авг 2014 3:52ч.

    Яворе, все още ви друса голяма наивност, все още има да се дивите на Антихриста от Запад!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • J. Herbs

    24 Авг 2014 4:18ч.

    Който има нетленен разум в главата си, разбира за тези \&quot;неща\&quot;, без да чака ЯД да му \&quot;светнат\&quot;, като му опре яйцето до ...! А който има само тленен мозък, в който е изтрит всякакъв разум и реагира като \&quot;кучето на Павлов\&quot;, щом прочете или чуе нещо различно от \&quot;обясненото\&quot; от гурото, реагира като \&quot;критиците\&quot; му. Такива идиоти с изтрит разум, като \&quot;критиците\&quot;, формира всяка идеализация на какъвто и да е обществен строй, без разлика на името и \&quot;целите\&quot; му! И християнството в подобна роля е унищожило милиони, както и исляма или протестанството от религиите, а от обществените строеве робовладелството, феодализма, капитализма, комунизма и сега пазарната демокрация правят СЪЩОТО, без никаква разлика, в смисъл за едни да има, а за други - да го духат или да си ... ! Но да не пропуснем и казаното от Пол Робъртс, министъра на финансите на САЩ от правителството на Р. Рейган, за проституиращите медии! Те са глашатаите на разбойниците! Да не се забравя!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • савант

    24 Авг 2014 4:39ч.

    Уважаеми г-н Дачков, това, което Б. Караджов предвижда като бъдещи събития, безспорно е така, ала ще се състои под друга конфигурация и при други условия ! Освен това греши годините ! А за да се превърне в действителни събития, е по-добре никой да не научава подробности !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Антон Йорданов

    24 Авг 2014 4:43ч.

    Поздравления за Явор Дачков!Не го познавам лично, но с възхищение бих му стиснал ръката за тази статия. Поклон! Бъди здрав Яворе и продължавай! Абсолютно верен, проникновен, възхитителен коментар. А всички тези, които плюете и манипулирате, сте просто безсилни пред истината и много, много жалки. Дано Бог ви прости простотията и злобата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • савант

    24 Авг 2014 4:45ч.

    Освен това бъркате някои факти от Историята. Припомнете си Уайнбъргър преди години по времето на Рони Рейгън.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • савант

    24 Авг 2014 4:50ч.

    Но, да, прав сте. Ако си припомним съветите на бай Илия Минев и неговото отношение спрямо Щатите... Има върху какво да се замислим.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Явор е по-нормален и човек от всички маймуни, дето пишат тук!

    24 Авг 2014 5:13ч.

    Само промити мозъци с американска пропаганда може да разсъждават, че Дачков е луд!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    24 Авг 2014 5:14ч.

    Когато си приел унизителната роля да бъдеш трол, предполага се, че ти липсват интелигентност и култура, те предполагат някакво самоуважение.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    24 Авг 2014 5:21ч.

    Един интересен пример илюстриращ злото на комунизма е дал известният български режисьор Теди Москов. В интервю под заглавието Властта се бои от умните, Теди Москов казва: При социализма от мраморните римски статуи в античния театър в Пловдив добивахме негасена вар.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чета Туй Онуй

    24 Авг 2014 5:35ч.

    http://www.ej.ru/?a=note&amp;id=25881 Винаги е добре да чуем различни мнения, не ли ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • симеон

    24 Авг 2014 5:45ч.

    Яворе, ти си гей. Добре дошъл при нас, приеми природата си и ела заедно да се подиграваме на хетеро кича. Путин е нашата икона.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ДЯСНОТО Е КРИПТОФАШИЗЪМ

    24 Авг 2014 5:47ч.

    Дачков плюе либерализма, според вижданията за пропаганда на десните - олигархичните - консерватори кичещи се с православието и или други религии. Консерватизмът е политическа доктрина, възникнала след големите обществени сътресения в Европа, предизвикани от Френската революция с последвалите Наполеонови войни. Намира концентриран геополитически израз в решенията на Виенския конгрес, закрепващ посредством сключения Свещен съюз, политическата философия на предишното статукво. Консерватизмът обединява всички, които се противопоставят на революцията и „модернизацията на обществените отношения“ и по същество защитава традиционните аристократични и монархически ценности от епохата на Просвещението отпреди т.нар. Велика Френска революция. Либерализма, който не се харесва на егоистите - десните, олигархията, е истинският либерализъм. Фалшивият либерализъм на капиталистите и неоконсерваторите, е пропаганда и цел като тази на Алън Дълес, тя е тази на Алън Дълес. Началото на 20 век предвещава опасности за либерализма. Първата световна война се оказва предизвикателство за либералните демокрации, въпреки че те успяват да победят диктаторските държави от Централните сили. Войната ускорява колапса на по-старите форми на управление, включително империите и династиите. До края на войната броят на републиките в Европа достига 13, като през 1914 те са само 3. Това явление става най-отчетливо в Русия. Преди войната да започне руската монархия се олюлява заради военните загуби, нанесени от Япония, и политическите борби с кадетите — млад либерален блок в Думата. Изправен пред огромен дефицит в стоките от първа необходимост, както и масови бунтове в началото на 1917 година, цар Николай II абдикира през март. За разлика от много от своите конкуренти и предшественици, либералите не се стремят към конформизъм и хомогенност, както много хора мислят. Техните усилия са по-скоро насочени към установяването на главна рамка, която да хармонизира и минимизира конфликтиращите гледни точки, но същевременно да позволи на тези гледни точки да съществуват и да се обогатяват. Консерватизма и неолиберализма, е добре прикрит сатанизъм. Фашизма е дреха на консерватизма, а консерватизма е тяло на олигархията, а олигархията е сложена от князът на светът.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Марадона

    24 Авг 2014 6:18ч.

    Не вярвам на скандала Дачков-Костов!Тези двамцата са от едно котило.Просто по различно време са активирани от голямата страна.Какъв Сталин какво православие?Сталин е известен с това ,че е бил монах, който за разлика от апостол Павел се обръща срещу църквата за да защитава идеалите на ереста наречена комунизъм.Ако отидете на гробищата при рилската обител ще видите следните надписи!-Роден еди кога си, починал 1944.Това което аз мога да посоча като факт е, че годишно в Америка 1000000 души приемат православието,но не руското,а гръцкото такова,така че за какъв упадък говорим -напротив има опомняне на хората за ценности като Бог, семейство и родина.Липсата на приятели по чашка които да излъчват свобода, ражда такива малоумни текстове лишени от всякаква фактология.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ААА

    24 Авг 2014 6:19ч.

    Малиииииииииии - с тази статия Дачков е докарал на бая народ срив на нервната система. Днес в тубата изгледах доста клипчета на Джен Псаки - тази наистина чупи глупомера отвсякъде. Като сложим до нея и ФЪКтория НУЛАнд - на трезвомислещите им става ясно какъв е потенциала на ФАЩ. Защо се изненадваме тогава на кашата която забъркаха в Украйна? Сега им предстои да научат по трудния начин, че Русия на започва войни, тя ги завършва - в Париж, в Берлин ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Евгени

    24 Авг 2014 6:32ч.

    Че трябва да се изобличава лицемерието на Запада и духовното му падение, и слабоумието на неговата върхушка от интелектуалци, трябва. Ама айде да не вклиняваме религията и особено руската църква, че там пък мерилото ще удари други рекорди по лицемерие и падение... Значи, ако говорим за Украйна, ами какво очаквате да се случи там, където няма основа от морал. (Да, за Украйна говоря, православната, славянската.) Мутренска държава, управлявана от разни кланове на бандити и главорези, срасната престъпност с държавата, отъпял народ, за който кражбата, рекета, проституцията, всякакви издевателства са оправдани, \\\&quot;щом помагат на хората да имат работа\\\&quot;. Страна с такъв народ при първия вятър се срутва. Както и стана. Нека политолозите да обясняват какви интереси се кръстосват там, кой кого, това е странична тема. Външните влияния не са оправдание защо не си бил подготвен да им удържиш. Не съм специалист, сигурно Западът е този, който раздуха и яхна протеста на Майдана, но не Западът създаде причините му. Защо Украйна се разпадна? Защото е икономически слаба, проядена от корупция и несъстоятелна. А е такава, заради ниския морал, повсеместно приет от населението. И този нисък морал, това радушно приемане на икономика основана на мутренски отношения, си е вътрешен украински проблем. Лицемерието и падението на Запада са вторична тема към ситуацията. Важна тема са, но тема за последствията, а не за причините. (А като говорим за причините, трябва да погледнем и в собствения си двор, защото нещата са принципно същите - тъп и примитивен народ, за който герой на труда е мутрата, таксиджията, барманът, полицаят, чиновникът, а геройството е далаверата възможна за всяка от тези поприща. Та нека погледнем и изправим това първо, а после да оплакваме пропадналия Запад. Така или иначе не можем да спрем упадъка му.)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Спиноза

    24 Авг 2014 6:44ч.

    Браво на Дачков, макар че който казва истината, го осмиват. Лудите и психопатите превзеха света, колкото по-увреден - толкова по нависоко се е изкачил във властта и парите. Но както казват, дяволът винаги се разплаща със счупени глави. Опазете душите и вярата си, не съм сигурен че можем да променим света.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Todorov

    24 Авг 2014 7:42ч.

    Germanskia ministar prosto ne poznava realnpostta na pravoslavieto. federalizaciata avtomatiqno oznachava nezavisimost spored onezi koito sa federalizirami po rajoni. gorkia nemec, toj prosto si ima rabota s aziatcia i si misli che moje da stanat s evropejska tolerantnost i demokratichni, procheti zashto naciite se provaliat i shte ti svetne, glupav no dobyr po- dusha shvaba

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Руди

    24 Авг 2014 10:28ч.

    \&quot;Потрес\&quot; не е олигофрен! Кулезич е! Специалистите по новобългарски да обяснят кой е какво, моля! Без пълен член и \&quot;Й\&quot;. Що се отнася до педерастията и всякаквите и преображения(над 30 неолиберални форми се срещат в мрежата!), където е господствала, е довела до гибел. Който не вярва за Содом и Гомора, да провери за Рим и Елада. И хлапе ще види и разбере проблема с възпроизводството! И това е далеч преди да заговорим за човешката същност, за семейство и християнство. Ама не! Същата работа при Цонева - Блъсков: \&quot;- Взе ли пари? Взе! Тогава?... - Да, ама що не сте се подписали под материала?...- Щото е мое право да не подпиша. - Ми що си упражняваш правото?\&quot; Това, последното, е въпрос на лице от някакъв си правов \&quot;институт\&quot;! \&quot;Институт за развитие на публичната среда\&quot;, каквото и да развиват и завиват в него. Експерти, автори, съвести, ум и красота... И 6 милиона... За тях и други подобни. Който \&quot;развива средата\&quot; в която трябва посока, получава пари от едно място. Който не я развива натам, не получава. И хлапето би разбрало... \&quot;Ако богословиш ББ(дето нямаше умствен капацитет на лекциите ти да присъства), в новия си звезден дом комунист ще съветваш, срещу заплащане\&quot;, рече ирландската овчарка от ДКМС. \&quot;Философът\&quot; притрепери, РУМ-ът засия... Както пееха НЛО: \&quot;Не, няма проституция у нас - те просто са скучали у дома си!\&quot; А в Украйна всичко вече е кристално ясно. Само че, г-н Дачков, защо спорите с телевизори(включени на CNN)? Вие ще кажете \&quot;човек\&quot;, те ще чуят \&quot;клиент\&quot;. Вие - \&quot;душа\&quot;, те - \&quot;пепси кола\&quot; И нямат страх от Бога. Кого ще плашите с възмездие - \&quot;християнинът\&quot; Янашки ли? Или комунистът Близнакиев? За кьор софра говорим - какви вери, какви идеологии! Със здраве!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ДЯСНОТО Е КРИПТОФАШИЗЪМ

    24 Авг 2014 11:41ч.

    Християни, гордейте се с комунизма, и го усъвършенствайте. Не го корете за жертви, защото те са толкова жертви на комунизма, колкото жертвите на християнството са жертви на християнството. Възприемам комунизма и християнството като цивилизационен избор. Доброто, е цивилизационен избор. Справедливостта е цивилизационен избор. Математическата наука е цивилизационен избор. Дясното - егоизма не е цивилизационен избор. Обществото - братството, не съвкупност от егоистични личности, либертарианство, нито е вълче стадо което има елитарност, консерватизма. ТУК СМЕ НА ТАЗИ ЗЕМЯ, ЗА ДА НАМАЛИМ ЕГОИСТИЧНИТЕ СИ НАГОНИ И ДА СЕ ВСЛУШАМЕ В РАЗУМЪТ, СЪЧУВСТВИЕТО, И ПРОГРЕСА.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • антиелементарист

    24 Авг 2014 16:49ч.

    моля да спрете с това словоблудство.Прочетете хюстънският проект за унищожението на русия и руският народ и тогава сипете тези празни приказки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Prophecy

    24 Авг 2014 17:02ч.

    \&quot;От християнска гледна точка похотта е грях\&quot; ... А баба Люба Кулезич ?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Prophecy

    24 Авг 2014 17:03ч.

    \&quot;От християнска гледна точка похотта е грях\&quot; ... А баба Люба Кулезич ?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Prophecy

    24 Авг 2014 17:04ч.

    \&quot;От християнска гледна точка похотта е грях\&quot; ... А баба Люба Кулезич ?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ха-ха

    24 Авг 2014 17:10ч.

    И какво за Кулезич? Нима на такива като теб не ви харесва? П.П. Постовете с еднакво съдържание се заплащат като един.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Prophecy

    24 Авг 2014 17:19ч.

    Реплика към \&quot;ха-ха\&quot; - Ами, за Кулезич:(по Автора, но е логично да се отнася и до него самия - \&quot;похотта е разрушителна и води до вътрешно обезобразяване и опустошаване на душата\&quot;).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    24 Авг 2014 18:24ч.

    Проблемът с украинската идентичност се корени в привнесената от управляващите тези територии градска цивилизация. Руска в по-голямата част и полска в присвоената след пакта Молотов-Рибентроп Галиция. Така държавните структури, културата и налаганата ценностна система се явяват чужди за местното селско население. Конструирането на собствена украинска идентичност се базира на бит и културни характеристики оформили се извън цивилизационното пространство. Пример за това е движението на Бандера и участието му в избиването на евреите в Украйна (Бабий яр), войната срещу поляците от Армия крайова (ръководена от задграничното полско правителство в Лондон) и подкрепящото я полско население - близо 300 000 избити и естествено и срещу руснаците. В основата на идеята за независима Украйна стои убеждението, че всички около нея са врагове.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • В Европа се трепят източно православни,

    24 Авг 2014 18:26ч.

    в Украйна се води гражданска война, 300 абсолютно невинни пътници са овъглени от ракета руско производство, деца гладуват в житницата на Европ. А Путлер е невинен!! Не той започна с Крим!Не той изтребваше демонстранти със снайпери и то по време на Олимпийски игри! А вие поплювковци се упражнявате на русофилистицизъм!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Решението е голяма екскурзия тип БГ 1984

    24 Авг 2014 18:29ч.

    който се чувства руснак - в Русия. Украйна - за украинците. Европа за българите. Евразия - за русофилистиците. Точка

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    24 Авг 2014 18:33ч.

    Практиките при военните действия на бандеровците силно се различават от обичайните при една война жестокости. Обезглавявания пред строя за непокорство, изнасилване на деца пред родителите им, приковаване с пирони, свидетели (напр. полският космонавт Мирослав Хермашевски) разказват за случаи, когато деца са принуждавани да ядат от месата на убитите им родители. В това изпразнено от цивилизация пространство действията на SS части изглеждат почти хуманни. Историята на Украйна напомня по-скоро на тази на Кампучия на Пол Пот.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • #KOЙ!

    24 Авг 2014 18:37ч.

    Ей, трол, бягай ти в Украйна, #мижитурка платена!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тано Танов

    24 Авг 2014 19:18ч.

    Браво Дачков Все по често почвам да те чета.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • н.костадинова

    24 Авг 2014 20:44ч.

    Добър си Дачков! Казвай винаги какво мислиш и го обосновавай. Имаме нужда от такова перо. Перфектен изказ и богат език, което е основния проблем на повечето журналисти в България. По скоро на тези, които се мислят за такива и услужливо обслужват Простащината.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer,и да измислиш своя версия на Украинската История-скоро ще си Опроверган!!

    24 Авг 2014 20:46ч.

    от самите събития там!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дачков ,навремето сгреши,залагайки на Костов...а сега грешиш,залагайки на Путин!

    24 Авг 2014 20:53ч.

    дано след краха на Путинизма в Русия не те изоставят тези,за които работиш сега.......Хора сме, все пак.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    24 Авг 2014 21:31ч.

    Що бе, какви събития очакваш в Украйна, да се цивилизоват внезапно ли?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моника

    24 Авг 2014 23:14ч.

    Браво,г–н Дачков!По точен коментар на случващото се в Украина и коленичила Европа пред САЩ, едва ли може да се направи.Чудесен анализ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Соня К.

    24 Авг 2014 23:23ч.

    Прекрасна статия ,макар не винаги да съм съгласен с Дачков. А на троловете илитерати бих предложил още да прочетат \\\&quot;451 градуса по Фаренхайт и огънят на забравата\\\&quot; от Рей Бредбъри: „И понеже нещата станали масови, те се опростили.” Или да продължат да следват максимата на Негово Величество Винету: \\\&quot;Вие сте прости и аз съм прост, затова се разбираме.\\\&quot; ЧЕТЕНЕТО НЕ Е ВРЕДНО ЗА ВАШЕТО ЗДРАВЕ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Garibaldi

    25 Авг 2014 0:02ч.

    За да се разбере истината за едно събитие,не е достатъчно да четеш само \&quot;Работническо дело\&quot;или \&quot;Правда\&quot;.Цитирам двата вестника които преди 25 години ни информираха за всичко което става по света...Сега също много хора черпят информация само от един два вестника.Знаят ли тези които плюят Дачков колко милиарда харчи Запада за пропаганда и дезинформация....Гйобелс е бледо копие на днешните пропагандни центрове.И задачата им е не да ни информират ,а да скрият или изкривят истината.Дачков и такива като мен сме прочели много повече от два вестника.И затова виждаме събитията в Украйна по- различно от тези които не са съгласни с Дачков. Лесно е да се припява на общия хор....\&quot;Русия и Путин са лошите и виновните. Но се иска смелост да вървиш срещу течението.....и да не се изкушиш от парите на Сорос и милионите които течат към разни фондации под формата на \&quot;развитие на демокрацията\&quot;....И тези които са на ясла на подобни фондации винаги ще казват на бялото черно.Така осребряват заплатите си,.В западната пропаганда вярват около една четвърт от населението на земята.Но ни се внушава че целият свят приема западните версии и лъжи за чиста монета.Затова вместо да псувате Дачков четете повече хора....И истината ще ви направи свободни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • за пропагандните милиарди на Русия нищо не споменаваш ,о \&quot;свободни\&quot;Гарибалди!

    25 Авг 2014 0:21ч.

    .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван Домусчиев

    25 Авг 2014 0:33ч.

    Дачков много добре знае какво пише вие празни глави които го наричате олигофрен подобре прочетете за плановете на ООН,Римския клуб и САЩ пък тогава плямпайте.САЩ открито обявяват-от кризата ще излезем само с война.Кризата която те и Римския клуб сътвориха

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван Домусчиев

    25 Авг 2014 1:04ч.

    Ей с милиардите поне си напиши името като неможеш нещо разумно. Отвори wwwepochtimes-bg.com Намери статията-Трябва ни трета световна война за да излезем от кризата пък тогава плямпай колкото си искаш.Ако прочетеш тая статия и пакхси на това мнение значи,че си загубена кауза.С глупака не се спори защото не можеш да се различиш от него.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател -2

    25 Авг 2014 1:13ч.

    Напълно съдържателна статия на г-н Дачков, поздравления! Бих искал само да оспоря неговата теза за \&quot;руския дух и героичната му заслуга Европа днес да съществува\&quot;. Да, имало е висок боен дух всред много от редиците на Червената армия, но независимо от това, при всяка планирана армейска офанзива срещу немците, в гръб на атакуващите съветски формирования винаги са се движили роти-автоматчици от войските на НКВД, чията единствена задача е била да повдигат допълнително духа на атакуващите войници, иначе казано - да разстрелват всеки отстъпващ войник! Така че, смъртта е дебнела редовия съветски войник и напред-срещу немците, и назад - срещу \&quot;своите\&quot;. А що се отнася до заслугата за освобождаване на Европа от нацистите, голяма и даже значителна роля имат съюзниците. В най-тежкия период за съветската държава-през втората половина на 1941-а, когато са унищожени и пленени от немските войски милиони съветски войници, когато е разрушена почти цялата цивилна и военна инфраструктура в европейската част на СССР, където са били основните заводи за алуминий, боеприпаси, танкове, самолети и пр. техника, от САЩ и Англия започват доставки на милиони тонове въоръжение, боеприпаси, горива, самолети, кораби, камиони, джипове, радиосвързочни средства, храни и пр. Бих искал да коригирам и изнесената информация от коментара на \&quot;потрес\&quot;: През май 1941г. на източната граница на СССР са били разположени не 1 милион съветски войници, а много повече - няколко армии от 1-ви ешелон, към западните граници от всички източни направления са пътували още няколко милиона от военни подразделения, формиращи 2-ри ешелон, а в последствие е бил готвен 3-ти ешелон. Така Сталин, създавайки огромна - над 30 милиона, най-модерно въоръжената за това време армия, е имал намерението на 6 юли 1941-а да нападне Германия, а след нея да завладее и съветизира Европа. Хитлер, предугаждайки готвения удар, за да се спаси - напада пръв две седмици по-рано с изненадващ удар по целия германо-съветски фронт от Балтийско до Черно море. Всичко това, а и много повече и подробно е разяснено в документалистиката на руския писател-дисидент, бивш агент на КГБ - Виктор Суворов. Много от неговите разкрития първоначално бяха отричани дълги години, но малко по малко истината за събитията преди и по време на ВСВ излиза наяве, както и признанията за нея. Пример - случаят Катин!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Garibaldi

    25 Авг 2014 1:21ч.

    Eстествено,че и Русия харчи за пропаганда.Но не в такива мащаби каквито харчи запада начело със САЩ. Ако начело на Русия сега беше безгръбначния Горбачов или пияната свиня Елцин ,то запада щеше да ги хвали,щяха да говорят как в Русия цъфти демокрацията. Но понеже Путин иска да изправи Русия отново на крака той се явява трън в очите нa САЩ и партнйорите им.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ап.Павел

    25 Авг 2014 2:08ч.

    Всеки има шанс да прогледне някога, но някои се противят до дупка. На Дачков му е дошъл реда, а на безпаричната идеологизирана сволоч може и никога да не дойде. Амин.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • kormoran

    25 Авг 2014 2:48ч.

    Честен и правдив анализ на един достоен човек и журналист! Дачков прави чест на българската журналистика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • *

    25 Авг 2014 4:20ч.

    Бившият полковник от КГБ Олег Гордиевски казва: „Руската резидентура в България е една от най-големите, не само защото Москва третира страната ви като свой „сателит“, където всичко и е позволено. А най-вече защото Путин счита България за ключов геополитически фактор на Балкааните. Резидентурата разполагаше с много пари и купуват държавници, политици, цели партии и организации“.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Руди

    25 Авг 2014 4:37ч.

    Гарибалди, нетърпимо е! Не знам колко книги си прочел, нито какви, ама все трябва да си срещал \&quot;ь\&quot; някъде! Че и някои други правописни подробности. Така, както я караш, хич не му помагаш на Йавор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • не се притеснявайте,след краха на Путинизма,Русия ще е пълноправен член на НАТО!!

    25 Авг 2014 5:17ч.

    а с Русия в НАТО-вашата \&quot;патриотична\&quot;антизападна риторика ще е досадно минало!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан

    25 Авг 2014 7:22ч.

    Няма да споря и да убеждавам, дали Дачков е прав или не. Все пак всички вие пишещи и само четящи, нямате ли усещането, че светът отива по дяволите,

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Патрачкова

    25 Авг 2014 9:42ч.

    С няколко корекции Дачков се превърна в ПУТачков.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Насрещен ход

    25 Авг 2014 16:17ч.

    Според идеолозите на либерализма установяването на глобалния свободен пазар трябваше да премахне бедността, вишата и низшата класа да изчезнат и да остане една голяма средна класа. Какво става? Средната класа се стопи, 1-2% свръх богати и всичко останало пълна мизерия. Кой излезе прав? Дедо Маркс! Никой да не забравя , че именно капитализма създаде робовладелски общества в карибския басейн, южните щати на САЩ и латифундиите в Латинска Америка. Така че загуби ли Русия ще се събудим в свят на кастово полуробовладелско общество контролирано чрез телевизия , глад и бандитизъм от типа на десен сектор и ислямски джихадизъм. Бог да бди над витязите на Новорусия!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Насрещен ход

    25 Авг 2014 16:29ч.

    Според идеолозите на либерализма установяването на глобалния свободен пазар трябваше да премахне бедността, вишата и низшата класа да изчезнат и да остане една голяма средна класа. Какво става? Средната класа се стопи, 1-2% свръх богати и всичко останало пълна мизерия. Кой излезе прав? Дедо Маркс! Никой да не забравя , че именно капитализма създаде робовладелски общества в карибския басейн, южните щати на САЩ и латифундиите в Латинска Америка. Така че загуби ли Русия ще се събудим в свят на кастово полуробовладелско общество контролирано чрез телевизия , глад и бандитизъм от типа на десен сектор и ислямски джихадизъм. Бог да бди над витязите на Новорусия!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво, г-н Дачков!

    25 Авг 2014 18:11ч.

    Най-сетне един задълбочен, искрен и страстен коментар на случващата се с други славяни трагедия. На тези, които сляпо вярват на американската пропаганда предлагам да видят филма на russia today (телевизионен канал, излъчващ от Лондон и обслужван от британски журналисти): http://doc.rt.com/filmy/ukraina-bezhenci/#part-1 Ние мълчахме, когато бомбардираха сърбите, мълчим и сега, когато избиват руснаци и украинци, но нека не забравяме думите на немския пастор и философ Мартин Нимьолер \&quot;В Германия нацистите най-напред се разправиха с комунистите. Аз не се противопоставих, защото не съм комунист. После се разправиха с евреите. Пак не се възпротивих, защото не съм евреин. След това разгромиха профсъюзите. Аз не се противопоставих, защото не съм профсъюзен деец. Тогава се заеха с католиците. Не казах нищо, защото не съм католик. Накрая дойдоха за мен, и тогава вече не бяха останали хора, за да ме защитят\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво, г-н Дачков!

    25 Авг 2014 18:12ч.

    Най-сетне един задълбочен, искрен и страстен коментар на случващата се с други славяни трагедия. На тези, които сляпо вярват на американската пропаганда предлагам да видят филма на russia today (телевизионен канал, излъчващ от Лондон и обслужван от британски журналисти): http://doc.rt.com/filmy/ukraina-bezhenci/#part-1 Ние мълчахме, когато бомбардираха сърбите, мълчим и сега, когато избиват руснаци и украинци, но нека не забравяме думите на немския пастор и философ Мартин Нимьолер \&quot;В Германия нацистите най-напред се разправиха с комунистите. Аз не се противопоставих, защото не съм комунист. После се разправиха с евреите. Пак не се възпротивих, защото не съм евреин. След това разгромиха профсъюзите. Аз не се противопоставих, защото не съм профсъюзен деец. Тогава се заеха с католиците. Не казах нищо, защото не съм католик. Накрая дойдоха за мен, и тогава вече не бяха останали хора, за да ме защитят\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Атанасов

    25 Авг 2014 19:07ч.

    Напълно съм съгласен с анализа на Явор Дачков. Поздравления, г-н Дачков.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • брифинг на министъра на външните работи Сергей Лавров

    25 Авг 2014 19:17ч.

    Ето и един първоизточник за тези, които се интересуват и биха искали да чуят официалната позиция на Москва: http://russian.rt.com/article/46869

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Hans

    25 Авг 2014 19:52ч.

    Chapeau!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Prophecy

    25 Авг 2014 21:55ч.

    Ама, чак пък ВСИЧКИ мигом да са забравили \&quot;историята\&quot; с баба Люба Кулезич` и(по Автора, но е логично да се отнася и до него самия - \\\&quot;похотта е разрушителна и води до вътрешно обезобразяване и опустошаване на душата\\\&quot;)....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Потребител на демагогски изцепки

    25 Авг 2014 22:56ч.

    \&quot;Разбира се, че не идеализирам нито Путин, нито Русия, в която впрочем бих отишъл само по крайна необходимост.\&quot; Евала Дачков, изби рибата с този лаф! А в омразната Америка би ли отишъл?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mr X

    25 Авг 2014 23:06ч.

    Обичам Америка,но истината ми е по-скъпа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Re:Чета Туй Онуй

    26 Авг 2014 2:50ч.

    Подрабинек, Александр Пинхосович ... странна работа - процентът на богоизбрания народ зашкалва сред руските опозиционери... същото и сред руските олигарси... същото и сред украинските олигарси

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ММ

    26 Авг 2014 4:00ч.

    Обидно е за нормален човек да коментира статията...Но едно е ясно-лицето Дачков срам за същество наречено човек!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • *

    26 Авг 2014 4:05ч.

    \&quot;Активното и повсеместно пропагандиране на руската политика, особено с посредничеството на български политически и икономически субекти и медии, или недържавни организации е явна информационна война, подкопаваща интегритета на институциите и държавността и атакува директно националните демократични ценности, дух и воля\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ПУХ

    26 Авг 2014 6:32ч.

    Авторът на \&quot;Градът на слънцето\&quot; Томазо Кампанела (монах осъден от инквизицията и излежал 27 години в затвора - МАНДЕЛА!?), което го нарежда сред великите писатели утописти. В този трактат той излага възгледите си за една идеална и справедлива държава, където всички хора са равни и където частната собственост и парите са премахнати. С това той се явява един от създателите на утопическия социализъм заедно с Томас Мор. Томас Малтус През 1798 Малтус публикува своето \&quot;Есе за законите на населението”. Според него, ако не се ограничи, човечеството върви към демографска катастрофа, защото населението се увеличава в геометрична прогресия, докато средствата за изхранването му - в аритметична. Според него това, което държи населението под контрол са нещастия (войни, епидемии, глад и болести), морални ограничения и поквара (към които той включва убийства, предпазване от забременяване и хомосексуалност). Икономическото учение развиващо неговите теории се нарича малтусианство. През 19-ти век концепциите на Малтус получават широко признание, но по-късно става ясно, че при съставянето им той не взема пред вид техническото и икономическо развитие на човечеството, което позволява не само изхранването на много по-голям брой хора през 20-ти век, отколкото той предсказва, че ще е възможно, но и до икономически просперитет и благоденствие, немислими по негово време. И позабравеният (най-вече у нас) Карл Маркс, но добре приложен във възможно най-изкривен вид в бленуваното западно общество...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Група съветски учени

    26 Авг 2014 7:33ч.

    http://www.marginalia.bg/analizi/agresivnoto-nevezhestvo-ubiva-tehnologiya-na-propagandata/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до глупака, който си е сложил звезда на челото

    26 Авг 2014 15:26ч.

    \&quot;Сумата от 6 250 970 лева са налели чужди фондации в организации, управлявани от видни представители на протестите по софийските улици\&quot; - тези парички ли имаш пред вид?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до комунизина, наричащ другите олигофрени

    26 Авг 2014 20:38ч.

    Комунизино, комунизино, с ръждясалите сърпове и чукове в чугунената ти кратуна! Цели 15 години Сталин се въоръжава и се готви за нахлуване в Европа, за да я \&quot;освободи\&quot; от капиталистическото робство, и за я завладее, като наложи и на Запад мракобесния и античовешки социализъм! Това е положевието, комунизино! И все пак, ако не те гони много склерозата, защото, със сигурност си беловлас БКП - активист, или син на някой комунистически терорист и убиец, та, ако не те гони склерозата, можеш ли да ми отговориш, защо Сталин не е имал план нито за отбрана, нито за отстъпление? Нали отричат да са готвели агресия в Европа? А Жуков е углавен вонен престъпник! След чутовния разгром на Червената армия в първите дни на вайната, този изверг, вместо отстъпление, издава заповеди за нападение, което досъсипва и без това обезкървената сталинова армия на Западния фронт! На третия ден от започването на военните действия, в немски плен се намират повече от 450 000 съветски войници, заедно с командирите им! Повечето от тях са се предали доброволно! И сега Путин се готви да ни \&quot;освобождава\&quot; ама ние не искаме! Пък и няма да му позволят! 2014 г. не е 1941г.!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чедомир

    26 Авг 2014 23:45ч.

    Поздравления,г-н Дачков!Интересно,че изводите до които стигаме 25 години след промените,можем да открием в две неща ,писани почти по едно и също време от хора с подобни съдби-в Харвардската реч на Алекгандър Солженицин от 1978 и Писмото на Георги Марков до Димитър Бочев от 1977година.Уверявам ви,има над какво да се замисли човек.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чедомир

    27 Авг 2014 1:18ч.

    Благодаря за припомнянето. За Марков се бях сетил и забравих да го публикувам. Ще го пуснем в сайта:)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Антикомунист

    27 Авг 2014 21:13ч.

    Браво Дачков!Сега е време христианските ценности да бъдат защитавани и разпространявани сред потъналото в блатото на злото извратено общество!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • стар работник

    28 Авг 2014 0:24ч.

    Браво Яворе!. Погледът ти върху реалността е толкова точен, че няма какво по-вече да се добави. Поздрави.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво!

    28 Авг 2014 22:45ч.

    Много смислени разсъждения.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • VILI

    12 Sep 2014 6:09ч.

    Niakoi ot chitatelite kazvat,che Dachkov e lyd.Savsem ne e lyd! Toi prosto e obiknoven PRODAJNIK!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи