Доц. Кунчев: Ако хората не осъзнаят, че COVID-19 не ни е подминал, може да станем като Испания и Италия

Доц. Кунчев: Ако хората не осъзнаят, че COVID-19 не ни е подминал, може да станем като Испания и Италия
„Хората в болници в страната с COVID-19 вече са 825. Тези, настанени в интензивните структури, са близо 50. Там, където случаите са много, ще срещнем сериозни затруднения. Ако продължим със същия темп, ще има трудности с осигуряването на медицинска помощ за всички нуждаещи се”. Това заяви в студиото на „Здравей, България” по Нова телевизия главният държавен здравен инспектор доц. д-р Ангел Кунчев.

 

Той коментира и ситуацията в заведенията за възрастни. „Не може да се говори, че в старческите домове тя е изпусната. Знаейки, че това са най-рисковите места аз лично разпоредих постоянен контрол и сканирания на домуващи и персонал”, посочи още доц. Кунчев.



Главният държавен здравен инспектор, посочи, че България е на последно място по заболеваемост на Балканите, ако изключим Гърция, дори и с настоящия брой заразени. „На четвърто сме в Европейския съюз. Заболеваемостта расте навсякъде, много расте. Румъния и Испания минаха пред нас. Южна Германия и Франция започват да вдигат рязко стойностите. Очевидно освен държанието на обществото, което е ключово, има и известни промени в характеристиките на вируса. Статистиката вече го потвърди”, категоричен беше той.



Кунчев заяви, че сега заразяването сега става по-лесно. „Необходими са по-малък контакт и време. Достатъчно е да поговорите с положителен в рамките на час-два в затворено пространство, без маски, и вирусът може да бъде предаден”, допълни той.

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Tenax

    04 Авг 2020 9:14ч.

    "Да не започнем да отчитаме 100-200 умрели българи... След това като стане да използват хладилните камери не за месо, а за съхранение на трупове или площадките, на които се пързалят децата, да станат морги. След 2-3 седмици ще сме в ада," "Виждали ли сте, когато поръчвате чували за трупове, да ви кажат, че могат да дадат само 200 бройки? Когато тръгвате да подготвяте хладилните камери в болниците, за да ги напълните с трупове, когато това се наложи, да знаете, че имате само 100 места?“

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Там, където случаите са много, ще срещнем сериозни затруднения."

    04 Авг 2020 9:19ч.

    Браво!! Доцентът на мисълта!!!! Поредният оракул. Ма, подгответе се, бе , Кунчев, подгответе се. Нещата не се "случват" те се планират, подготвят и изработват. Само с обикаляне на телевизионните студиа, ожалване с кисела физиономия за трудната орисия, която му се е паднала и почивки в Гърция няма да се "случат' нещата. Но какво да се прави?! Замълчи сърце, това ли е хоризонтът на калинковата експертиза?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не разбирам защо

    04 Авг 2020 9:36ч.

    никога не съм в състояние да различавам по физиономия тези двамата - Кунчев и Кантарджиев. Прелюбопитен факт, за мене де.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ами

    04 Авг 2020 9:57ч.

    Щабът кога ще осъзнае и си признае, че не управлява медицинската криза, а се подчинява на политическата конюктура?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Б@Й ХОЙ

    04 Авг 2020 10:08ч.

    Защо Шушлека ни облъчваше : Дали е възможно със заплатата на хирург и шеф на Военномедицинска академия да плаща такси от непосилните 20 хиляди паунда на година за всеки от тях?! Не е трудно да се пресметне, че висшето образование на близнаците струва 40 хиляди британски лири на година, като за целия петгодишен срок сумата набъбва до 200 хиляди паунда, т.е., 435 000 лева. Според официалната информация торбата с пари била получена като банков кредит…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отговорен

    04 Авг 2020 10:25ч.

    Тези така и не разбраха, че взимат заплати да се справят с проблеми и задачи. Не за да формулират проблеми и да рИват като .... за ....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тоя още ли не е в

    04 Авг 2020 10:40ч.

    затвора за създаване на паника сред населението и защо до него в пандиза не виждам прослувутия д-р Мутафчийски наконтен с хитлеристкста черна униформа и с гола глава а ла Юл Бринер да гъгне за планини от трупове,чували с човешки остатъци и така дура-бъра простотии в угода на герб и най-пача на ондивида Борисоф,Методиев!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мунчо Мънчев Сливата

    04 Авг 2020 11:23ч.

    Кунчо, ние вече сме изтървали нещата, ама това не се вижда от джипката... Прочее, не е зле да обявиш дуел на Мангъра и така да разрешите ситуацията с коронавируса у нас...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Айде доста с тези номера!

    04 Авг 2020 12:48ч.

    Парна сауна (два пъти в седмицата) , български чесън и български питиета и обикновена наша храна - с връзки, дотам я докарахме, и доматите да са с връзки! Корона чао и Мутро, чао!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • маски и контрол

    04 Авг 2020 12:50ч.

    Всичко за фронта всичко за Премиера.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Доктор

    04 Авг 2020 12:53ч.

    Всяка дума на тази бил гейтсова слуга е пропита с ЛЪЖИ , ДЕМАГОГИЯ , СЕЕНЕ НА СТРАХ и ПАНИКА. Престъпното е това , че този не го прави от глупост , а с пълното съзнание на злото , за което "работи" ! Първо да припомним ФАКТИТЕ. Фактите трябва да се припомнят всеки ден и всяка минута ! Вирус има , но епидемия няма ! Камо ли "пандемия" ! Не е изпълнен нито един критерий за обявяване на "пандемия" , нито в Света , нито за България ! Няма 200 /10 000 заболели от ОРЗ за да се обяви "епидемия" ! Второ - вируса Сарс ко 2 се "доказва" чрез абсолютно манипулативния писиар тест ( с цялата си наглост - обявен за "златен стандарт" от СЗО ) . Този тест не е показан за клинична медицина ! Този тест не е специфичен за този щам коронавирус ! И накрая , този тест може да се наглася според броя на ДНК амплификациите така , че да отчита от 0 - до 100 % "положителни" проби , според указанията ! Абсолютна измама ! Био-диктатура , която арестува хора ("карантина") , отнема им личната свобода и права без НИКАКВИ ОСНОВАНИЯ от медицинска гледна точка !!! Кога в писаната човешка история се е случвало подобно чудо в планетарен размер ??? Човечеството е прекарало чумните епидемии с по 60 % леталитет , едрата шарка , испанския грип , полиомиелитните епидемии от 50-те , варицели , морбили , ЕрЕс вируси , грипове , парагрипове и т.н. , има над 300 патогенни за хората вируси ! И НИКОГА , НИКОГА , не е прилаган такъв глобален и чудовищен социален експеримент ! Да се опандизят милиарди човешки същества ! Да се спре икономиката ! Да се оставят хората безработни , без доходи , да се смачкат милиони дребни бизнеси ! Децата да се спрат от училище ! Населенията да се лишат или силно да им се ограничи здравната помощ ! Това е БЕЗУМИЕ ! Или глобален план за изтребление...Трето , никога в историята на медцицината не е създавана такава медийна истерия и пропаганда на ЛЪЖИ , за да се стресират хората , да се паникират , да извършват абсолютно ненужни изследвания без да са болни , да носят маски посред летните жеги ! Да се карат да не общуват , да бъдат лишавани от междучовешки контакти ! Да им се отнеме културата , спорта , туризма , правото да пътуват ! Да им се отнемат базовите демократични права като това на свободни събирания ... И в конкретния текст слугата на ковидизма ЛЪЖЕ НАГЛО ! Дори по официалните данни на западните страни (абсолютно измслени ) няма "рязко вдигане" на броя на заболели и в реанимации, цифрите им пълзят на много ниски равнища , в сравнение с цифрите от април ! Примерно за Франция хоспитализираните са със 600 % по-малко от април ! Броят на интензивните пациенти е с 2000 % (двадесет пъти) по-нисък от април , и в Германия е подобно , и в Италия , и в Испания... Кумчев , ти си подъл лъжец ! Ти сееш страхови психози сред хората ! Разболяваш ги ! (знаеш като лекар какво е "психосоматичен синдром") Кумчев , ти и твоите "съратници" скъпо ще платите за престъплението си ! Чака ви нов Нюрнбергски Процес , Кумчев ! Аз като клел се в клетвата на Хипократ , и никога не омазал съвестта си в подобно пъклено дело , с чиста съвест бих ти бутнал столчето под въжето , след присъдата на Трибунала !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    04 Авг 2020 12:55ч.

    Стомаха победи страха. Въпреки, че епидемията не е отминала, туристическите държави отвориха границата си и хора от различни държави започнаха да се смесват. Ще има огромен скок на заразените, когато тези хора започнат да се връщат в страната си. За България най-много заразени ще се проявят през септември-октомври.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    04 Авг 2020 13:07ч.

    До " Доктор на 04.08.2020 в 12:53 " Не пиши глупости бе посерко. Има ясна и точна дефиниция кога се обявява епидемия. Когато има 15 случая на 100 хиляди от населението в продължение на две последователни седмици.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кил Бил

    04 Авг 2020 13:18ч.

    Ковидисткият трол в засада , клечи ! Посерко ще викаш на майка си на сина , още повече - ти не си роден ! Ти си изсран.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ще станеш ама друг път

    04 Авг 2020 13:18ч.

    Тоя път никой няма да ви слуша, а и с полиция няма да ни спрете - нищо, че сте им купили кабини с кенеф и климатик, още няма нищо, а вие се гласите да ни затваряте отново! Внимавайте в картинката!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до 12.55

    04 Авг 2020 13:48ч.

    Много си плитък , ченгесар. Защо да има "пик през семптември и октомври" за български туристи , връщащи се от почивки ?? Нали според официалнта ковидистка теория , инкубационният период на вируса е от 4 до 14 дни ! Та това значи този пик да е в момента и не по-късно от края на август !!! Какъ в октомври ? Да не би да му утроихте инкубационния период на вируса ??? Прост си като гъдулка ! Да , през октомври ще бълвате "заразени" и "умрели" от ковид , но по съвсем друга причина. Тази която ви спускат от СЗО и демонократите - паника и хорор преди изборите в САЩ (3-ти ноември) ! Много си плитък .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Б@Й ХОЙ

    04 Авг 2020 14:06ч.

    Наблюдател и Доктор, избягвам да се меся в спорове но когато хем не си прав , хем наричаш другия "посерко" ми идва вповече! Да обявиха пандемия, но как - шефа на СЗО не бе съгласен, самоубиха го (51г. спец по заразени болести) , промениха стандарта и готово! Снимките от Италия са от преди пет години на удавили се бежанци, след диагноза КОВИД аутопсия не се прави, а дори инфаркт и огнестрелна рана са съпътстващи! У нас от 08.03до сега дори при тестовете има все около 5% положителни ( хем не са на случаен принцип а повечето са на контактни лица) ! ДА ИМА ВИРУС, НО ТОЙ ДАЛЕЧ НЕ Е ТОВА ЗА КОЕТО ГО ПРЕДСТАВЯТ!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ДОЛУ МАСКИТЕ

    04 Авг 2020 14:12ч.

    Тоя жалък изрод, тая ГЕРБ подлога, тоя боклук лъжец и манипулатор Кунчев трябва да бъде убит с камъни. КУНЧЕВ - ПРОКЛЕТ ИЗРОД СПРИ ДА ЛЪЖЕШ БРЕ!!! ТЕБ НЕ Мангъров А ВСЕКИ ТИЙНЕЙДЖЪР ЩЕ ТЕ ОБОРО С ФАКТИ И ЩЕ ТЕ ИЗОБЛИЧИ КАТО ЖАЛЪК ДОЛЕН ЛЪЖЕЦ. ПИКАЯ ТИ НА ДОЦЕНТСТВОТО КУПЕНА ДИПЛОМА, БЕЗ 1 ДЕН ПРАКТИКА С БОЛНИ. БОКЛУК! ОСТАВКА, СЪД, ЗАТВОР!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ДИАЛОГ

    04 Авг 2020 14:14ч.

    Споко, като се заразят 70-75% от населението и "пикът" ще премине. Умрелите няма да надхвърлят и хилядарка, което е чудесно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    04 Авг 2020 14:39ч.

    Б@Й ХОЙ, само това ли успя да разбереш от написаното от мен? ЦИТИРАХ ясно и точно дефиницията кога заболавяне се определя като епидемия. Смятай, ако в България заразяването не отговаря на условието - няма епидемия. А пандемия е нищо друго освен обявена епидемия по едно и също време в повече от една държава. От гръцки: Епидемия - на(д) хората, Пандемия - всички хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Наблюдател на 04.08.2020 в 13:07

    04 Авг 2020 15:29ч.

    Написал си факт, който е записан уж от СЗО, с което искаш да опровергаеш написаното от лекарят по горе. Не ти се получава. Защото вече е ясно кой стои зад СЗО, те могат да си напишат всичко и то да звучи научно обосновано. Ти лекар ли си?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Б@Й ХОЙ

    04 Авг 2020 15:49ч.

    Разбрах две неща " Не пиши глупости бе посерко. " - НЕ ТИ Е ПРОБЛЕМ ДА ОБИЖДАШ НЕПОЗНАТИ !!! "Когато има 15 случая на 100 хиляди от населението в продължение на две последователни седмици" - май си бягал от час по математика ! ( 15 / 100'000 = 150/1'000'000 = 1050/7'000'000) кога у нас е имало 1050 случая на ден при това 14 дни поред ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • doc

    04 Авг 2020 16:08ч.

    Ковидисткото СЗО направи огромна интернет чистка ! От март до сега бяха пренаписани дефиниции , уикипедии , определения що е епидемия и т.н. Новите "дефиниции" са като ластик за гащи. Там точно съотношение няма да видите ! "Епидемия" и "пандемия" е това , което отървя на СЗО и блюстителите на Ковид-диктатурата ! Обаче все още не са изтрили целия интернет , кеш-ове , стари публикации. Медицинската дефиниция за "епидемия" от ОРЗ (Остро Респираторно Заболяване) е ясна § Такава имаме , когато са БОЛНИ (а не "заразени") 200 души на 10 000 население ! Това е определението за най-честата епидемия - от ОРЗ , грипа. Затова ковидистките буклуци толкова държат да разграничат ковид от грип клинически , макар разлика в клиниката да няма ! Искат да изкарат ковид чудо на чудесата , невиждана инфекция (коронавирусни инфекции има от половин век !) , та ако може да измислят специално за ковид нова дефиниция. Стигнаха дори до безочието да определят ковид 19 за ООИ (особено опасна инфекция) , да го сравняват с чума , холера , антракс, сибирска язва и туларемия , ебола !!! Само и само да избегнат индекса 200 /10 000 ! Но отворете гугъл , всяка по-стара публикация от март 2020 за епидемия от ОРЗ дава този индекс ! http://www.mbalblagoevgrad.com/%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BF%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%8F-%D1%81%D0%B5-%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D1%8F%D0%B2%D0%B0-%D0%B2-%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B0%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%82%D0%B0 Запомнете го , скоро цензурите ще изтрият всичко и това ще се намира само в книжната медицинска литература !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?,dlf

    04 Авг 2020 16:35ч.

    Вижте какво казва задкулисието, на което може да се вярва! https://www.facebook.com/messenger_media/?thread_id=100000456162813&attachment_id=3116605761769090&message_id=mid.%24cAAAAAG84U5x521SRsFzqg9Bi9El_

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ето ви линка от Doc по-горе, че оригиналният линк е малко закрит отчасти от фасебук отдясно

    04 Авг 2020 18:07ч.

    http://www.mbalblagoevgrad.com/грипна-епидемия-се-обявява-в-случаите-когато-заболяемостта

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Грипна епидемия се обявява в случаите, когато заболяемостта от грип и ОРЗ в национален мащаб достигне 200 заболели на 10 000 души население

    04 Авг 2020 18:08ч.

    Грипна епидемия се обявява в случаите, когато заболяемостта от грип и ОРЗ в национален мащаб достигне 200 заболели на 10 000 души население. Мерките, които се предприемат по време на грипна епидемия са следните: 1. Спазване на строг санитарно-хигиенен и противоепидемичен режим в лечебните заведения за извънболнична и болнична помощ, в училищата и детските заведения, намиращи се на територията, на която е обявена грипна епидемия. 2. Провеждане на ежедневен филтър в детските и учебни заведения. Откритите болни деца се връщат по домовете, а заболелите лица от персонала не се допускат на работа в детските заведения. 3. При отсъствие на повече от 30 % от учениците поради заболявания от грип временно се прекратяват учебните занимания, като тази мярка се провежда по преценка на епидемичната обстановка за всяко учебно заведение. Прекратяването на учебните занимания става с решение на Регионалния инспекторат по образованието, след предложение на съответната РИОКОЗ. 4. В лечебните заведения за извънболнична помощ временно се прекратявят детските и женски консултации, не се провеждат профилактични имунизации и реимунизации. 5. На територията на лечебните заведения за болнична помощ се прекратяват свижданията и плановите операции. Създава се съответната организация за разширяване на легловия капацитет за приемане на болни с тежко протичащ грип и усложнения от грипа. Въвежда се строг противоепидемичен режим на работа, лечебното заведение се снабдява с достатъчни количества лични предпазни средства, дезинфектанти, лекарства и консумативи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до ?,dlf на 04.08.2020 в 16:35

    04 Авг 2020 18:12ч.

    НЕ можем да видим какво казва задкулисието, защото и твоя линк е попаднал под голямата реклама на фейсбук вдясно. После, мислиш ли, че всеки човек трябва да има фейсбук ? - дай текста, не линка

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Доц Кунчев, въпрос

    04 Авг 2020 18:19ч.

    *Достатъчно е да поговорите с положителен в рамките на час-два в затворено пространство, без маски, и вирусът може да бъде предаден* --- значи, час-два да говоря в затворено пространство без маски , това ли е по-бързото заразяване? - Значи досега не е било възможно да се заразя като говоря 1-2 часа с носител, или положителен, на вируса? - че аз няма ли да хвана какъвто и да било вирус ако говоря 1-2 часа с носител без маски.... Ако досега короната се е предавала по-трудно от ТОВА , защо беше тази карантина досега?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кунчев заяви, че сега заразяването сега става по-лесно

    04 Авг 2020 18:20ч.

    Кунчев заяви, че сега заразяването сега става по-лесно. „Необходими са по-малък контакт и време. Достатъчно е да поговорите с положителен в рамките на час-два в затворено пространство, без маски, и вирусът може да бъде предаден”, допълни той.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ala_Bala

    04 Авг 2020 18:35ч.

    Ако опитат затваряне на хората, ще стане като в Сърбия. Тя и полицията ше ви бие с палките!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Кунчев

    04 Авг 2020 18:43ч.

    Кунчев , ти си престъпник. Няма да ти се размине , не си недосегаем.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мангърче

    04 Авг 2020 19:02ч.

    Ако 3% от българите са били заразени, сега официално жертвите са 404 човека, за две седмици 100 увеличение. За 70% са нужни още 9000 жертви.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 77777777777777777 глупака

    04 Авг 2020 20:20ч.

    каскет прибери този измислен доцент за всяване на паника и стрес сред народа.Моля лекерите от 4-ти километър да си приберат пациента и да го лекуват сериозно.А че е лакей на Гейтс е повече от очевидно.И да му се издаде забрана да преподава на сгуденти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи