Иво Христов: Ние сме в диктатура, която се представя за демокрация

Иво Христов: Ние сме в диктатура, която се представя за демокрация
"Борисов лъже всички в името на своето оцеляване. Цената плащаме ние, гражданите. Външните фактори, САЩ, Русия, ЕС крепят Борисов, защото им е удобен със своята зависимост. Готов да обещае всичко на всеки. Но обещанията са взаимоизключващи се и часът на истината наближава. Знаете знаменитата мисъл на Линкълн: "Можеш да лъжеш целия народ за известно време. Можеш да лъжеш част от народа през цялото време. Но не можеш да лъжеш целия народ през цялото време". Борисов лъга българите цели десет години. Това е тъжна диагноза за нашия народ, който не разобличава и не санкционира лъжата. Вече плащаме скъпа цена", казва евродепутатът от групата на Прогресивния алианс на социалистите и демократите Иво Христов в интервю за в. "Дума".


 

- Г-н Христов, преди дни станахме свидетели на атака срещу президента Румен Радев от страна на прокуратурата. В края на м.г. заявихте в интервю, по повод на кризата около избора на главния прокурор, че страната има нужда от нова конституция. Как виждате този нов основен закон - трябва ли да има преразпределяне на правомощия между основните центрове на властта? 

 

- Категорично считам, че сегашната Конституция е изчерпана. Ние сме в диктатура, която формално се представя като парламентарна република. Опитът за дискредитиране на държавния глава със СРС-та показва, че правото вече е мъртва буква и тъкмо институциите, които трябва да са стожери на властта, го нарушават. Категорично атаката идва от Борисов, главният прокурор не би подхванал подобна акция без неговата санкция. За съжаление дневният ред на България е претрупан с горещи кризи: безводието в Перник, ръст на цените (свинското поскъпна с над 50%), нарастваща несигурност. Всичко това отлага конституционните въпроси, но те ще трябва да намерят решение в близко бъдеще. 

 

Трябва да има преразпределение на властовите отговорности. Да речем, през годините президентските правомощия бяха орязани, при това по недопустим начин. Той е най-легитимната фигура в държавата, но е с вързани ръце. Много скандални решения се прокарват чрез колективни органи, което води до невъзможност за реализиране на наказателна отговорност. Всяка година МС разпределя милиарден "бюджетен излишък" без оглед на закона за бюджета. България не функционира според закона, а като сбор от корупционни и паралелни на институциите схеми. Тази власт не може да бъде санирана, трябва да бъде рестартирана. Това би дало и морален и поколенчески рестарт на българското общество.

 

- Властта в България започна 2019 г. с кризата с евтините имоти на управляващите, "Апартаментгейт", а я изпрати и посрещна 2020 г. с водната криза в Перник и кризата с горенето на боклука. Как изглежда откъм Брюксел страна, която е в условията на перманентни политически кризи?

 

- Режимът на Борисов се радваше на надежден чадър от комисията Юнкер. Брюксел се кахъри за демокрацията в Полша и Унгария и се прави, че не забелязва далеч по-драматичната липса на законност в България. Правото на корупция ни е отпуснато срещу безрезервна подкрепа за действията на ЕК. Нашенското беззаконие обаче вече поражда хуманитарни кризи като тази с водата в Перник. Или пък тази с горенето на боклука на мафиотски фирми, която привлече вниманието на италианските власти. Не става дума за делене на пари под масата, за рутинно ограбване, а за кризи, които засягат пряко стотици хиляди хора. Европейските институции трябва да излязат от хипнозата. Фон дер Лайен не трябва да допуска Борисов да я употребява за статист в своите постановки за родна употреба.

 

- Резултатите от местните избори като че ли не оправдаха вашите, а и на други политици очаквания за край на управлението на ГЕРБ. Как си обяснявате устойчивостта на режима на Бойко Борисов в тези условия? Само за апатия на българското общество ли става дума?

 

- Апатията е основен фактор. Но не бива да подценяваме и масовите фалшификации. В съчетание с разните форми на натиск, сплашване, купен вот и прочее вече трудно можем да говорим за избори в България. Отсъствието на свободни медии бетонира статуквото. Ще разберете кой обслужва ГЕРБ по тезата "няма алтернатива". Внушава се, че беззаконието, грабежът, корупцията, безводието и безправието са за предпочитане пред другото, сиреч БСП. Проповедниците на "няма -алтернатива" правят невъзможна появата на алтернатива, защото осигуряват време и възможност на олигархията да овладее изборния процес. Същевременно "няма алтернатива" звучи принципно, взискателно. Съдържа претенция за високи очаквания. Всъщност обслужва статуквото. Диалектиката на демокрацията е тъкмо в смяната във властта и санкционирането на прегрешилите. Дори да бъдат заместени от неубедителни конкуренти, защото тази смяна предотвратява изграждането на едноличен режим, срастването на управляващата партия с държавата. Дава възможност за периодична ревизия на хазната и действията на предходната власт. Действа дисциплиниращо на политическата класа. Но с любезната помощ на българските медии, на казионните ТВ коментатори, на десните и левите патерици на ГЕРБ, диктатурата е вече факт. 

 

- Г-н Христов, казахте веднъж, че цялата външна политика на премиера Борисов е да разправя на руснаците как лъже американците и обратното. В светлината на заявлението на зам. държавния секретар на САЩ Дейвид Хейл, че те са против "Турски поток", може ли да кажете кого последно излъга Борисов? Как България трябва да построи политиката си във връзка с този енергиен проект? Наблюдаваме ли фаворизиране на отношенията ни със САЩ, за сметка на тези с ЕС?

 

- Борисов лъже всички в името на своето оцеляване. Цената плащаме ние, гражданите. Външните фактори, САЩ, Русия, ЕС крепят Борисов, защото им е удобен със своята зависимост. Готов да обещае всичко на всеки. Но обещанията са взаимоизключващи се и часът на истината наближава. Знаете знаменитата мисъл на Линкълн: "Можеш да лъжеш целия народ за известно време. Можеш да лъжеш част от народа през цялото време. Но не можеш да лъжеш целия народ през цялото време". Борисов лъга българите цели десет години. Това е тъжна диагноза за нашия народ, който не разобличава и не санкционира лъжата. Вече плащаме скъпа цена. 

 

- Вие сте в центъра на европейската политика. Виждате ли промяна в трансатлантическите отношения, за които говорят редица наблюдатели? Ако да, то каква политика трябва да има нашата страна в условията на избор между Европа и Америка?

 

- Във външната си политика не трябва да избираме враг, дори когато някой ни тласка да го сторим. Трябва да търсим полезното сътрудничество. С всеки от партньорите - европейските държави, САЩ, Русия, Китай, Турция, страните от Близкия Изток - имаме терен за сътрудничество. В Европа в момента се вихри яростна русофобия, а покълва и американофобията. И двете са зловредни, защото избуяват на базата на безпросветност и предубеденост. Трябва да отстояваме европейския интерес и култура. Това не става с фобии, а с трезвомислие, добронамереност и твърдост.

 

Що се отнася до България, тук сме в състояние на държавен разпад и властта търгува с нашия суверенитет в името на своето оцеляване. Възстановяването на държавността минава през нова конституция, смяна на политическия персонал, възвръщане на законността и правовата държава.  

 

- Г-н Христов, в контекста на посткримското напрежение между Русия и ЕС, и САЩ от друга страна, сме свидетели на своеобразна война на паметта. Страни от Източна Европа (основно Полша и Прибалтийските републики), като че ли чрез провокативни трактовки на причините и последствията от Втората световна война се опитат да преразгледат резултатите от този конфликт. Къде е мястото на ЕП в този случай? Верни ли са трактовките, че Европарламентът е по-скоро русофобско учреждение, което разпалва неприязън, отколкото да примирява вековни противници?

 

- Европарламентът упорства в грешките си. За разлика от Франция, да речем, чийто президент осъзна значението на Русия за Европа и подхвана конструктивен диалог, за разлика от САЩ, които все повече градят отношенията си на базата на реалполитиката, в парламента не се забелязва трезва оценка. Декларацията по повод пакта Молотов-Рибентроп е илюстрация на проблема. Впрочем вътрешната опозиция в БСП се опита да направи от нея интрига и посегна дори на свята тема като антифашизма. Аз гласувах въздържал се и намирам, че това е правилният подход. Най-напред декларацията осъжда фашизма, с което всички сме съгласни, това е и причината да бъде одобрена с огромно мнозинство от парламента. Нали не твърдим, че парламентът е пълен само с фашисти и ревизионисти? Но декларацията прави амалгама между фашизма и комунизма и внушава, че Втората световна е разпалена от два тоталитарни колоса, а нейни жертви са останалите държави. Това е непростима и удобна симплификация, която всеки грамотен човек отхвърля. Най-вече декларацията цели да върне историята на ВСВ в политическото поле. Моето мнение е, че Втората световна принадлежи на историците, които трябва да описват, анализират и дискутират темата. Декларацията не може да зачеркне великите произведения на литературата и киното - "Живот и съдба" на Василий Гросман, дневникът на Ане Франк, книгите на Примо Леви, Виктор Франкл, дневниците на Константин Симонов, думите на Олга Бергхолц или филми като "Летят жерави" на Калатозов, "Списъкът на Шиндлер" на Спилбърг, "Извисяване" на Лариса Шапитко или "Иди и виж" на Елем Климов. Този културен масив ще оформи паметта за войната, а не манипулативните декларации. Такива винаги е имало и те не бива да бъдат превръщани в събитие. За съжаление декларацията породи гневни реакции, каквито целеше, и разпали война за паметта. Тя постигна целта си. Така Втората световна бе иззета от историците и върната за злободневна политическа злоупотреба. 

 

За финал да кажа добра дума за колегите от ДУМА и БСТВ, които дават трибуна на професионални историци и излъчват филми, които съхраняват паметта за войната в това време на поголовни манипулации. 

 

Източник: duma.bg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Нашето не е диктатура

    03 Фев 2020 18:17ч.

    а демокрация по мутрешки. Което е различно. Иво Христов би трябвало да може да различи стройната, непозволяваща и крачка встрани авторитарна власт от това днес, което е като епохата на ВИС2 и СИК, но без показните разстрели.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Санчо

    03 Фев 2020 18:30ч.

    Те го питат каква да е политиката по енергийния проект, той им цитира Линкълн.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Михаил Иванов

    03 Фев 2020 20:57ч.

    Добро утро ! Аз какво говоря от десет години насам

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Смърт заради геноцида.

    03 Фев 2020 21:15ч.

    На ГРОБ и мутрата. Мафия. Олигарси. Обаче кой създаде олигарсите в БЪЛГАРИЯ? И това ли бе мечтата на народът след 10 ноември? Дивашки капитализъм .Не живея в БЪЛГАРИЯ. Вече над 10 г.Но се интересувам и посещавам родината.Станала е още по голяма кочина.Напредък?Само в фантазиите на маркуч номер 1.Проклети да сте. Боклуци от властта.Проклети да сте и вашите поколения. Че прокудихте милиони без война. Че унищожител морала на хората. Живея прекрасно откакто напуснах.И работата и заплатата и семейството и материалното.И най важното виждам около себе си прогрес в квартала,в градът. ...данъците са по предназначение. И идвайки в БЪЛГАРИЯ хаос,простащина,беднотия,кварталът същият сив и мръсен.И същият боклук министър председател.Боклук.Да пукнеш майка ти мръсна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "обещанията са взаимоизключващи се..."

    03 Фев 2020 21:35ч.

    Това е начинът слугата да си въобразява, че е приятел с господарите си - Тръмп, Путин, Ердоган и пр.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Денев

    03 Фев 2020 22:24ч.

    Няма никаква диктатура, за такава се искат голеееееми топки, каквито Бай Онуй няма. Не блести с ум и знания този евродупетатин от корнелското Позцитано.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пешо

    04 Фев 2020 1:33ч.

    Иво Христов дава примери за дефекти на Конституцията, които са дефекти в нейното приложение, а не в самата нея: липсата на върховенство на з-акона, на разделение на властите, слаба "легитимност" , в смисъл на слабо доверие към реално овластения премиер, което контрастира с доверието към безвластния президент. Добре, не можем или не искаме да я спазваме. Откъде следва, че бихме спазвали някаква друга?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Желязко Желев

    04 Фев 2020 3:16ч.

    ''Борисов лъже всички в името на своето оцеляване. Цената плащаме ние, гражданите''-гражданина Иво Христов-доход 10 000Е,гражданина Радев-генералска пенсия + президенска заплата+ любовница/жена на две заплати,гражданина Ж.Желев евентуално на заплата 500лв ако намери работа.Всичките под общ знаменател граждани. ''Алтернативата'' левите граждани с 10 000+ заплати-Иво Христов,Радев,Станишко и ко. Ако трябва да отбележа противоречащите си тези в интервюто ще трябва да пиша ново. На тез ''леви'' аз няма как да повярвам. На ''десните'' дето по житие/битие са лумпени също няма как. В залата/държава на кривите политически огледала ти остава възможноста да се забавляваш или ужасяваш в зависимост от това в кое огледало си погледнал.Оставати и терминал 2 и забравяш за политика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЯЗък

    04 Фев 2020 8:58ч.

    И какви са му аргументите затова което казва: "Аз гласувах въздържал се и намирам, че това е правилният подход." Историците???? А твойта глава за какво е? Да демагогсваш??? И тоя гледа мене си, да не изтърве чорбичката….

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ..................

    04 Фев 2020 10:00ч.

    Борисов ще управлява докато иска и това е защото ако внихмателно следите всички кризи се обясняват ама сахмо да не дойдат комунистите . Има агресивно шумно говорене че за всичко са виновни комунистите и трябва да браним власта на ББ защото ще стане страшно ако дойдат комунистите .Може да останем 2 милиона без вода първи по корупия да изчезнем да се затрием, но важното е да не дойдат комунистите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • milevan

    04 Фев 2020 10:09ч.

    истина е

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    04 Фев 2020 11:52ч.

    Лично аз не подкрепям такава позиция, която се гради около измамата за лошите и добрите. Просто разбирам тази тематика по-добре, както и всеки с моята школовка. През цялата човешка история агресията в света става с тази измама, добрите борят лошите. Винаги има някакви тирани, които ужасно много искат да командарят всичко живо и те усвояват и обсебват всяка доктрина, която се припознава от обществото за правилна, като се САМООБЯВЯВАТ за нейни войни и изпълнители. Ето, ние ще се борим с бедността, корупцията и т.н. „тогава ти, който учиш другите, учиш ли себе си? Ти, който проповядваш да не крадат, крадеш ли?“ /Римляни 2:21/ Тези, които разпнаха Сина, бяха „чада на Авраам“, други, които извършиха народния съд бяха антифашисти, а които обезглавяваха царе, бяха за свобода, равенство и братство, които гонеха еретици, бяха уж християни, а християните се избиваха от други „правоверни“. Не се ли компрометираха всички, заедно с фалшивите си богове? Злият човек много обича да се прави на ангел, а не, както апостол Павел нарича себе си „главният грешник“ . „Но придобих милост по тази причина, за да покаже Исус Христос в мене, главния грешник, цялото Си дълготърпение...“ /1Тимотей 1:16/ Приключвам с цитатите, обаче хората трябва да разберат, че борбата срещу злото не се води така. Да дадеш власт на всеки, който вика долу корупцията и изтъква разни несправедливости. Всеки си има история и на никой историята не е чиста. Освен ако изведнъж не приемем, че историята на БСП е чиста? Тук не става дума, че няма алтернатива, а става дума, че не бива хората да бъдат насилствено радикализирани и насъсквани, те сами могат да преценят с вътрешните си усещания дали злото надминава търпимостта им или не, дали има по-подходящи управляващи или не, дали някаква степен на корупция не е и постоянен елемент от човешката цивилизация. Колкото до анируските и антиамерикански настроения, това само подкрепя онова, което казвам от известно време, че големите братушки не искат да оставят Европа на мира. Европа е съюз, който има нужда да има своя суверенитет и вътрешна интеграция и консолидация точно сега, в този момент, руснаците и американците са ОК, ако не се бъркат, като се опитват да бъдат за определени европейски държави по-важни, отколкото техните реални политически съюзници. И последно, конституцията няма отношение към корупцията, отношение към корупцията има само и единствено възпитанието на човека и неговият вътрешен избор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бойкотура

    04 Фев 2020 12:08ч.

    Аз мразя Герб и за мен всеки гласувал за тях или симпатизиращ им е свиня и идиот.До гуша ми дойде от изявите и на слагачи по медиите , които манипулират обществото за лошите комунисти.Тези всичките погребват България буквално

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    04 Фев 2020 12:43ч.

    04.02.2020 в 12:08 И ти смяташ, че си подложил на оценка, при това непредубедена и с еднакъв критерий, болшинството от по-видните представители на ГЕРБ и БСП, градската десница и си преценил, че ГЕРБ са много корумпирани, а другите не? Предполагам си разполагал с информация, която ние нямаме, защото според публичната информация хората от всички бои са способни на корупция и лобизъм и да пренебрегнат националния интерес. И са отговорни за определени катастрофи, както ги наричаме, за което всеки следил събитията знае.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стоянова

    04 Фев 2020 12:47ч.

    Интересно,като как си представяте "истинската демокрация"?Къде тя не е и диктатура?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Желязко и другите,

    04 Фев 2020 14:17ч.

    ти не вярваш на тези, които законно получават възнагражденията си и са ги изработили, но вярваш ли на Бойко и ортаците му? Които не получават хиляди, но милиони и милиарди, нали? И не са ги изкарали с труд или знания, а с ограбване на народа? И не си изпълняват задълженията като управляващи да работят за благото на българския народ, а гледат собствените си интереси и незаконно забогатяване! И то без да са допринесли за повишаване на благосъстоянието му, т.е. незаслужено? Не вярвам да си от тези, които имат многото милиони, ортаците на ББ, иначе нямаше да се спасяваш в чужбина. Тогава дали имаш интерес да ги защитаваш, или си просто беглец в свой интерес, така си решил, не всеки може да си го позволи. Могат тези, които са здрави, прави, образовани от предишната власт, за които е много по-лесно да се спасяват поединично. Ние сме от бедните, получаващи левове и стотинки, стари и болни пенсионери с пенсии за бог да прости, а давали на държавата си стотици левове за осигуровки. Ние не можем да бягаме, вярно е, че сме квалифицирани, високо и качествено образовани - предишното образование беше солидно и трудно, но сме стари и бедни. Ние сме тези, дето са работили за държавата и получавали по-малко от изработеното, за да стане държавата 28-а по богатство в света, да се изгради това, което други едвам успяха за 30 години да окрадат за себе си, но нарочно сме затискани в безпаричие, за да има за другите, които подкрепят властта! И да ни накажат, че не подкрепяме новите, крадците, като не гласуваме за тях. Ние сме много, милиони бедни, докато другите, управляващите, са единици, стотици, хиляди, максимум десетки хиляди. Те сте малцинство и са врагове на народа и държавата България! Затова - машинно гласуване за да ги изхвърлим от властта законно, не щем незаконни революции, които водят до много по-големи поразии. Но, господа управляващи, не принуждавайте народа като нарочно не изпълнявате решението за машинното гласуване - и вие нямате интерес от улични боеве! Въведете машинното гласуване! То ще реши въпроса за легитимността на вашата власт! То ще реши, кой да управлява страната! Стига фалшификации на изборите! Стига сте нарушавали Законите на България! Само престъпници нарушават Закона, искате ли да сте такива?!? Не? Въведете Машинното гласуване!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Желязко Желев

    04 Фев 2020 20:25ч.

    Тук съм си в България!И след 1990 съм пътувал два пъти до Румъния! Останах тук напълно съзнателно.Така се случи,че имах много приятели от цял свят.И сега ги имам.Но сега съжалявам,че не ги послушах.И не заради себе си,а защото близките ми помагат ,а не аз на тях.Към днешна дата се грижа за баща си и е трудно и отчайващо на моменти. Не бива да се съдят и емигриралите.Защото не знаем кой,как защо?Съдби всякакви! Ботев ,Левски и те са били емигранти.А хилядите върнали се да се бият за България във войните след освобождението?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Валя Георгиева

    07 Март 2020 8:51ч.

    Папагалско повтаряне за вътрешна опозиция в БСП, за да прикрие срамното си гласуване. Ако ВСВ не е политика, здраве му кажи! Извънредно прозрачна защита на лична немощ или аванта.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • сута

    23 Март 2020 10:25ч.

    В такава диктатура, че и по-строга са Гърция, Италия, Испания, Германия, Франция, САЩ, скоро и Великобритания. Обаче пък не разбирам червен да недоволства от диктатура.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    08 Апр 2020 11:33ч.

    След като руските тролове вече не се прикриват, след като правят заявки за тоталитарен контрол, като явно говорят против конституцията, която поддържа парламентаризма, след като явно хулят и враждуват с опозицията си (демократично избрана), след като създават усещане като пред преврат или война (която те подпалват с всички сили), как българинът още не е видял ясно какво се задава? „Категорично считам, че сегашната Конституция е изчерпана.“ Как ще се изчерпи един закон, който гарантира всяко едно добро и определени свободи за различно мислене, за разделение на властите? С какво ще се замени, с всевластие на трол президент, посочен от нечия чужда централа? И как само си противоречи, Борисов го били „държали“ руснаците и американците, но същевременно Христов се сърди, че не поддържаме достатъчно добри взаимоотношения с със „ САЩ, Русия, Китай, Турция, страните от Близкия Изток“ Кой всъщност е спуснат и се държи от Русия и САЩ, да не би това да не е Радев? С когото американците са преговаряли за промяна на конституцията? Който е издигнат от проруската БСП? Самият Христов казва, „ в Европа в момента се вихри яростна русофобия, а покълва и американофобията. И двете са зловредни, защото избуяват на базата на безпросветност и предубеденост.“ Кой е руско-американският избор????? Отговорът е очевиден. САЩ (така омразните кравари станаха партньори) и Русия усилено тролват против Европа, против ПРОЕВРОПЕЙСКИ партии и против ПРЕДСТАВИТЕЛНИ парламентарни демокрации, в които НЕ могат да си купят един човек и той да им свърши работата. Цялото антиевропейско говорене, анти демократично, се продуцира от тях и техните проксита. Ако българинът иска за пореден път да бъде потопен в комшийско робство и изваден от възможността да бъде защитен от комшиите си, като част от Европа, значи не е научил нито един урок от историята си. Най-добре русофилите да си вземат руско гражданство и да си работят официално за Путин, да си получават и заплатата от него.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мона

    10 Апр 2020 16:26ч.

    Необяснимо! Защо виждате заплаха при налагане на дисциплина на силно разпасан народ, какъвто е българският?!?!?! Народопсихологията на българина е тотално обременена. Няма ясни дефиниции нито, нито ясни понятия ЩО Е ТО ДЕМОКРАЦИЯ и ЩО Е ТО ДЕСПОТИЗЪМ??? Аз няма тук да ви отварям очите, образования човек знае ЩО Е ТОВА. Само ще вметна, тъй като живея извън България, че Демокрацията изисква пълно(сляпо) подчинение на законите. Подчиняваш се и не разсъждаваш! Спазваш закона и няма пет-шест. Ако не го спазваш те арестуват! А Деспотизъм е когато законите се налагат със строгост и сила, нали? Я сега да направиме едно много просто уравнение. Има ли деспотизъм при спазването на законите в демократичните общества?!?! Който обитава демокрстичното общество като мен, стига до извода, че има!!! Така че хора, не си правете свободни съчинения по отношение на режима за Ковид19!. Затова е режим! За да е стриктен! И онзи който като Иво Христов говори друго, само се опитва оглушително да дрънка глупости. Нещата са толкова прости и лесни: има заплаха-крути мерки-не мрем! И втори вариант: има заплаха-няма крути мерки-мрем като мухи. Сами избирате-демокрация или деспотизъм! Иво Христов е избрал демокрацията и се подчинява сляпо на деспотизма в Брюксел, спазвайки ограниченията доброволно. Защото ако не се бе подчинил на деспотизма, сега щеше да ни пише от затвора. И понеже му е скучно хайде дрън-дрън да си уплатни многото свободно време по време на режима Птлна демагогия!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи