Highway To Hell

Highway To Hell
Бойко Борисов убива българската рационалност, парализира ума и волята срещу деградацията, която носи в голяма степен не по своя вина, защото е събирателен образ на масов български манталитет. Затова и реакцията срещу него е ирационална – самозапалванията на хора в края на предишния му мандат и подновяването им в навечерието на настоящия е изумителен знак. Не срещу конкретния човек и конкретната партия – това би било плоско обяснение. Не е и геройство като онова на Ян Палах – съвсем различна историческа среда и политическа конюнктура. Това според мен е несъзнателен акт на изпреварващ ход срещу неизбежния разпад. Ирационален акт. Инстинктивна реакция в мига, в който виждаш затворената улица, в която си попаднал, бягайки от преследвачи. Усещането, че няма напред, нито утре.
<p>&nbsp;</p> <p>Борисов е събирателен образ на българския провал, който ни се поднася за успех.</p> <p>Тоталното разминаване между официалната версия за него и мрачната истина за всичко, което олицетворява<span style="font-family:times new roman">,</span> нанася огромни поражения на всички ни, въвлечени в тази перверзия. Не говоря само за хората, които проявяват професионален интерес, а за всички български граждани, чийто живот зависи пряко от политиката. Това е живот<span style="font-family:times new roman">,</span> обърнат с ценностите на обратно, както в прочутия Шекспиров сонет:</p> <p>&nbsp;</p> <p><em>Зова смъртта. На този свят съм сит:</em></p> <p><em>достойнства<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>родено лицемерие,</em></p> <p><em>нищожества, придаващи си вид,</em></p> <p><em>и гаврата с човешкото доверие</em></p> <p>&nbsp;</p> <p><em>и с чест удостоени подлеци,</em></p> <p><em>и с девственост търгуваща нечестност,</em></p> <p><em>и силата в ръцете на скопци,</em></p> <p><em>и съвършенство в мрак и неизвестност,</em></p> <p>&nbsp;</p> <p><em>и с вид на вещ, на сведущ глупостта,</em></p> <p><em>и в глупост обвинена прямотата,</em></p> <p><em>и творчеството с вързана уста,</em></p> <p><em>и истината в служба на лъжата.<span style="font-family:times new roman">*</span></em></p> <p>&nbsp;</p> <p>Не съм си мислил, че нещо толкова познато до баналност може да звучи така адекватно и истинско за сегашното време.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Нарочно пропускам последното двустишие, защото мнозина са онези, които напускат тази кал още сега. Истината е, че с Бойко Борисов и всичко, което той олицетворява няма никакво бъдеще, но медиите, заинтересованите политици и обществени говорители поддържат илюзията, че без него не може в настоящето, което е абсолютна лъжа. Нещо като вманиаченото тиранично присъствие в разкапана двойка, която може да изкара с години в садомазохистични отношения. <span style="font-family:times new roman">&bdquo;</span>Пребива ме всеки ден, бие детето и се напива, но аз го обичам&rdquo;.</p> <p>Цялата драма на днешната ни политика е как да угодим на този нарцис, така че хем да управлява, хем да не му се налага да го прави лично, защото го мързи, играе му се белот, рита му се топка, ходи му се по курви и журналистки и трябва друг да върши черната работа, хем имиджът му да не пострада, защото иска и президент да стане, защото тогава ще може да прави официално всички изброени по-горе неща, без да го играе ангаже от сутрин до вечер. Хем да е в джаза, но пък и чалгата да е на макс, хем да върви далаверата с Пеевски и ДПС, но това да си остане срамната тайна, ако и всички да я говорят на ухо<span style="font-family:times new roman">,</span> и т<span style="font-family:times new roman">.</span>н.<span style="font-family:times new roman">,</span> и т.н.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Нека пак повторя, че не можем да хвърлим цялата вина върху Борисов<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>той очевидно е симптом на дълбок общ проблем.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Делян Пеевски е клонинг на същото заболяване. Уродите започват да се възпроизвеждат като във филм на ужасите, но без участието на Сигорни Уивър. Всичко отдавна е извън контрол, но никой не ни бие шамари, за да се събудим от кошмара.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Ще се отклоня, но не мога да проумея как е възможно Делян Пеевски<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>детето<span style="font-family:times new roman"> </span>олигофрен, което би трябвало да крият в гардероба, когато идват гости<span style="font-family:times new roman"> &ndash; </span>да ни го представят за детето<span style="font-family:times new roman"> </span>чудо и то да командва съдебната власт, управителния съвет на БНБ, Вътрешното министерство, строителния и няколко други бизнеси, ДПС, а покрай него и политическия живот в страната. И разбира се, самият Бойко Борисов, който толкова е хлътнал по Бебчо (свидетели казват, че Борисов се обръщал с това именно умилително към Пеевски), че от месец се чуди как точно да признае любовта си<span style="font-family:times new roman">,</span> без електоратът да припадне. Това е изумително и говори за масов погром сред пълнолетните, разумни и активни български граждани, които би трябвало да съставляват нещо като елита на тази страна. Напразно години наред Местан изучаваше високия концептуален наратив на наукообразния дискурс. Пеевски го връща обратно в кочината<span style="font-family:times new roman">,</span> от която се носи само грухтене.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Но да се върнем на Борисов и неговите капризи за коалиционен параван на тайната му любов с ДПС. Няма как да продължаваме да го дундуркаме, знаейки много добре, че е болест<span style="font-family:times new roman">,</span> и в същото време да искаме да се излекуваме, че и да пребъдваме с него. Впрочем клишето на реформаторите за съдебна реформа, която ще правят в съвместно управление със СИК и неявната, но уговорена подкрепа с ДПС-Пеевски<span style="font-family:times new roman">,</span> е хубав образ на този абсурд и на цялостната шизофреничност на картинката. Не виждате ли, че царят е гол. Че на последните избори Борисов се оказа един уморен кон, който всички искат да яхнат<span style="font-family:times new roman">,</span> докато ги докара на хиподрума и ги класира на квалификациите, пък после е най-добре да рухне и умре.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Не е ли ясно, че основните пречки за съставяне на каквото и да е управление идват от нежеланието му да признае, че вече е бита карта, но все още проявява хъс, върти интриги и много му се иска да се докопа до президентството през 2016<span style="font-family:times new roman"> </span>г. Цялата държава се върти около това как на Бойко ще му е най-тънко и безболезнено да влезе в коалиция с ДПС-Пеевски така, че образът му да не пострада значително до 2<span style="font-family:times new roman">016 </span>г. Все едно през юни 1990<span style="font-family:times new roman"> </span>г. Живков да се бе върнал във властта<span style="font-family:times new roman"> </span>и да иска да се кандидатира за президент през 1991<span style="font-family:times new roman"> </span>г. Ерата <span style="font-family:times new roman">&bdquo;</span>Борисов<span style="font-family:times new roman">&rdquo;</span> приключи, а влаченето след разпадащата му се харизма и партия ще загуби още време на България, но за това да му мислят Меглена Кунева и Радан Кънев.<span style="font-family:times new roman">&nbsp;</span></p> <p>&nbsp;</p> <p>Самозапалванията са ужасен, дори безумен писък на отчаяние от тоталната българска безсмислица, чието отражение в политиката е най-ясно, силно и болезнено. Не можем да продължаваме да се правим, че не разбираме какво става. Стигнали сме до патологични отклонения, които не ни позволяват да продължим. Няма как да я караме бодро като водещи на сутрешен блок, сякаш не е имало вчера и онзи ден и сякаш всичко започва наново, за да бъде забравено още на следващата сутрин. От това наистина се полудява.</p> <p>&nbsp;</p> <p><span style="font-family:times new roman">* </span>Превод Владимир Свинтила</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

Коментари

  • я

    04 Ное 2014 7:01ч.

    Ми променят се хората, дачков, променят се. Я виж себе си преди време и сега. И ти като Бойко, но той на по-високо място, което никога не би могъл да стигнеш. Гадно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Д.Л.

    04 Ное 2014 7:18ч.

    Не харесвам Явор Дачков поради редица причини,които не е тук мястото да посочвам,но това,което е написал е много силно,защото е абсолютно вярно.Нещата,които е казал са точни за съжаление.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пенев

    04 Ное 2014 7:48ч.

    Елементарно Дачков. Евтино и пошло. Да, има примитивни хора които се връзват на нескопосната ти манипулация,но те не са чак толкова много и това си личи на избори. Показал си през годините колко много обичаш парите, но не си струва унизителното слугуване за жълти стотинки... отвратително е да използваш една човешка трагедия за припечелване на коричка хляб

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • GOSPODIiiiii

    04 Ное 2014 8:06ч.

    ВСИЧКИ ВИЕ ИМАТЕ \&quot;ПСИХИЧЕСКИ\&quot; ПРОБЛЕМИ,ЗА ДА ТЪРПИТЕ ШИЗОФРЕНИК ЗА ДЪРЖАВЕН \&quot;ГЛАВА\&quot; И МУТРА-БАНДИТ ЗА ПРЕМИЕР.МЕСЕЦ НЕ Е ДОСТАТЪЧНО НА ТИЯ ДВАМА УРОДИ,ЗА ДА НАПРАВЯТ ПРАВИТЕЛСТВО.ТИЯ БАВНОРАЗВИВАЩИ КРЕТЕНИ СЕ ПОДИГРАВАТ С ДЪРЖАВАТА И ХОРАТА.ХАК ДА ВИ Е!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • KOSTA

    04 Ное 2014 8:18ч.

    DACKOV PRODALJAVAI VSE TAKA ZASHTOTO TIKVATA PAK SHTE SE SAMOZABRAVI! NAISTINA SI PRAV CE OLIGIFRENI UPRAVLIAVAT BG!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отвратена

    04 Ное 2014 8:21ч.

    Я, стигнал си до Я, ама нищо не си казал !Ами и тиквите, истинските, онези сладките, жълтите, ги качват къде ли не, ама те каква заслуга имат за това ? Убийствено точен е Дачков и затова не го харесват Тиквофилите -от истината боли. Цял месец вече държавата живее в някаква шизофрения, от която няма излизане- всичко живо е като зомбирано, сякаш гледам оня клип от Стената на Пинк Флойд, в който човечета вървят и в такт размахват ръчички.Стоят стотици, хиляди и вцепенени гледат една Мутра как върти на пръст държавата. Никога не е било това - то не бяха срещи, не бяха консултации, тичане из Парламента, пърхащи журналистки,пазарене, навеждане, близане по плютото, цялата политическа класа участва в един цирк, създаден не за забавление ,а за позор на нацията. Каква победа - около 100, около 90, та 84 и кой свален с протести министър -председател, незавършил мандата си, е искал втори мандат ! Едно дебелодупесто капризно дете иска играчка, тропа с краче и пищи\&quot;Искам пък!Искам пък!\&quot; И всички са се втурнали да му угаждат,нищо, че предизборно всички се кълняха\&quot;Никога повече във властта\&quot;, само Атака запази достойнство! Че говори и за президентството, а един професор математик, който не излиза от телевизиите, препоръчва да го направим президент, че да спре да иска да оглавява правителството! Е такова чудо няма никъде, има го само в нашата разкапана, ограбена, опоскана държава, в която и народ няма ! Ако имаше, това нямаше никога да се случи !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ww

    04 Ное 2014 8:41ч.

    Продължението на написаното от Дачков е - Румито Бъчварова става премиер-министър и каквото и да се случва с това правителство, целта е постигната . 1/ РЕФОРМАТОРИТЕ СА ТОТАЛНО ДИСКРЕДИТИРАНИ като способни да управляват и са виновни за всичко и 2/ ДУПЕНЦЕТО НА БОРИСОВ остава чисто , за да седне на президентското столче ! Ех, НАРОДЕ, защо си толкова тъп!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • *

    04 Ное 2014 8:44ч.

    Ех колко доволно потрива ръце...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ХУЮ

    04 Ное 2014 12:48ч.

    ИБАХТИ ДЕБИЛА БОЙКО :) ЕДВА ЕДВА ГИ СМАЧКА ОТНОВО НА ИЗБОРИТЕ ВСИЧКИ ПЕДЕРАСИ ... :) ХАХАХ , ТОЙ С 35 ПРОЦЕНТА , СЛЕДВАЩИТЕ С 15 , 11 , 5 ... БУООООХОХОХОХО

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ХУЮ

    04 Ное 2014 12:49ч.

    АВЕ ИСКАМ ДА КАЖА , ЧЕ БЮРЕКОВ Е КАПУТ :) ХАХАХХА

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • HARI

    04 Ное 2014 14:36ч.

    Това което е написал Дачков е вярно и силно. БОТЕВСКА СИЛА. Предизвикателство към цялата журналистическата гилдия.\&quot;А вий, вий сте идиоти.\&quot;

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Обезумял

    04 Ное 2014 15:11ч.

    Перфектно написано, уви остава си в нищото, както поредната жертва на безумието. Безумие до което ни докараха шепа алчни лентяй, превърнаха тази територия в скотобойна, където избора е сведен до \&quot;Напред смърт, назад глад\&quot;! Тези който вървят напред са обявени за луди, тези който вървят назад за електорат! Всички масово бягат на където им видят очите, по-далеч от територята на обречения народ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • J.S.B.

    04 Ное 2014 15:18ч.

    Добре казано товарищ Дачков. Чета с удоволствие статиите ви, когато не са поръчкови.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Dasy

    04 Ное 2014 15:39ч.

    Съвсем вярно и честно е написал Явор - удар до кокала. Явно вожда не смее да се опъне на Доган, че без ДПС не може да стане президент. Ужас... Как можахме да стигнем дотук - не проумявам. Неспасяемо. Като живота на изгорялата жена....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • tgant

    04 Ное 2014 15:45ч.

    Силно и истинско за поитическата ни \&quot;драма\&quot; и задкулисието, което всички прозираме, ама си мълчим. А иначе, \&quot;Проектът Борисов\&quot; бе замислен да покаже, че \&quot;преходът\&quot; е завършен и гражданска война няма да има.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • колкото повече Дачков критикува Б.Б-толкова повече Б.Б.ми се издига в очите!!

    04 Ное 2014 15:48ч.

    а ББ винаги съм го смятал за кукла на конци!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николина

    04 Ное 2014 16:05ч.

    Дачков,каквото и да пишете, от Бойко Борисов няма отърване. Господ ни го прати и електоратът го припозна. Ние народът искаме силен лидер който носи отговорност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Николина

    04 Ное 2014 16:08ч.

    Да, тази Николина е огледален образ на лумпенизирания българин. Жалко. Наистина няма отърване от глупците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Божидар Чеков

    04 Ное 2014 16:33ч.

    С всички свои качества и дефекти Бойко Борисов е най-големия проблем на българското общество. Той просто се превръща в спирачка за развитието на България. Доверието в него спада постепенно с всеки пореден избор. Тенденцията е явна и показва, че обществото не го счита повече за \&quot;спасителя\&quot;. Въпреки това процесът на \&quot;откъсване\&quot; от Борисов и борисовчината е толкова бавен, че се превръща в агония. .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Lork

    04 Ное 2014 16:51ч.

    Всичко това е вярно г-н Дачков, но лошото е че българите вместо да си запретнем ръкавите и да вземем мотиките, чакаме на готово някой друг да ни свърши работата.Готови сме да дадем властта на всеки тарикат, макар и простак, а ние да си лежим на дивана и да чакаме да ни оправи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пейзан

    04 Ное 2014 16:52ч.

    Много добра журналистика, отново. Но включването на шекспировия сонет е непонятно за либералисткия лумпен-пролетарат, обърква го.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Баба Тонка

    04 Ное 2014 16:54ч.

    Разбираема е обичта към Б.Б. г-н Дачков,вчера водещо заглавие в един от големите вестници беше,че 2милиома българи са с мозъчни увреждания.Днес четейки вашата статия се убеждаваме,че и вие сте достигнал до този извод без да сте лекар.Като се има в предвид,че 1 милион/от тези с уврежданията/безрезервно, упорито и не се знае до кога ще подкрепят Б.Б. нищо чудно да го направят президент за ужас на тия ,които все още са здрави.Нали знаете ,че в лудницата лудите непрекъснато повтарят :Не съм луд!.Тия с мозъчните увреждания се кефят,че са избрали един човек,които в прав текст им казва:Аз съм прост и вие сте прости,затова се разбираме!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j jane

    04 Ное 2014 16:55ч.

    Най-ужасното е, че шизофренният модел на политическа комуникация се възпроизвежда все повече в сферите на нашето битие. Несъзнателно или не, шизофренното става норма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Перчемлиев

    04 Ное 2014 17:11ч.

    Силно, точно, безпощяадно. Браво, Дачков!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Емил Палийски

    04 Ное 2014 17:18ч.

    Написаното от Я. Дачков е оптически точно.Истината е горчива, но не е отровна.Автора има грехове от времето, когато възхваляваше Костов и сега се опитва да ги изкупи, няма лошо.Лошото е, че качеството на живота ни е свързано с качеството на тези, които ни управляват, което значи че щом ни управляват боклуци, боклучав ще е и живота ни.Когато проумеем това и се научим да избираме читави управници, с компетентност и морал, тогава може да се промени и битието ни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • БС2003

    04 Ное 2014 17:24ч.

    Сонетът на Шекспир, сякаш го е писал вчера.Също и откъс от монолога на Хамлет: Кой би понасял гаврите и бича на времето, неправдата на силния, на гордия презрението, мъките горчиви на отвъргната любов, потъпкването на законите, безочието на властта, онуй презрение, което получава смиреното достойнство във награда от недостойнството — кой би търпял това, щом може да намери мир с едно замахване?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ева

    04 Ное 2014 17:33ч.

    Не вярвам, че народът избра Тиквата. Смятам, че всички резултати в негова полза са плод на манипулации. Вярно е, че има много тунеядци, които се прехранват край него и със зъби и нокти се борят това да продължи. Но все пак, те не са по-голямият процент от българите. Нещата се случват по сценарий, ние дори не сме актьори в този театър на сенките. Дори не сме и зрители, просто сме НИКОИ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • четящ

    04 Ное 2014 17:38ч.

    Я.Дачков има вина като журналист-включи се в общия хор по обругаването на г-н Костов (каквито и грешки да е допускал,те са цвете с тези на мутрата).Какво постигна с това?Нима д-вата ни върви добре от 2001г.,нима станахме по-богати,по-уредени в битието си и пр.Каквото и да напише то няма тежест.Ако си истински журналист,ще отстояващ истината,независимо кой е на власт. В това отношение Велизар Енчев заслужава поздравления.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тома Томов

    04 Ное 2014 17:55ч.

    Браво,блестящ коментар!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Костов, един от ликвидаторите на българската икономика

    04 Ное 2014 17:59ч.

    И с какво Енчев се е отличил като честен и праволинеен журналист, моля ви се? Нещо не го чуваме да бае заклинанието \\\&quot;Ало, Ваньо\\\&quot;. С какво ще помогне на пенсионерите, любимият му контингент? С чия протекция стана депутат? Едва след като помириса топлото столче се сети, че имал лично мнение. Защо не се кандидатира като независим? Въпроси за нискоинтелигентни отворковци, обиращи трохите от трапезата на босовете си. Статията е вик на безисходица, безнадежден протест на интелигентния човек. Тя не може да бъде разбрана от хора с един пръст чело. Има други, подходящи за тях сайтове, чао и не се завирайте в недостъпна за вас материя.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • цеца Величкова

    04 Ное 2014 18:03ч.

    Аплодисменти! Много силно, много точно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Николина

    04 Ное 2014 18:06ч.

    \&quot;..искаме силен лидер който носи отговорност.\&quot; Абе, какво точно означават тези думи? За кое Борисов може да носи отговорност - за митнически \&quot;чадъри\&quot;, за неправомерни полети с правителствения авиоотряд, за собственото си протеже и бивш. вътрешен министър с присъда от 4 години ефективно изтърпяване (но се разхожда из парламента, а не си стои в следствения арест).. Това са празни думи в политическия живот на България - никой не носи отговорност за нищо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Василева

    04 Ное 2014 18:12ч.

    Няма да коментирам личността Явор Дачков - неуместно е. Журналистът Явор Дачков е много талантлив, аналитичен и прозорлив. В тази статия е изразил изцяло и моята позиция.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николина до Ева

    04 Ное 2014 18:20ч.

    \&quot;Не вярвам, че народът избра Тиквата\&quot;. Че кой други го избира ? Кого можете да противопоставите Нему?Един мъдрец е казал: \&quot;Волята е трайният елемент у човека,а умът е само временен\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Келеш.

    04 Ное 2014 18:23ч.

    Дачков бе, е и ще бъде върл Седесар. С главна буква, защото останалата дегенератска паплач се изписва, като седерастия. Политическите му възгледи са ми дълбоко неприятни, НО това не променя с нищо факта, че Истината, която пише е Истина. Поздравления Дачков!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николина

    04 Ное 2014 18:24ч.

    \&quot;\&quot;Това са празни думи в политическия живот на България - никой не носи отговорност за нищо.\&quot;\&quot; За хората е важно че там горе има някой който създава усещането че носи отговорност.Това създава чувство за стабилност. Подкрепете Бойко! Вижате че и Европа го иска.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стенли Менцо

    04 Ное 2014 18:26ч.

    Дачи, мноо плитко ве майн, мноо плитко. Ясно, че с този трактористки модел си се похабил, ама поне малко повече габровски тарикатлък вкарвай. Вече дори кръчмарските философи не можеш впечатлиш.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гравицапа

    04 Ное 2014 18:47ч.

    Браво, г-н Дачков! Както винаги, съвършено точен. При това написаното се отличава с рядко за днешните времена майсторство и добър стил. Поздравления!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • змейо пейо

    04 Ное 2014 18:58ч.

    Силна, огнена статия, описваща една реалност, която се споделя от едни и отрицава от други. Смятам, че описаното отговаря на истината. Не трябва да се забравя фаталният избор и жестоката съдба на самозапалилите се хора. Щом не сме в състояние да се развиваме по еволюционен път, остава другия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николина

    04 Ное 2014 19:21ч.

    \&quot;\&quot;Това са празни думи в политическия живот на България - никой не носи отговорност за нищо.\&quot;\&quot; За хората е важно че там горе има някой който създава усещането че носи отговорност.Това създава чувство за стабилност. Подкрепете Бойко! Вижате че и Европа го иска.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николина

    04 Ное 2014 19:22ч.

    \&quot;\&quot;Това са празни думи в политическия живот на България - никой не носи отговорност за нищо.\&quot;\&quot; За хората е важно че там горе има някой който създава усещането че носи отговорност.Това създава чувство за стабилност. Подкрепете Бойко! Вижате че и Европа го иска.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • миката

    04 Ное 2014 19:23ч.

    Колко тъжно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Stanimira Filipova

    04 Ное 2014 19:25ч.

    AKO BORISOV E SABIRATELEN OBRAZ NA PROVALA ,TO TI QVORE SI EDIN POSREDSTVEN ZHURNALIST I TAKAV STE OSTANESH.TEB TE ZNAQT SAMO V BG KATO MLADIQ ZHURNALIST KOYTO MACHKA CHARSHAFITE NA VAZRASTNI DAMI.MNOGO SI NISKO POD BORISOV I RAZBIRAEMO DA PISHESH TAKIVA GLUPOSTI.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • snezhanka toncheva

    04 Ное 2014 19:33ч.

    BORISOV GO POZNAVAT V EVROPA I GO PODKREPQT .QVOR DA4KOV,KOI GO ZNAE,SIGURNO NE SA MU 4UVALI I IMETO.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моника

    04 Ное 2014 19:55ч.

    Браво,г–н Дачков!Анализът на политическата действителност в страната е точната картина на шизофренните напъни на Борисов и амер.посолство да седне отново в стола на премиер.Това,че шизофренното му поведение е общ проблем на цялата политическа действителност у нас,не е основание хората да бъдат карани да си затварят очите,за да може да се изпълнят желанията на чужди наши подлоги.Защо трябва да му/им/бъде позволено да яхнат българския данъкоплатец и да се гаврят с него,както при предишното му управление?Липсва безпристрастна и точна информация за процесите,които се развиват в това общество, това е причината тези над 1 милион българи да гласуват за това човешко недоразумение и цялата кохорта около него,макар че тази цифра е спорна,защото не се знае, колко от нея е фалшификат.Той е много удобен за т.нар.ЕС,защото винаги пита какво да направи,не е Орбан,който изгони МВФ или Албания,която изгони ЧЕЗ, и сега са дигнали мерника на Орбан..А щом \&quot;специалистите\&quot;по заговори,цветни революции,арабски пролети,Майдан–и решат,те постигат целта си с с цената на унищожаване на цили народи. Защо да ни \&quot;бият шамари\&quot;,г–н Дачков?На тях им трабва смазан,ограбен народ–народ,който е подлаган на невиждан ГЕНОЦИД в най–новата си история,но планиран от САЩ още в началото на натрапената\&quot;демокрация\&quot; от 1990–те години./Справка–речите на посланиците на САЩ от онова време в България/,произнесени на различни места по различно време.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • малкия

    04 Ное 2014 19:56ч.

    В България има умни хора, но проблемът им е че и те като всички останали чакат да видят какво ще стане... За съжаление това е народопсихология - \&quot;да изчакаме да видим какво ще стане, пък после ще видим\&quot;...И това \&quot;после\&quot; никога не идва или когато дойде позициите ни са такива, че \&quot;сега не е най-удобният момент\&quot;...и така отново. Тук и количествените натрупвания е съмнително, че ще доведат до качествени изменения. А иначе 66 сонет на Шекспир ни показва, че хората днес едва ли са по-свободни от хората от времето на Шекспир, което е повод за размисъл и действие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Будьони

    04 Ное 2014 20:10ч.

    Дачков, стига се кри като мишка! Такива като теб трябва да поведат съветофилите вперьод, а не само статийки да списват!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • au

    04 Ное 2014 20:58ч.

    не съм разбрал какво предлагаш, но предполагам, че би викнал с пълен глас: повече капитализъм!!! ( щото там са парите ти г-н Интелигентен)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан

    04 Ное 2014 21:04ч.

    А Явор Патрашков пък е събирателен образ на всичко най-гнусно в българската журналистика - продажност, лицемерие, слугинаж и безпардонна наглост.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За другарите:

    04 Ное 2014 21:20ч.

    Фараонът Иво Недялков: Аз бях сред другарите, назначени за милионери Прословутите куфарчета циркулираха по няколко канала ...институциите, които управляват в момента държавата са Комсомолът и ДС... Четете още на: http://www.epohalnivremena.com

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • АРОГАНТ

    04 Ное 2014 21:39ч.

    Банкянският негодник е ПРОКЛЯТИЕТО на България!!! Този мерзавец и гербоухите му сервилни \&quot;калинки\&quot; загробиха държавата. Затова повече не бива да му се дава възможност дори и да помирише власт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лили

    04 Ное 2014 21:41ч.

    Написаното е перфектно. Едно не мога да си обясня - толкова ли са слепи българите, че не видяха това лице (също и Кобургготски) преди 13 години години колко пари струват. Веднага се вижда колко пари струват, мама му стара!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тодор Абазов

    04 Ное 2014 22:02ч.

    Класика в публицистиката.Комуто не харесва, вместо анонимно да злослови, да чете Едвин Сугарев, Калин Янакиев, Александър Кьосев,Георги Марков. Техните пируети със сигурност ще му допаднат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • uuuu

    04 Ное 2014 22:31ч.

    Да, Дачков уважаеми негови критикари е всякакъв, но не ламти за власт, не съсипва държавата със своите прищявки, не печели, заемайки държавни постове, не играе мачлета и не върти телефони по късни доби, още по-малко не пуска плитки парченца на ушенце на ББ. та така, уважаеми, Дачков Ви дразни и с право, но защо го четете и още повече, толкова сте озлобени, че и му отговаряте нескопосано и злобно, а не по същество. жалки български продажни и лакейни душици!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sveti

    04 Ное 2014 22:43ч.

    Браво, г-н Дачков!Де да имаше повече журналисти като Вас, но ги няма. Страхотна статия, няма да повтарям по-горе положително написаното. Напълно съм съгласна с Вашите изводи и съждения.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    04 Ное 2014 22:44ч.

    Написаното за Б. Б. е вярно, но в никакъв случай не е достатъчно да го обявим за блестящ анализ. Всеки може да плюе Б.Б.,защото той лесно може да бъде подменен. Опитайте се обаче да критикувате системата, която произвежда и налага такива като Б. Б.и ще видите, че веднага ще ви запушат устата. Дачков не смее да говори против системата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sveti

    04 Ное 2014 22:45ч.

    Точно така, uuuu !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • циментенаглава

    04 Ное 2014 23:23ч.

    По какво се различават тези, които не гласуваха от нещастната жена, стана жертва вследствие на жестока безизходица...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • циментенаглава

    04 Ное 2014 23:25ч.

    .....която стана...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гарибалди

    05 Ное 2014 0:04ч.

    Дачков,залиташ със случая Пеевски.....А и си попрекалил....Стремя се да гледам трезво и реалистично на родната ни картинка....Никакъв не ми е нито Пеевски нито имам нещо обще с ДПС.Но така ги виждам аз нещата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Станински

    05 Ное 2014 0:16ч.

    Искрено съм впечатлен от Дачков. Като личност бегло го познавам, като журналист сравнително добре. Разбирам мисля и приемам нормално и еволюцията му-от върл костовист през убеден антикостовист, до абсолютно точната дисекция на отвратителния мутро-герберски режим. Бих добавил и нещо, във връзка с хулите, които някои отправят към Явор. Всеки, особено в младостта си, прави грешки. Но и всеки има правото да ги коригира особено когато е понатрупал знания и опит,какъвто е неговият случай. Дачков е точен и безпощаден, убийствено критичен, към явление, което само по себе си е доказателство за тежката депресия, безверие и пълно отчаяние, в които е изпаднало българското общество. Доказателство за тежката болест са и големият брой хора, не можещи да осъзнаят огромната опасност, която представлява за България явлението Борисов.Парадоксално е обществото да знае за принадлежността на Борисов към престъпни групировки, да знае за извършени престъпления от него, да е запознато/поне немалка част от него с докладите на американските посланици, в които ясно е казано,че Борисов е престъпник /и в същото време да има такава масова заблуда по отношение на този наистина престъпен субект. Всичко това обаче подсказва за още по-големи опасности- най важната от които е ,че всички държавни институции са също тежко болни, а немалка част от тях напълно разкапани.Както е разкапана и политическата ни класа, проснала се по-гръб, готова да се продаде, само и само да се нареди на яслата.Това ни подсказва всъщност Дачков и трябва да го поздравим за гражданската му смелост и доблест да го прави, вместо да се заблуждаваме, както са го декларирали някои от участниците в коментарите за статията!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Трактора

    05 Ное 2014 1:02ч.

    Молодец, заработал.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • От Ангелов до Дачков

    05 Ное 2014 1:05ч.

    Съгласен съм с всичко което си написал, но мисля ,че не Борисов е символа на страшната безпътица, а останалите 7 партии и лидери ,които в своята безидейност и безсмисленост убиват всяка надежда за разумност и смислена алтернатива. Ще се радвам да прочета твоето мнение и политически анализ по въпроса .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • семинарист

    05 Ное 2014 1:27ч.

    Хм!Дачков!Апокалиптичен драскач.В тази статия на врачано-габровския нагаждач,прозира почерка на ерудита-психиатър д-р Н.Михайлов.Яворчо без напътствията на последния,най-много да ни уведоми с колко се е увеличила телесната му маса.Ако не го е срам.Иначе,поздравявам д-р Николай Михайлов,за психиатричната му дисекция за над 1 000 000 българи.\\\\\\\&quot;КОГАТО ГОВОРЕНЕТО Е МНОГО,ГРЕХЪТ Е НЕИЗБЕЖЕН\\\\\\\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    05 Ное 2014 1:43ч.

    Господи! Като че ли съм го писал аз. Дали не полудявам?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гравицапа

    05 Ное 2014 2:19ч.

    Браво, г-н Дачков! Както винаги, съвършено точен. При това написаното се отличава с рядко за днешните времена майсторство и добър стил. Поздравления!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гравицапа

    05 Ное 2014 2:38ч.

    Браво, г-н Дачков! Както винаги, съвършено точен. При това написаното се отличава с рядко за днешните времена майсторство и добър стил. Поздравления!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бостан

    05 Ное 2014 3:26ч.

    БРАВО Г-Н ДАЧКОВ! ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ БЕЗПОЩАДНО ТОЧЕН!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Klavdiq Gerova

    05 Ное 2014 3:38ч.

    Докато има само двама-трима журналисти,готови да казват истина такава,каквото е,а не такава,която се харесва и на началниците ,и на народа в неговата масовка,няма да има и поне минимален прогрес в държавата...Така че да се съди управлението винаги е лесно от публиката,която сме ние ТУКА,обаче други,в медиите,защо не могат да се отърсят от инерцията на предишни десетилетия,обричайки И ДЕЦАТА СИ,ако не на слугуване в бленувания Запад,то СИГУРНОТО \&quot;мижитуркане\&quot; в Родината,не заслужаваща такива мижитурки с цялата си хилядолетна история.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Centur

    05 Ное 2014 4:28ч.

    Поздравления, Дачков ! Великолепен анализ. Най-добрият анализатор на мутро-седесариата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • jhb

    05 Ное 2014 7:13ч.

    Заглавието,сонета и коментара са невероятни.Благодаря Ви г-н Дачков, че ви има.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Васик

    05 Ное 2014 7:33ч.

    Ще си позволя да предположа, че патосът на статията съответства не на текущото заглавие, а на песента и лириката на Крис Рия под името The Road to Hell. Аз всъщност лириката не знам на кого е. Що се отнася до Highway To Hell, това е песен, която противно на впечатленията на господин Дачков е заредена с празнично настроение, като имам предвид настоението на човек, който се готви да се напие в петък вечер с приятели, точно за това се говори в тази песен. Но за определени хора назначението на Вежди Рашидов може да е повод за празник наистина.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Това онова

    05 Ное 2014 8:37ч.

    Да, Дачков има своето минало. Но това което прави в настоящето е истинско, честно и точно, разбира се недотам обективно, което намаля добавената стойност на творбата. Все пак, истината остава истина и в този материал Дачков я назовава! пп.Троловете, засрамете се от себе си!Как живеете по този начин? Не разбирам?!?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Незнайко

    05 Ное 2014 10:43ч.

    Странно, даже десните в Европа започнаха да подпомагат левите в БГ, само да се озапти тая Мутра. Это какво се случи : http://www.deutschlandfunk.de/internationale-presseschau.435.de.html Виж кой РЕКЛАМУРА вестник Дума ! http://www.duma.bg/sites/default/files/pdfs/Duma_256_2014.pdf http://www.duma.bg/sites/default/files/pdfs/Duma_255_2014.pdf

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Незнайко

    05 Ное 2014 10:46ч.

    Странно, даже десните в Европа започнаха да подпомагат левите в БГ, само да се озапти тая Мутра. Это какво се случи : http://www.deutschlandfunk.de/internationale-presseschau.435.de.html Виж ти кой РЕКЛАМИРА вестник Дума !! За да е по-ясно с линкове : http://www.duma.bg/sites/default/files/pdfs/Duma_256_2014.pdf http://www.duma.bg/sites/default/files/pdfs/Duma_255_2014.pdf

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Колев

    05 Ное 2014 11:04ч.

    Г-н Дачков, сигурно си спомняте стария социалистически виц за идеологическата диверсия, буката и копата сено.. Това по повод думите Ви... Твърде сложни са, за да бъдат разбрани от лумпенариата на господина. Но няма нищо чудно, в навечерието на преврата бяха около 2 млн.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петров

    05 Ное 2014 15:44ч.

    Изключително точен и верен анализ. Това е действителността в момента в България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ГУЦА

    05 Ное 2014 15:52ч.

    Г-н Дачков,имам въпрос към Вас и моля за отговор.Неотдавна,в пламенно послание в този сайт,ни уверявахте,ЧЕ БОЙКО БОРИСОВ ЩЕ УПРАВЛЯВА непременно С ДПС.Всичко било уредено,тайно договорено,едва ли не кабинетът е бил вече нареден,въпрос на време било да ни го съобщят.Аз.като проста селска жена,бивша текезесарка ,с трето завършено отделение образование,приех това като чиста монета.Аз Ви повярвах,а сега разбирам,че ГЕРБ прави кабинет с РБ.Не мога да открия онази статия(why???,бе джанъм?),но съм сигурна,че прогнозата Ви беше твърда и то в полза на Доган.Сега ни правите пируети в стил ЖИВАТА ФАКЛА на Стивън Кинг и ВЕСЕЛИТЕ ВИНДЗОРКИ на Шекспир.Увъртате го, че реформаторите и ДПС са едва ли не едно и също (в тила Костов и Доган =ортаци?да,да,вижте ми оченцето!)Къде е истината?Вие сте или многo слаб политически анализатор или флашките,които получавате ,са с фалшива информация,или сте просто един платен политически мастурбатор,пардон,манипулатор.Моля за отговор.Сърдечни комсомолски привети от Биримирци и стрина ви ГУЦА.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • пенчо

    05 Ное 2014 16:03ч.

    Браво Дачков,все някой от малоумниците на мутрата ще прочете написаното.Българина е с забавени реакции,трябва да настъпи 3 пъти мотиката и тогава проумява.пример:буда,софиянски,варненският кмет.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • kokaracha

    05 Ное 2014 16:10ч.

    Вие нормални ли сте бе? За всеки луд който си е драснал клечката, обвинявате я Борисов я ГЕРБ. По време на предишното управление нямаше ли самозпалвания? За на негово място до сега да съм си бил камшика и ще ви гледам сеира отстрани. Всички го плюят, но никой не казва конкретно какво му е направил Борисов. Станишев и Местан, а и онзи мало****к Сидеров, те ли са по- добрия избор? За тях много конкретни неща могат да се кажат: Пеевски, АТАКА подкрепя правителство на ДПС, Орешарски марионетката който се чуди какво да каже за да не ядоса някой та чак в национален ефир каза \\\\\\\&quot;искате да излъжа?\\\\\\\&quot;

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • JJJ

    05 Ное 2014 16:37ч.

    Всичко написано от Шекспир е гениално, защото отразява общочовешшките ценности по един невероятен начин. Шекспир е стил, начин на мислене за защита при някаква атака. Мислене, което ти дава шанс да оцелееш. Всеки, абсолютно всеки, може да седне и да пише, да допише всяко едно Шекспирово произведение. Вероятно не всичко отпечатано като Шекспирова творба е написано точно от него. Както гениалните музикални творби (5-6 тона понякога) ни се втълпяват в мозъка и звучат обсебващо, до умопобъркване в мозъка ни, така и творбите на Шекспир ни обсебват, успяват да овладеят мисловния ни процес. Шекспир е вълшебен елексир за нараненото ни ЕГО, начин да се изплъзнем от разбиващи ядрото на личността ни атаки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • От Дачков до Гуца

    05 Ное 2014 17:23ч.

    Бабушкеро Гуцо, стой си у село и сади компиро. Кат се измориш влази унутра па цалувай, цалувай бате ти Бойко. Он ке ти каже оти требе да садиш компир, как да гледаш добитак, как да раниш гуцко /прасето де, а може и да е праска/, как да мажеш филийки на унучетата ти. Политиката не е за тебе, оти като разберат у Биримирци моат да те претрепат, знае ли чиляк? Стари, стари са веке комсомолските кадри, ама не прощават на такива маструбатори, сори манипулатори. Айде, иди па целивай, целивай оня чиляк и мисли, оти с мислене се прогресира.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ГУЦА

    05 Ное 2014 18:16ч.

    Скапаняко анонимни,научи се малко по-добре с граматиката да сколасваш,щото май ти на козите и овцете по-точно пасваш.Аз от политика далече по-добре от тебе разбирам,а като истинска желязна тъмносиня баба-десебарка най-малко мога да бъда обвинена в симпатии към банкянския пожарникаротеляк.А комсомолските поздрави са шегичка-пишка с лишени от пишка,безмозъчни имбецили като тебе.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Станински

    05 Ное 2014 18:28ч.

    Наборке, бабо Гуце! Защо пък си мислиш,че Мутрата няма да управлява с ДПС? Ше управлява, ама задкулисно, това ти обясняваше Дачков преди време. Ако далаверата сега стане, ръбовете и май АБВ, ще са фасадата, а зад нея, който може, ще вижда доста работи. От интересни,по-интересни!. Наблюдавай внимателно- ако има чистка на кадри на ДПС, права си ти. Ако няма, прав е Дачков.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Омар Хаям

    05 Ное 2014 18:35ч.

    Случих се пред Белия дом на два пъти, когато президентът на САЩ излизаше с автомобила си, за да ходи по своите си, президентски работи. Тук появата на президента по улиците не е като появата на президента по софийските улици. Няма ги тия мощни страхове и тия дваж по-мощни охрани...Не случайно и сградата на Белия дом всеки ден е отворена за такива като мен - да застанат на опашка, да преминат през проверка, оттам през приемните, холовете, та дори и покрай спалните на бившите американски президенти. Това е единствената опашка, която виждам в Америка ! Ето къде е отмарял Рейгън с Нанси. Ето и част от нейния гардероб.Ето в тази част пък на Белия дом е жилището на Кенеди, ето ги макетите на Джон и на Жаклин, ето спалнята им...Ето синята приемна, ето червената, ето бялата... Няма блясък, няма фукарлък ! Просто, удобно, практично ! Не се пази и от люта, настръхнала и подута от пищови и кобури полиция.Навсякъде любезни женици, усмихнато отговарят на всякакви въпроси...Това е характерно за Америка - всеки гражданин да може да подложи на контрол всяка публична дейност или институция ! Това е негово свещенно право и на никого не му минава и през ум да го лишава от него! Американците много често използват това си право. Това увеличава личното им самочувствие на граждани, социалния им престиж, доверието им, че държавата си е наистина тяхна!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Красимир Кабакчиев

    05 Ное 2014 18:55ч.

    Като се има предвид какво представлява мнозинството от популацията на държавата-кочина - безхаберна, тарикатска, неграмотна, неморална, не е чак толкова голям проблем, че има един милион тарикати, които искат да се пооблажат покрай героя на тази статия. (Хубава статия - браво!) По-големият проблем е: къде е другата част от популацията, която би трябвало да съществува и да е различна от гореупоменатата? Къде са моралните, знаещите, помнещите? Във всеки случай не са при така наречените реформатори - тъй като те са жалки некадърници и нагаждачи. Следва да се приеме, че реформаторите нямат нищо общо нито с бившето СДС, нито с ДСБ. Защото и СДС, и ДСБ бяха категорично против мадридския необразован индивид (без висше образование) и неговите асоциати. А сред реформаторите е пълно с асоциати на мадридския индивид. Ако се приеме, че реформаторите имат нещо общо със СДС, това е срам и позор! А ако се приеме, че нямат - нека това да се заяви точно и ясно! Трябва да се знае кой какъв е!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • K.

    05 Ное 2014 19:01ч.

    Хубава статия Яворе! Продължавай в същия дух и да не ти пука от гербо-тролите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Радина

    06 Ное 2014 3:54ч.

    Г-н Дачков, до тук, добре. Но кой, кой е виновен. Иван Костов, нали? Забравихте да го споменете, както и да обясните многословно или немногословно защо така се променихте? защо, защо!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лиахим Вечнуг

    06 Ное 2014 5:28ч.

    Ще кажа: Абсолютната истина е многодетна майка! Колкото съдби - толкова и истини !В случая не ме интересува кой е Явор Дачков. Зная откъде тръгна. По-същественото е накъде върви! Чета написаното. То по принцип е субективно творение. И също се възприема субективно. Аз съм чел и други негови анализи. Те будят размисъл. Това е основното. За мене те са скалпела надвесен над политическия, социален и духовен тумор на нашия народ. Хирургията е радикален метод за спасение. Основателно се налага въпросът: Изчерпан ли е вече еволюционния път на българския преход? Разбират ли това онези, които мишкуват из властта! Или дойде време за революция, която да ни въздаде!Именно - \&quot;да ни въздаде\&quot;! Защото отдавна назря времето да се запитаме: НИЕ КОИ СМЕ? НАРОД ИЛИ СТАДО?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Лиахим Вечнуг от Вечнуг Лиахим

    06 Ное 2014 7:47ч.

    Отговора е : Стадо . Резултат от определена посткомунистическа информационна среда въздействаща на съзнателно и подсъзнателно ниво на оглупените и без това биологични единици ,поставени на скотски уровен на живот. При тази обстановка ,информационното послание на криминалните елементи тип Буда възприемайки се като определен тип култура ,въздейства масово върху съзнанието и превръща индивидите в криминално стадо с обърната пирамида на представите за добро и зло и комплекса от човешки ценности. В този смисъл ,ролята на журналиста е важна,но за да служи той на доброто, трябва да се обърне концепцията , т. е. чипа. А това вече , се санкционира от господаря. Така , че: за сега стадо, което все повече намалява унищожавайки само себе си със закономерна яростна последователност.Вируса на заразата в стадото се нарича, Зло ! Зло ,което нито можеш да ги видиш, нито да го пипнеш нито да хванеш. Казва се психо - война,която те превръща чв отчаяно , страхливо, послушно , блеещо стадо и най важното, търсещо своя Овчар със желязна гега.И една важна особеност, за овчари обикновено и почти винаги господаря поставя ГЕЙ или група гейове подпомагани от приближена шайка зависими - послушни дегенерати.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЕМИ

    06 Ное 2014 17:53ч.

    ОСТАВА САМО ДА ЧАКАМЕ КОЛИЧЕСТВЕНИТЕ НАТРУПВАНИЯ ДА ДОВЕДАТ ДО КАЧЕСТВЕНИ ИЗМЕНЕНИЯ.ТОВА Е БАВЕН ПРОЦЕС,НО НЕИЗБЕЖЕН.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Патриархът на Вселената

    06 Ное 2014 18:13ч.

    Времето е наше, но ние не сме негови. Няма време, време е за еволюционна революция. Просто казано - революция и от хаоса раждане на по-качествено равновесие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • еми

    06 Ное 2014 18:20ч.

    Само,че няма кой да направи тази революция,а времето е относително понятие,няма време за нас,иначе време -колкото искаш.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • РУМИ

    06 Ное 2014 21:49ч.

    БРАВО, ЯВОРЕ! САМО ЩЕ ДОБАВЯ, ЧЕ БЕБЧО НЕ Е НЯКАКЪВ ВУНДЕРКИНД, А И ТОЙ КАТО КРАСЬО ЧЕРНИЧКИЯ Е МАТЕРИАЛИЗИРАНОТО ПРОЯВЛЕНИЕ НА ВЛАСТТА НА РЪКОВОДСТВОТО НА ДПС В НАШИЯ ЖИВОТ! ЖАЛКО, МНОГО ЖАЛКО ЗА ВСИЧКИТЕ ДОСТОЙНИ БЪЛГАРИ, ВЛОЖИЛИ ЖИВОТИТЕ СИ В ТЕМЕЛИТЕ НА МАЙКА БЪЛГАРИЯ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • s.petrova

    07 Ное 2014 17:37ч.

    отново е блестящо!особено заглавието highway to hell kd ac/dc - особено подходящо!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • words

    08 Ное 2014 2:16ч.

    Things cannot be made right. Things are just things. Everyone has got to make choices, the difficult part is to live with them.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • words

    08 Ное 2014 2:16ч.

    Things cannot be made right. Things are just things. Everyone has got to make choices, the difficult part is to live with them.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • words

    08 Ное 2014 2:16ч.

    Things cannot be made right. Things are just things. Everyone has got to make choices, the difficult part is to live with them.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • words

    08 Ное 2014 2:17ч.

    Things cannot be made right. Things are just things. Everyone has got to make choices, the difficult part is to live with them.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • nemila-nedraga

    09 Ное 2014 3:06ч.

    Толкова точно е описан феномена ББ. Но не мисля, че е избран благодарение на някаква манипулация. Хората в БГ просто си го харесват и си го избират, харесват си и Цв.Цв. и ЦЦ и т.н.nemila

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи