Нямате ли, госпожо, чувство за срам? – отворено писмо до Кристалина Георгиева

Нямате ли, госпожо, чувство за срам? – отворено писмо до Кристалина Георгиева
Това са въпросите (в превод на български), които в понеделник сутринта изпратих (на английски) на кандидата за генерален секретар на ООН Кристалина Георгиева по повод неофициалната дискусия с нея в Общото събрание същия ден. Тъй като не съм получил отговор или друга реакция от г-жа Георгиева, ето ги под формата на „отворено писмо“. Разпратих ги за сведение и на други журналисти от разни страни, акредитирани в ООН.

 

 

 

Първите въпроси се отнасят до статията във в. “Файненшъл Таймс“ от миналия петък (30 септември 2016 г.) – „Тласната от Германия, еврокомисар Георгиева се хвърля в битката за генерален секретар на ООН.“

 

1. „ФТ“ твърди, че ви тласка Германия, т.е. Ангела Меркел и ЕНП. А по думите на българския депутат от коалицията, която Ви номинира, Димитър Делчев от РБ, „Кристалина Георгиева като десен кандидат е добра за нас... ООН трябва да се ръководи от десен човек, с дясно мислене“.

 

Как се отнася Вашето партийно дясно мислене в стила на Студената война към ООН? Смятате ли например да поддържате винаги САЩ срещу Русия и Китай, когато имат противоречия? Ще бъдат ли приоритетни за Вас страните с десни правителства? Ще поставите ли Международния пакт за граждански и политически права над Международния пакт за икономически, социални и културни права? 

 

Европейската десница е за остеритет и приватизация. Планирате ли да въведете остеритет по отношение на Секретариата на ООН или на социалните програми? Имате ли план да приватизирате активи на ООН като Обединения пенсионен фонд на служителите? От сградата на Секретариата по проект на Льо Корбюзие би излязло страхотно казино с марина. Това ли имахте предвид, когато казахте на „ФТ“, че „подобреният мениджмънт на ООН може да освободи до 1 млрд. долара за допълнителна помощ“? 

 

Ако отричате, че сте „десен кандидат“, „парашутиран, за да избута социалистическия съперник г-н Гутериш (според „ФТ“), може би пък г-жа Меркел просто е искала да се отърве от Вас в Еврокомисията? По каква причина? Дали случайно не е свързано с неотдавнашната инициатива на Европейския инвестиционен фонд, облагодетелстваща българската Сибанк? 

 

Или пък г-жа Меркел просто иска да Ви използва, за да превърне Германия във велика сила в ООН и да замени двете сегашни европейски регионални групи с единния ЕС? Да анулира резултатите от Втората световна война? 

 

Ако пък г-жа Меркел изобщо не Ви е тласкала и „ФТ“ са се объркали, тогава кой в края на краищата изви ръцете на премиера Борисов да Ви номинира? 

 

В българските медии има съобщения, че Вие сте го заплашили да му изпратите проверка от ОЛАФ, Европейската служба за борба с измамите? Да разследва кое от многобройните твърдения за нарушения на г-н Борисов? 

 

Преди няколко дни руски медии съобщиха, а българските казионни медии си направиха оглушки, че премиерът Борисов бил поискал подкуп от 50 милиона долара от чужда банка срещу придобиването на БТК. 

 

Редовно ли пращате ОЛАФ или блокирате еврофондове, за да си разчиствате сметките с политически конкуренти? 

 

Или ако г-н Борисов Ви е парашутирал по своя воля, защо толкова късно? 

 

2. На въпроса на „ФТ“ от кой предишен ГС на ООН се възхищавате, споменавате Кофи Анан – „който също се включи в състезанието много късно“. 

 

Преди да се включи „много късно“, Кофи Анан прекара почти целия си живот в ООН, беше заместик генерален секретар две години преди да бъде номиниран. Вие сте външен човек в ООН, в многостранната дипломация, в разрешаването на конфликти. 

 

Преди няколко години заменихте Румяна Желева като еврокомисар след провала й на препитването в Европарламента. Лесна работа – знаете английски, имате международен опит, пък и мястото така и така бе запазено за България. 

 

Защо настоявате да изиграете ролята на Желева в ООН – на аутсайдер в състезание с няколко изтъкнати действащи или доскорошни лидери на ООН, подкрепяни от постоянни членки на Съвета за сигурност? Ще помогне ли това унижение на кариерното Ви развитие? 

 

3. Според „ФТ“ „притисната по въпроси като Сирия, г-жа Георгиева подчерта нуждата да се отделя повече внимание не недържавни групи като "Боко Харам" и ИДИЛ... Преди такива въоръжени групи се сражаваха до момента, в който завземат властта и сами станат легитимни, и след това идват в Ню Йорк и говорят в ООН“, каза г-жа Георгиева.“ 

 

Когато казахте това пред „ФТ“, знаехте ли кои точно са страните в сирийската гражданска война? Следите ли новините от Сирия? Наистина ли искахте да кажете, че в даден момент "Боко Харам" и Даеш може да бъдат поканени в Ню Йорк да говорят пред ООН като легитимни правителства? Как, предполагате, ще стане това? 

 

На кои други подобни „недържавни групи“ може да бъде призната държавност под Вашето ръководство в ООН и какви други терористични организации може да се появят в резултат на такова разбиране? 

 

4. В ЕК отговаряте за бюджета и кадрите. Колко горе-долу похарчихте от парите на европейския данъкоплатец за тайната си 18-месечна кампания за ГС на ООН, докато отричахте, че сте кандидат? Колко часа не работихте в ЕК, а получавахте заплата на еврокомисар? 

 

Колкото до кадрите, смятате ли да прилагате в ООН същите похвати, които използвахте в кампанията си за ГС на ООН? Като например да притискате български официални лица като външния министър Митов и бившия посланик в ООН Тафров да ви развеждат по предизборни срещи из ООН, докато на думи подкрепят г-жа Бокова? Как се чувстваха другите български дипломати в Ню Йорк, постоянно търсени от медиите за информация, в тази шизофренна ситуация? 

 

Тази ли атмосфера на балкански интриги, двуличие и коварство ще подхранвате в Секретариата на ООН? Така ли ръководите и в ЕК? 

 

Категорично отрекохте, че инструкцията за очерняне на г-жа Бокова в социалните медии, изтекла в българските медии преди седмици, е работа на кабинета Ви в Брюксел. Но как ще обясните факта, че действителната кампания за очернянето й, водена от десни български блогъри и други интелектуалци, политици и дипломати, буквално следваше тази инструкция? Не мислите ли, че тук има твърде много se non è vero, è ben trovato? [ит. „Ако не е истина, добре е измислено“]

 

Накрая, Вие толкова пъти отрекохте, че сте кандидат за ГС на ООН – кой би приел отричането Ви за чиста монета? 

 

Брюкселският Ви кабинет заяви, че отпускът Ви няма да навреди на работата на ЕК. Ако, както мнозина си мислят, тази седмица бъдете „обезкуражена“ от някои постоянни членове на СС, ще се върнете ли в ЕК, където се справят така добре без Вас? С немощния президент, когото изоставихте болен и в нужда от помощ, в ЕК, която зарязахте в часа, в който ЕС се разпада, южните страни затъват в стопанско тресавище, по-лошо и от Голямата депресия, а северните пък гласуват да напуснат Съюза, ЕНП губи сила и изглежда, че популисткита партии на протеста ще я съборят от власт в най-близко бъдеще и по целия континент?  

 

Или планирате да се кандидатирате за някой висок пост извън ЕС? Може би сте чули предложенията на много българи в социалните медии – да се кандидатирате да смените Хилари Клинтън, папата или Далай Лама? Как преживявате факта, че поне 80% от българите, съдейки по социалните медии, ви смятат за безскрупулен кариерист? 

 

5. Може би най-важният довод срещу жизнеността на кандидатурата Ви е, че бяхте вицепрезидент на ЕК, която наложи санкции срещу Русия. 

 

Още ли мислите, че санкциите бяха оправдани, че бяха и са полезни за Европа като цяло и за постигането на политическите цели, които ЕС уж преследваше с налагането им? 

 

6. Преди време направихте много непопулярно изказване за бежанците и оправянето на българската демография и трудов пазар. Съжалявате ли за това? 

 

Защо по Ваше мнение много порядъчни, трудови, но едва свързващи двата края българи се страхуват от бежанците? Какво може да се направи да се промени отношението им? Виждате ли тук някакви „десни“ перспективи? 

 

Какви по ваше мнение са корените на сегашната бежанска криза в Европа, как оценявате текущите усилия на ООН, какво още трябва да се направи в Близкия Изток и Северна Африка за облекчаване на положението? Виждате ли тук някакви международни „десни“ перспективи? 

 

Как оценявате историческата покана на г-жа Меркел до „всички мигранти“? 

 

7. И да се върнем към „десните“ ви корени. Кой е определил кое е дясно и кое – ляво? 

 

До 1989 г. бяхте лоялен член на БКП, преподавахте марсксистка политикономия във ВИИ „Карл Маркс“, получихте разрешение от комунистическите служби да пътувате и специалирате в Лондонската икономическа школа в 987 г., най-мрачния период на Живковото управление. Български медии и депутат съобщиха, че сте била вербувана от българското разузнаване.   

 

Вашият „антикомунистически“ премиер Борисов също беше лоялен комунист, отказал да напусне партията и предпочел да напусне деполитизираното МВР, предподавал физическа подготовка във факултет „ДС“ на ВСШ на МВР, а по-късно станал гавазин на Живков като близък на семейството. 

 

Почти всички „десни“, пребоядисани политици и интелектуалци, подели кампанията за очерняне на Ирина Бокова, са с комунистически произход, учили са в СССР със стипендии или са преподавали марксизъм-ленинизъм. Наистина, ЕНП и лично г-жа Меркел имаха специално предпочитание към тези типажи, подбираха сред тях и лидерите на европейска България. 

 

Но не разбирате ли колко омразни са станали тези ренегати в очите на милионите порядъчни, трудови, но едва свързващи двата края българи? Кога мислите, че трябва да се тури край на българската гражданска война, започнала преди 98 години в пламъците на Първата световна война?  Вчера дори г-н Борисов, най-после назначил кандидат-президентката си за изборите след месец, изтъкна, че тя била партиен член до 1989 г. (и партиен секретар), и това сега за него явно е комплимент. 

 

Защо играете фалшивата „антикомунистическа“ карта срещу добросъвестния си съперник, защо кепазите изборите в ООН с тоя мухлясал, провинциален партизански позор?  

 

Нямате ли, гoспожо, чувство за срам*? 

 

––––––––––––

* “Have you, sir, no sense of decency?” – думи на американския адвокат Джоузеф Уелч към сенатора Юджийн Маккарти, инициатора на антикомунистическия лов на вещици в САЩ, в 1954 г., и за които се казва, че турили кръст на кариерата му. – б.а.

 

Ню Йорк, 3 октомври 2016 г. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Емко

    04 Окт 2016 8:55ч.

    Блестящо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдение

    04 Окт 2016 8:59ч.

    Валентин Хаджийски никъде не споменава за връзки на К. Георгиева със Сорос. Интересно е да се разбере дали В.Х. не е прочел публикуваните в "Гласове" разсъждения на Илко Семерджиев, "Политиките на Кристалина Георгиева са пряко свързани със Сорос" или обратно, прочел ги е, но счита че връзките със Сорос са нещо което не трябва да се критикува.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бутрос Анан

    04 Окт 2016 9:03ч.

    Няма. Очевидно госпожата е взела и себе си, и мисията си съвсем на сериозно и си вярва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    04 Окт 2016 9:53ч.

    Хаджийски изрежда факти, а това за Сорос са догадки. Освен това далеч не всички възприемат Сорос като образ на злото. Хаджийски се спира на безспорното.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • https://sputnik.bg/wp-content/uploads/2016/09/georgieva-soros.jpg

    04 Окт 2016 10:47ч.

    Драги ми observer, това хич не ми прилича на догадка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иванова

    04 Окт 2016 11:05ч.

    Нещата стоят така не само на високите позиции в ЕК и правителството а и по всички градове и паланки на България. В областните управи и общините работя все такива ,,антикомунисти".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    04 Окт 2016 11:21ч.

    Поръчков материал, както почти всички тук. И пълна глупост на един разпенен комуноиден идиот. "Или пък г-жа Меркел просто иска да Ви използва, за да превърне Германия във велика сила в ООН и да замени двете сегашни европейски регионални групи с единния ЕС? Да анулира резултатите от Втората световна война? ". Да, направо ще анулира резултатите от ВСВ !? "Ако, както мнозина си мислят, тази седмица бъдете „обезкуражена“ от някои постоянни членове на СС, ще се върнете ли в ЕК, където се справят така добре без Вас? " - газ пикаят ! Обаче върха беше с К.Мишев, който не виждал как американците подтискат всички останали в Мексиканския залив !?!? А не като руснаците, които донесли мир в Крим и Черно море !?!?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Безскрупулен кариерист

    04 Окт 2016 11:21ч.

    Какво тук значат някакви 80% от българите? Още ли не сте научили, че точно безскрупулните кариеристи са тези, които печелят?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Win

    04 Окт 2016 12:02ч.

    Доста злобно и безвкусно написано.Говори много за автора

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Остеритетът е майка на мизерията,

    04 Окт 2016 12:26ч.

    докато прокрастинацията ни възпитава в аристократичен дух: «Може и гладни да ходим, ала си угаждаме!…»

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • комуноиден идиот

    04 Окт 2016 13:17ч.

    КОМУНИСТЪТ Борисов напуска пожарната с чин майор, следва СТАЖ при МУТРИТЕ и след това без да завърши Генералщабна академия, с "царски" указ го правят "генерал" Единият се мисли за цар, а другият за генерал!. През периода 1985-90 г., според стилизираната му автобиография, Бойко защитава дисертация и е станал кандидат на науките, сега малък доктор, а за това се изисква т.нар. кандидатски минимум, включващ и изпит по чужд език. А Бойко не знае чужд език. А и къде са НАУЧНИТЕ трудове на ДОКТОР Бойко? Да прочетем и научим нещо и ние, които сме без титли...Да си го кажем направо - ДОКТОР Бойко Методиев Борисов е неук. Почти цяла България говори като него: ще биемЕ, можемЕ да си го позволимЕ, а и да ви го нач у камЕ, докато ви грабимЕ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • idi

    04 Окт 2016 13:18ч.

    Елементарен поръчков материал. Повечето от въпросите могат да бъдат зададени и на Бокова

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Rhapsody of fire

    04 Окт 2016 13:21ч.

    Този е пълен нещастник и не знам за какво се мъчи да живее точно в Ню Йорк, а не в северна азия. Аз отговарям на основните му споре мен въпроси. Смятате ли например да поддържате винаги САЩ срещу Русия и Китай, когато имат противоречия? -ДА Ще бъдат ли приоритетни за Вас страните с десни правителства? ДА Ще поставите ли Международния пакт за граждански и политически права над Международния пакт за икономически, социални и културни права? ДА Европейската десница е за остеритет и приватизация. Планирате ли да въведете остеритет по отношение на Секретариата на ООН или на социалните програми? ДА Имате ли план да приватизирате активи на ООН като Обединения пенсионен фонд на служителите? НЕ От сградата на Секретариата по прокт на Льо Корбюзие би излязло страхотно казино с марина. Това ли имахте предвид, когато казахте на „ФТ“, че „подобреният мениджмънт на ООН може да освободи до 1 млрд долара за допълнителна помощ“? НЕ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маги

    04 Окт 2016 14:10ч.

    С интерес ще изчакам собственоръчните отговори на г-жа Кристалина Георгиева, а не на нейни фиктивни заместници

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Иванов

    04 Окт 2016 14:59ч.

    Крикталина Гергиева е жизнерадостен простак.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пешо

    04 Окт 2016 15:00ч.

    Абе Чичо Фичо си е пич от всекъде.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вярно е!

    04 Окт 2016 15:10ч.

    Чичо Фичо е пич! Четох с удоволствие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анна Ботева

    04 Окт 2016 15:40ч.

    Браво, моето момче.!Винаги съм вярвала,че в България има и почтенни и умни хора, особенно младите.Подгответе се за много разочорования, но не се отказвайте.Дано по рядко срещате тази изкуственна и раболепна усмивка "МОДЕЛ КРИСТАЛИНА ГЕОРГИЕВА" .Много ще ви е трудно, да знаете.Пожелавам ви упоритост и търпение в неравната борба с ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПРОСТИТУТКИ , в името на измъчения български народ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • анонимен

    04 Окт 2016 16:10ч.

    м андреев да каже има ли кр георгиева картонче от дс или няма или досието е изчезнало

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 123

    04 Окт 2016 16:43ч.

    Бих се подписал под това писмо. Ненавиждам лицемерите и безкрупулните кариеристи. Не желая успех на Кристалина Георгиева.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николаев

    04 Окт 2016 18:16ч.

    В писмото се съдържат само факти, без лично мнение от автора, може би само призива да се засрами, което е невъзможно. Политическата проституция в България властва повече от две десетилетия, но тази удари всички в земята. Тя няма чест и достойнство – достатъчно е да се погледне снимката, всичко и е изписано на лицето. Ще използва политически връзки с чужди държави, много пари (не нейни), заплахи и шантажи. А колкото до Борисов – той е лесен. С данните с които разполага от Сорос /ЦРУ/ една заплаха и работата е готова! Ако за един старомоден човек се изнесат публично такива факти, би се гръмнал. Но тук никой да не си въобразява, че ще има някакъв отзвук от тази личност – само още повече агресивност, безочие, наглост и високомерие!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тоо чичо Фичо лъжи студентите в Бруклин

    04 Окт 2016 19:33ч.

    гледа да им замъкни пари като ги кара да праат евтино работи за които в Ню Юрк са плаща скъпо, той диспенсва пари от кагебето като руска пета колона в Ню Юрк, ма жена му нелито му са сърди щот оди да му духат рускинчета в Бруклин около плажа там тва аа той чичо Фичо, стар маймун от кагебето вече пенсиониран, надяваше са че ша дой баба Ира да го издърпа обратно в ООНето ама остана само с НЕ.то

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Д-р Миланова

    04 Окт 2016 19:38ч.

    Съгласна съм с Васр д-р Иванов!! От нея струи жизнерадостна простотия. Но, сигурна съм, г-жа КриСталинка няма да отговори на нито един конкретен въпрос, защото не става с кухи фрази и ганьовско жестикулиране. Дипломацията не е за всеки, а пък полтикономиката не дава добра подготовка за нея!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Tweet

    04 Окт 2016 19:38ч.

    Великолепен, Вл Хаджийски! Чета Ви всички публикации у нас - невероятно точни са всички ! Поздравления

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иванова

    04 Окт 2016 20:17ч.

    Благодаря на господин Хаджийски за интересните въпроси . Благодаря му и за прекрасната рецензия на представянето на госпожа Сталинка пред ООН. Все пак авторът е дипломат и ние които сме възмутени от подлостта и алчността на Сталинка имаме нужда от компетентно разяснение на поведението и. Въпреки, че нямам познанията на дипломат, вчера внимателно се опитах да слушам представянето на Сталинка. Толкова шаблони и глупости не бях чувала на едно място. До днес имах съмнения в моята компетентност и познания, но днес съм по-сигурна в първоначалното чувство.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Даниел Георгиев

    04 Окт 2016 20:25ч.

    Да, очевидно е, че Хаджийски няма срам: откакто Хилари припадна, а Путин открито захаресва Тръмп, комунистическият плам на Хаджийски се вспихна, безпощадно препикан от политическите реалности. Затова се насочи към безобидното и беззъбо лаладжийство, така добре инспирирано от една безсмислена тема като тази за председателството на ООН. Стигна дотам, да напопържа кандидатите на комунист. Бедни, бедни Хаджийски...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • tweet

    04 Окт 2016 20:25ч.

    Мръсните игри на Кристалина Георгиева в опита да използва международната дипломация за лични цели - http://avtorski.pogled.info/article/77714/Mrasnite-igri-na-Kristalina-Georgieva-v-opita-da-izpolzva-mezhdunarodnata-diplomatsiya-za-lichni-tseli

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • добротата

    04 Окт 2016 20:29ч.

    Тя Ви отговори: "гласът на омразата е по-шумен от този на добротата"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кърлеж

    04 Окт 2016 22:04ч.

    Това отворено писмо може да го го съчини само безродник с болен мозък като хаджийски.Нека си припомним мнението му и за Баташкото клане... http://www.mediapool.bg/zhalko-che-nyama-koi-da-izprati-na-obuchenie-i-direktora-na-nim-news134322.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СМЕХХХ

    04 Окт 2016 22:42ч.

    Всички антикомунисти, довчера членове на БКП, са най-обикновени нагаждачи и некадърници! И това трябва да се казва открито и без компромисно!!! Все е било подлоги да управляват България, ама такава напаст като сегашната - никога не е било!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • whit

    04 Окт 2016 22:50ч.

    Изразявам съгласие с мненията на win и idi, не защото имам някакви предпочитания в тази история, а защото е толкова некрасива . Но смятам, че г-н Хаджийски няма да може да получи скоро отговор на въпросите си - прекалено много са, личното отношение е изразено по много несдържан начин и прави толкова лошо впечатление, че не можах да ги дочета, а г-жа Георгиева има тези дни плътен график.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Динковски

    04 Окт 2016 23:42ч.

    И двете са чиста проба международни аферистки...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мунчо до whit

    04 Окт 2016 23:48ч.

    Човеко,виждам,че си добронамерен и от доброта или възпитание ( или пък заради нещо друго ) защитаваш win и idi , ама,моля те за два прости отговора на два мои прости въпроса : 1.Как К.Георгиева,след като бе ПАРАШУТИРАНА , ще преодолее абсолютно сигурното ВЕТО на Русия и Китай и евнтуалното на Франция ? 2.При сигурно оставане на Ирина Бокова напоста ГС на ЮНЕСКО ( каквото и да се случи по- нататък ),как К.Георгиева-като друга българка , ще бъде избрана за ГС на ООН ? МОЛЯ, за КОНКРЕТЕН и ЯСЕН ОТГОВОР . Благодаря !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Емил Димитров

    05 Окт 2016 1:46ч.

    КОНКРЕТЕН И ЯСЕН ОТГОВОР - Не желая успех на Кристалина Георгиева!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ..................

    05 Окт 2016 3:35ч.

    А аз още се чудя, как така ООН-то позволи номинирането на нов кандидат/ Георгиева без оттеглянето от държавата на първия/ Бокова. ................. Плюс, кой може да твърди, че ако Георгиева беше още в началото на съревнованието, щеше да има по-добри резултати от Бокова и изобщо, дали нямаше да е отпаднала вече. .................................................................................................... Да влезеш в маратона на последните сто метра, и да очакваш победа, значи съдиите са твои хора

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Росен

    05 Окт 2016 3:55ч.

    Значи, "decency" не означава срам (decency ['di:snsi] 1. n l. (благо) приличие, добро държане, скромност, любезност in common decency от кумова срама, от приличие to have the decency to имам любезността да, сещам се да 2. pl приличие pl ам. условия за приличен/добър живот) А мене действително ме е срам от автора. А Кристалина Георгиева ще стане Генерален Секретар на ООН за голема мъка на нашенските партийни секретари.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До "Остеритетът е майка на мизерията"

    05 Окт 2016 8:51ч.

    Вариант 2: Може и гладни да ходим, ала сме десни"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Диагноза

    05 Окт 2016 8:57ч.

    Прав е СМЕХХХ. Нагаждачеството е признак за некадърност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • whit

    05 Окт 2016 9:16ч.

    Уважаеми Мунчо, Първо, не смятам, че ветото от страна на Русия е сигурно. Всички изявления от страна на Русия са в смисъл, че не са подкрепили смяната на г-жа Бокова, а не, че имат фаворит. Второ, точно вчера прочетох, че всъщност няма забрана за заемане на два поста от една и съща страна в секретариата на ООН. Това е неписано правило. Лично аз се надявам, че ще се спази, но до края на мандата на г-жа Бокова остава само 1 година. Трето, държа да припомня, че не подкрепям кандидатурата на г-жа Георгиева. До 3.10. заради некрасивия начин, по който бе издигната, а след това и заради самото й представяне. Иска ми се да вярвам, че този пост се заема от човек с нужните качества, а не заради пазарлъци.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Станински

    05 Окт 2016 10:58ч.

    СМЕХХХ- Като позиция не лоша, даже добра ! Но защо се обозначавате на шопски диалект ? Недостатъчно грамотен ли сте, или има някакви други причини!?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Adolf

    05 Окт 2016 11:07ч.

    "Вчера дори г-н Борисов, най-после назначил кандидат-президентката си за изборите след месец, изтъкна, че тя била партиен член до 1989 г. (и партиен секретар), и това сега за него явно е комплимент. " Това е бял кахър.Кандидатката да каже,как се е изхитрила да завърши право ЗАДОЧНО.Всички знаем че през комунистическо,право се учеше само РЕДОВНО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Adolf

    05 Окт 2016 11:12ч.

    "Вчера дори г-н Борисов, най-после назначил кандидат-президентката си за изборите след месец, изтъкна, че тя била партиен член до 1989 г. (и партиен секретар), и това сега за него явно е комплимент. " Това е бял кахър,Цачева да обясни,как се е изхитрила да завърши право ЗАДОЧНО.Всички знаем че през комунистическо имаше една форма на обучение по право - РЕДОВНО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Opakofffka

    05 Окт 2016 16:20ч.

    Интересни въпроси и добра статия, но личното отношение на автора към лирическия герой пречи на обективността ! Но дали вече има нужда от обективност след целия този цирк.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Атанасов

    05 Окт 2016 16:34ч.

    "Нарцис" и чувство за срам?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Албена Костадинова

    05 Окт 2016 17:12ч.

    Изумена съм и е страшно , ако това , което пише авторът е истина. Боже, пази България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маги

    05 Окт 2016 20:52ч.

    А сега, г-жо Георгиева, след разочароващото Ви представяне, не Ви ли досрамя най-накрая? Въобще не се появявайте в България, не искаме да Ви виждаме лъжливите "честни сини " очи!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Rhapsody of fire

    05 Окт 2016 22:36ч.

    Кристалина се провали, но и болшевишкото мекере Бокова пропадна - Супер. Успех на португалеца.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пепина

    05 Окт 2016 23:49ч.

    Г-н Хаджийски, госпожата няма да ви отговори, но ще се радвам поне веднъж - този път, да изпита що е то СРАМ! Срамът е човешко усещане и все по-рядко срещано явление при родните политици. Ако си го възвърнат, то можем да очакваме и за морал да се заговори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    06 Окт 2016 22:13ч.

    За пореден път публично, този път пред лицето на целия свят "изгърмя" поредната "калинка". Разбира се въпреки призивите за оставки, аз не вярвам някой от тях тримата (К. Георгиева, Митов-къдравата сю, Б.Борисов и не само те) да се оттегли, защото тези хора са без срам и чест. Те са хора пионки и много добре осъзнават своята нищожност и затова са готови на всякакви мерзости за да останат на власт изпълнявайки всички поръчки на своите началници във Вашингтон и Брюксел в разрез с всички интереси на България. (макар, че те са избрани и им се плаща да и служат ) Аз лично съм шокиран от кретенизма им. Дори неуважавания от мен С. Паси го каза, че трябва да се номинира Бокова, защото каквато и да е Кристалина, никога няма да я изберат, защото другите държави няма да позволят две българки да са начело на две толкова важни международни организации. (На практика представянето на Кристалина, класирана доста след И.Бокова, бе толкова трагично, че станахме за смях пред дипломацията на целия свят.)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • прав е !

    10 Окт 2016 20:09ч.

    Прав е Александър Йорданов с онази карикатура ,която е постнал : Две гишета: Едното за работа и живот в Европейския Съюз и другото заРуската Федерация. Пред Руското гише няма никой! Пред Европейското пълно . Само, че наредените на опашката си говорят как Путин ще ги спаси ot EC и Нато ,Как искат в СССР2 , говорят за Гейропа ,за Толерасти. Това ,ако не лудост , здраве му кажи ! Единият си живурка в Ню Йорк и се е превърнал в ИНФОРМБЮРО НА ТОВАРИЩ пУТИН , другия псува комуноида Борисов , пък си е Пълен комуноид. Тотално раздвоение на личността на този народ ! Както казваха близките за Жорж Ганчев , трябва да ги следим дали си пият хапчетата!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи